Defecțiunile la sistemul de carduri RATB continuă - Ce abonamente NU se pot cumpăra de la centre



Cei care nu au card ACTIV NOMINAL de la RATB nici nu își pot cumpăra, din cauza unor defecțiuni la sistemul de taxare. 

Sistemul de taxare al RATB
Sistemul de taxare al RATB

Iată răspunsul transmis de RATB redacției B365.ro referitor la defecțiunea ce afectează sistemul de taxare RATB: 

"În acest moment, la centrele de emitere şi reîncărcare carduri nu este posibilă efectuarea unor operaţiuni (reprezentând un procent scăzut din volumul tranzacţiilor derulate în condiţii normale) şi anume:
1. emiterea (personalizarea) de noi carduri ACTIV nominale
2. Vânzarea de noi titluri de călătorie nominale, altele decât cele existente pe cardurile ACTIV nominale, cu excepţia Portofelului electronic
3. Translatare, preschimbare şi blocare card.
Compartimentul IT din cadrul RATB, împreună cu firma care asigură mentenanţa sistemului, lucrează pentru rezolvarea urgentă a acestei probleme şi aducerea sistemului la parametrii normali de funcţionare."

Iată și ce operațiuni sunt posibile în acest moment la centrele de reîncărcare RATB: "În acest moment, la centrele de emitere şi reîncărcare carduri este posibilă efectuarea următoarelor operaţiuni:
1. CARD ACTIV NOMINAL:
a. Reîncărcarea oricărui titlu de călătorie existent pe card;
b. Vânzare portofel electronic.
2. CARD ACTIV NENOMINAL:
a. Emitere card;
b. Reîncărcarea oricărui titlu de călătorie nenominal (portofel, abonamente nenominale), conform ofertei tarifare;
3. CARD MULTIPLU:
a. Emitere şi încărcare titluri destinate cardurilor MULTIPLU, conform ofertei tarifare."

RATB își cere scuze pentru inconvenientele create călătorilor, dar nu a răspuns la întrebarea adresată de redacția B365.RO, respectiv - ce pățesc cei care doresc un card activ nominal nou.

Citește și 
Sistemul informatic al RATB a picat LUNI. Nu a eliberat cartele. Călătorii au fost însă amendați

Etichete: card ACTIV, defecţiune, RATB, titlu de călătorie

0/3 COMENTARII
George
16 Jun 19:40
+0
VOTURI
-0
„ce pățesc cei care nu au doresc un card activ nominal nou.”

Hai măi... O dați din rău în mai rău. Voi înțelegeți ceva din ce-ați scris tot voi?

Mulțumesc Ing., explicația dvs. a fost exact ceea ce cerusem și nu am înțeles din articol.
Teoretic RATB ar trebui să-și ceară scuze călătorilor și să permită, pentru câteva zile, până la remedierea defecțiunii, călătorii fără legitimații valabile. Să vedem însă ce părere au mai-marii RATB, dacă-și respectă sau nu călătorii...
Ing.
16 Jun 17:25
+0
VOTURI
-0
Păi şi dacă omul vine cu un card activ nominal pe care a avut doar abonament lunar şi vrea abonament de 15 zile, pe care nu l-a mai avut niciodată? Ăla e doar nominal, deci nu poate lua card activ nenominal, plus că ar trebui să plătească contravaloarea unui card nou.
George
16 Jun 17:20
+0
VOTURI
-0
„ce pățesc cei care nu au CARD ACTIV NOMINAL și doresc să călătorească cu mijloacele RATB.”

Nu văd problema. Conform declarației RATB:
„2. CARD ACTIV NENOMINAL:
a. Emitere card;
b. Reîncărcarea oricărui titlu de călătorie nenominal (portofel, abonamente nenominale), conform ofertei tarifare;
3. CARD MULTIPLU:
a. Emitere şi încărcare titluri destinate cardurilor MULTIPLU, conform ofertei tarifare.”

Deci. Se pot emite noi carduri Activ nenominale și Multiplu. Se pot încărca aceste carduri conform ofertei tarifare.
Care este, mai precis, întrebarea voastră?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE