De ce sunt AGENŢI de PAZĂ şi POLIŢIŞTI în Pasajele de la Unirii şi Victoriei. Răspunsul METROREX



Începând de luni, Metrorex a întocmit și implementat un plan de măsuri pentru îmbunătățirea condițiilor de transport subteran. Astfel, au fost suplimentate trenurile pe toate magistralele de metrou, iar în Pasajul de la Unirii au fost instalaţi agenţi de pază şi poliţişti pentru dirijarea traficului. 

Pentru a evita formarea aglomeraţiei la orele de vârf Metrorex a instalat o serie de echipe mixte compuse din angajați ai Metrorex și ai Poliției în stațiile Piața Victoriei 1 și 2 și Piața Unirii 1 și 2, în zile lucrătoare, în intervalul orar
07:00÷09:00 și 17:00÷19:00, acțiune aplicată începând de luni, arată Metrorex într-un comunicat remis B365.ro.

Conform Metrorex, activităţile desfăşurate de echipele de supraveghere şi îndrumare a călătorilor sunt următoarele:

- informarea călătorilor cu privire la alegerea traseelor optime de acces
şi transport;

- îndrumarea călătorilor către accesurile şi zonele de peron cu încărcare
redusă;

- îndrumarea călătorilor cu privire la utilizarea tuturor uşilor de acces
ale trenurilor;

- limitarea accesului în staţii în situaţii de supraaglomerare sau de
urgență;

- avizarea imediată a structurilor de coordonare asupra oricărei situaţii
de urgenţă constatată, cu indicarea detaliilor necesare primei intervenţii;

- actualizarea reglementărilor în vigoare privind măsurile care se iau în
cazul afectării majore a circulației trenurilor de metrou pentru următoarele cazuri:
colet abandonat, alarmă privind atac terorist (bombă), cazuri de suicid/tentativă de
suicid, necesitate intervenție prim-ajutor pentru publicul călător.

Astfel, Metrorex a suplimentat numărul de trenuri în circulație la orele de vârf, între 07:00÷09:00 și 17:00÷19:00, astfel:

- pe magistrala 2 se circulă cu 22 de trenuri (1 tren suplimentar) la un interval de succedare de 3 minute – soluție care reprezintă maximul posibil din punct de vedere tehnic, în prezent;

- pe magistrala 1 se circulă cu 21 de trenuri (2 trenuri suplimentare);

- pe magistrala 3 se circulă cu 15 trenuri(2 trenuri suplimentare);

- la orele de vârf, atât pe magistrala 1 cât și pe magistrala 3 se circulă la un interval de 3 minute între Nicolae Grigorescu și Eroilor și de 6 minute pe restul distanței;

- monitorizarea circulaţiei trenurilor pentru evitarea în perioada de vârf de trafic a sosirii simultane a trenurilor la peroanele staţiilor;

- se lucrează la modificarea graficelor de circulație a trenurilor de metrou pe magistralele 1 și 3, grafice ce vor intra în vigoare începând cu data de 1 decembrie 2016. Soluția va asigura diminuarea intervalelor de circulație pe magistralele 1 și 3 astfel: 2 minute între Nicolae Grigoresc și Eroilor și 5 minute pe restul distanței;

- suplimentarea cu personal de conducere a trenurilor pentru micşorarea timpilor de întoarcere a garniturilor de metrou la capetele de magistrale, prin preluarea rapidă a comenzilor de la posturile opuse de conducere a trenurilor;

De asemenea, au avut loc discuții cu conducerea RATB pentru găsirea unor soluții de suplimentare a transportului public de suprafață pentru preluarea fluxului mare de călători de pe tronsonul Berceni - Pipera. În cursul acestei săptămâni, Metrorex va participa la întâlniri cu reprezentanții ISU și cu personalul specializat pentru situații de urgență din cadrul Ministerului Transporturilor pentru a identifica și alte măsuri în vederea creșterii siguranței transportului subteran.

Aceste măsuri au fost adoptate de conducerea Metrorex ca urmare a aglomeraţiei repetate şi a evenimentelor petrecute în ultima perioadă, în special pe magistrala 2 de metrou. Am considerat că în această situaţie intervenţia este necesară în cel mai scurt timp cu putinţă, pentru că ne dorim să ne bucurăm în continuare de încrederea călătorilor şi să le oferim cele mai bune condiţii de transport.

Etichete: aglomerație București, aglomeratie metrou, Metrorex, metrou, metrou bucuresti, politie metrou

0/7 COMENTARII
Cris
03 Nov 08:05
+0
VOTURI
-0
Deci, daca nu mai incap sclavi in statie ii tinem cu politia pe hol, sa mai astepte...Foarte tare.
gigi
02 Nov 15:01
+0
VOTURI
-0
Suntem o tara de kkt, o tara de hoti de tarfe si tradatori, ma bucur foarte mult cand vad cat de mult se duce de rapa, sa duca totul de rapa cat mai repede sa nu mai avem nimic ca oricum nu este al nostru.
@daumuie
02 Nov 07:25
+0
VOTURI
-0
mai bine sa se duca de unde au venit, e plin de "tarani" veniti la pomu' laudat
daumuie
01 Nov 23:52
+0
VOTURI
-0
Mai da-te-n cacat de aici,nu iti convin serviciile Metrorex? Du-te-n pastele ma-tii cu taxiul
Metrobashina
01 Nov 17:45
+0
VOTURI
-0
Ce tot o ardeti aiurea? Pai in 26 de ani cu ce s-a dezvoltat reteaua Metrorex?? Nu va e rusine, nu sunteti in stare sa intretineti ce a construie Ceasuescu la tarnacop. Hua!!!
ccv
01 Nov 12:24
+0
VOTURI
-0
Bai, limba de lemn! Sedintele de partid s-au terminat, bashinosule! Mergi mata acasa si linisteste-te, si nu te mai plimba cu metroul cand n-ai loc!
Ce intervale "dezastruoase" visezi? Sau iti place cum suna cuvantul? Te excita?
'Ai de capu' tau...!
Metroflex
01 Nov 10:15
+0
VOTURI
-0
Aglomeratia de la metrou se datoreaza exclusiv intervalelor de circulatie dezastruoase practicate de Metrorex si dispretului manifestat fata de publicul calator. Nu mai aruncati prafuri cu corporatistii din pipera, pentru ca aia sunt o gluma fata de cati angajati avea platforma la inceputul anilor '90 cand inca mai functiona industria de acolo: FEA, FEPER, ICE FELIX, IEMI, Electronica, Cinescoape, Aerofina, si multe altele. Diferenta e ca atunci se circula la 90 de secunde. Atunci se putea.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE