După 20 de ani, în Bucureşti vor circula din nou autobuze articulate FOTO



Au ajuns în Bucureşti şi primele cinci autobuze articulate noi din cele 30 comandate de Primăria Capitalei de la producătorul turc Otokar. Astfel de autobuze cu burduf au mai circulat în Capitală până în anii '90.

Cinci autobuze Otokar Kent C de 18 metri lungime au ajuns în Bucureşti, potrivit imaginilor publicate pe forumul Asociaţiei Metrou Uşor.

Deşi din imagini pare că autobuzele cele mai lungi vor circula pe linii precum 101 şi 232, pasionaţii de infrastructură susţin că acestea vor fi introduse doar pe liniile expres către Aeroportul Otopeni 780 şi 783 şi pe linia 335, foarte solicitată.

Primăria Capitalei a anunţat miercuri că primele 20 de autobuze noi, din cele 400 recent achiziţionate conform contractului încheiat de Primăria Municipiului Bucureşti cu asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi, au ajuns la Bucureşti şi vor fi recepţionate in perioada 31 octombrie – 2 noiembrie la autobaza Titan a STB.

În luna iunie a acestui an, Primarul General, Gabriela Firea, a semnat impreuna cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primaria Capitalei achizitioneaza 400 deautobuze noi Euro 6, primul mare proiect din Planul de Mobilitate Urbana derulat de catre actuala Administratie.

Conform graficului de livrari, pana la sfarsitul acestui an, vor veni la Bucuresti primele 100 de unitati, urmand ca anul viitor, sa ajunga si restul de 300 de autobuze. Valoarea tranzactiei este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri in functie de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 metri, 50 autobuze de 10,7 metri si 30 de autobuze de 18 metri.

Etichete: autobuze articulate, autobuze bucuresti, autobuze cu burduf, autobuze noi bucureşti, autobuze Otokar, otokar, Primăria Bucureşti, stb

0/5 COMENTARII
Jean
05 Nov 19:36
+0
VOTURI
-0
Sa le puna pe linia 117, spre Ferentari-City, ca alea merg pline rau!! Vorba aia: de la turci la ...Ferentari!! :-) O sa le faca imediat "tuning", cu cutitele pe la tapiterii, cu spray-uri cu vopsea o sa le faca "grafitti" ("Te-am iubit Vandano. By Muschiuletz"), o sa le demonteze camerele video, iar politia o sa ridice din umeri ca "nu 'este' dovezi".

Ma intreb si eu... Oare in restul Bucurestiului o fi mai bine? Oricum bietele autobuze vor avea o soarta CRUDA, fiind in serviciul STB!! In curand or sa inceapa si astea sa scartaie, sa le sara rotile in mers, sa fie tractate etc.
Manafu
05 Nov 14:31
+0
VOTURI
-0
780/783 sunt liniile expres pentru aeroport, nu linii normale, pentru calatorii din Otopeni.
Teoretic, in autobuzele alea ar fi trebuit sa se urce doar cei care merg la/de la aeroport, nu toata lumea care sta in orasul Otopeni si face naveta. Sunt, cel putin teoretic, autobuze care sunt imaginea orasului, si n-ar trebui sa fie umplute cu sacose de rafie.
Iar intervalul de succedare de 10/15 minute intre ele e absurd, din punctul meu de vedere. Ce faci cu un expres la fiecare 10 minute? Il plimbi gol. Sa se sincronizeze cu aeroportul.
Ion
05 Nov 12:48
+0
VOTURI
-0
Pe 783/780 trebuie crescuta frecventa, ele vin acum la 20min (chiar mai rar 780). Puteau sa bage mai multe normale, sa vina la 15 (sau chiar 10 minute).
Manafu
05 Nov 11:19
+0
VOTURI
-0
"vor fi introduse doar pe liniile expres către Aeroportul Otopeni 780 şi 783 şi pe linia 335, foarte solicitată."

N-ar trebui sa fie introduse pe liniile cu cei mai multi calatori? Zic si eu...
Adica n-am mers cu 335, nu stiu cat de aglomerata e linia aia, dar sunt cam sigur ca pe 780/783 nu se inghesuie calatorii ca sardelele ca pe, sa zicem un 104, de exemplu.
Top
04 Nov 15:41
+0
VOTURI
-0
Softul poate afisa orice linie, este irelevant ce apare in poze pe acel afisaj

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE