Gabriela Firea insistă să suplimenteze numărul de vouchere pentru biciclete



Proiectul de hotărâre în baza căruia primarul general, Gabriela Firea, propune suplimentarea cu maximum 25.000 a voucherelor pentru biciclete a fost introdus pe ordinea de zi a ședinței de luni a Consiliului General al Municipiului București, după ce a fost respins în ședința anterioară.

Biciclete Bucuresti
Biciclete Bucureşti

Proiectului de hotărâre i-au fost atașate și rapoartele favorabile adoptate de către comisia economică, cea juridică și cea de ecologie și protecția mediului.

În expunerea de motive, semnată de primarul general, se arată că suplimentarea de până la 25.000 ar răspunde solicitărilor actuale primite de la cetățeni.

"Proiectul 'Bicicliști în București' răspunde nevoilor locale de implicare a comunității în implementarea măsurilor de reducere a poluării adoptate de municipalitate prin folosirea mijloacelor de transport non-poluante", prevede documentul amintit.

Pe 30 august, CGMB a respins proiectul, care a întrunit doar 26 de voturi, insuficiente față de necesarul de 27.

Pe 30 iunie, CGMB a adoptat un alt proiect, în baza căruia 5.000 de persoane urmează să beneficieze de vouchere în valoare de 500 de lei pentru a putea achiziționa biciclete, biciclete electrice, trotinete electrice și dispozitive de tip Segway/Ninebot.

Pe 25 iulie, a doua zi după începerea înscrierilor, PMB a decis suspendarea acestora, ca urmare a faptului că au fost procesate 4.136 de cereri depuse la Centrul de relații cu publicul, iar pe adresa de email au fost primite peste 14.500 de solicitări.

Tot atunci, Primăria Capitalei a anunțat că, în funcție de numărul total al cererilor validate, va fi supus aprobării CGMB, în proxima ședință, un proiect de hotărâre prin care să fie suplimentat numărul de vouchere acordat în acest an.

Etichete: biciclete, pmb, Primăria Bucureşti, vouchere biciclete

0/3 COMENTARII
prea tarziu
09 Sep 15:48
+0
VOTURI
-0
din pacate. bucurestiul e un oras sufocat, plin de masini pe trotuare desi legea interzice clar acest lucru, masini pe trecerile de pietoni, lasate acolo... piste de biciclete exista doar in promisiuni electorale desarte, in realitate sunt 7-8 km, daca sunt si atat. semafoare cu intervale foarte scurte pentru pietoni...
exista solutii aplicate cam in tot restul europei:
1. interzis masinilor parcate pe trotuar, trecere de pietoni, etc. masinile pot fi parcate doar in parcari supra, subterane.
2. in interiorul inelului central se circula contra unei taxe de catre nerezidenti. aceasta masura trebuie aplicata impreuna cu incurajarea autovehicolelor de a folosi centura orasului care trebuie sa fie ultramoderna.
3. prioritizarea transportului in comun, metroului si a mijloacelor de transport alternative biciclete, etc.
4. in zonele centrale trebuie inmultite trecerile de pietoni, spatiile comune pietonale ce pot fi negociate, folosite de pietoni, biciclisti, automobilisti cu viteza mica.
si in belgia sau la viena incepe scoala, insa ei folosec biciclete linistiti (si vremea e mai nasoala acolo), si fara masini parcate pe trotuar ca la noi, in spic... sau urcate pe trecere ca tot e mai jos trotuarul pentru carucioare copii si handicapati.

chestia asta ca se considera un dat parcatul pe trotuar este o rusine nationala, aici se vede cat suntem de varza la capitolul educatie elementara. si nici nu o sa ne schimbam vreodata oricat de multe vouchere o sa ditribuie gabriela firea.
LUCRU LA DOMICILIU
08 Sep 17:53
+0
VOTURI
-0
Oferim munca part-time exclusiv: cautam persoane capabile sa obtina chiar din prima luna rezultatele pe baza carora sa castige 1500 RON (lei noi) lunar. Oferim contract de comision care va garanteaza plata rezultatelor. Ne gasiti la adresa de email: cristianproject210@gmail.com sau accesati site-ul http://bit.ly/2vX6g35
nnvfd
08 Sep 13:12
+0
VOTURI
-0
Ziceți ceva și de peroanele de tramvai înguste lipsite de balustrade de protecție din capitală!https://petitieonline.net/petitie/68026148.Distribuirea!La cât mai mulți semnatari!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE