De la SPP, direct în conducerea unui mare mall din Bucureşti. Cine este tânărul FOTO



Paul&Shark, Chopard şi Lancel sunt trei dintre brandurile care intră în centrul comercial Băneasa Shopping City din nordul Capitalei de la începutul mandatului lui Arthur Popa la conducerea mallului cu vânzări de peste 200 mil. euro anual.

Arthur Popa, 38 de ani, este din ianuarie direc­tor general al Bă­neasa De­ve­lop­ments, companie con­tro­lată de Puiu Popoviciu. El este pri­mul român desemnat să con­ducă operaţiunile cen­tru­lui co­mercial din nordul Ca­pitalei.

„Rolul meu este de a dez­volta şi de a implementa strategia com­paniei. Îmi place să fiu informat, mă uit la tot ce se întâmplă în retail. Vreau să ştiu cine şi ce deschide, pentru că asta influen­ţează şi businessul nostru", spune Arthur Popa într-un interviu acordat ZF.

El este al treilea CEO al Băneasa De­velop­ment, după Ali Ergun Ergen şi Geor­gios Argentopoulos. Proiectul co­mercial din zona de nord a Capitalei a fost deschis în 2008 în urma unei investiţii de 150 de mi­lioane de euro, iar ma­ga­zinele din mall au vânzări de 200 mil. euro anual, scrie Ziarul Financiar. 

După ce, anul trecut, în mallul din nor­dul Capitalei a fost deschis primul ma­gazin Chanel din România, centrul co­mercial pre­găteşte inau­gurarea unui butic mono­brand Cho­pard, la începutul lui aprilie, şi a unui monobrand Paul & Shark, fiind anun­ţată şi deschiderea unei repre­zentanţe Lancel, tot până în aprilie.

Popa a terminat Co­legiul Militar „Di­mitrie Cantemir" din Breaza, Aca­de­mia For­ţelor Terestre „Ni­colae Bălcescu" din Sibiu şi Academia de Po­liţie „Alexan­dru Ioan Cuza" din Bu­cureşti. Ulterior a activat cinci ani în SPP (Serviciul de Protecţie şi Pază) şi spune că pregătirea şi experienţa în domeniul militar l-au ajutat cel mai mult în adaptarea la activităţile de gestionare a proiectului Băneasa.

Etichete: arthur popa, branduri, conducere, mall Băneasa, SPP

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE