IKEA, cea mai mare creştere a vânzărilor de la deschiderea magazinului. Cel mai vândut produs FOTO



IKEA anunţă că, în anul de catalog 2015, s-a înregistrat cea mai mare creştere a vânzărilor, de la deschiderea magazinului şi până în prezent. Produsele care s-au vândut cel mai bine, având cea mai mare pondere valorică a vânzărilor, au fost cele din gama Hemnes, printre care se numără şi comoda din gama Hemnes.

IKEA a avut, în anul de catalog 2015, cea mai mare creştere a vânzărilor, 12,37%, respectiv 424.479.000 lei fără TVA, au anunţat reprezentanţii companiei în cadrul unei conferinţe care a avut loc joi, 29 octombrie.

Anul trecut, peste 3,2 milioane de vizitatori au trecut pragul magazinului.

"Este o creștere extraordinară pentru IKEA România și suntem extrem de mulțumiți de rezultat. Știm că oamenii iubesc brandul IKEA și am muncit mult pentru a îmbunătăți serviciile, experiența de cumpărături și pentru a face produsele IKEA mai accesibile. Acesta este motivul pentru care am făcut recent doi pași în plus: ne îndreptăm spre deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA în București – pentru care am depus documentația de obținere a Planului Urbanistic Zonal în această săptămână – și îmbunătățim serviciul de comenzi online. Extinderea și accesibilitatea vor fi elementele principale de creștere și așteptăm cu nerăbdare să vedem rezultatele," a spus Stefan Vanoverbeke, retail manager IKEA South East Europe.

Produsele din gama Hemnes (mobilier de depozitare pentru dormitor, living și baie), inclusiv comoda de mai jos, s-au vândut cel mai bine, în timp ce produsele pentru dormitor, una din temele catalogului de anul trecut, au avut cea mai mare contribuţie la creşterea vânzărilor. Din familia Hemnes s-au vândut anul trecut 21.046 de produse. 

Numărul total de produse cumpărate anul trecut de clienţii IKEA a fost de 14.167.573 (cu 900.000 mai multe produse față de anul de catalog 2014). Din totalul produselor vândute anul trecut de IKEA, 58% au fost obiecte de mobilier și 42% decorațiuni în magazin.

La categoria accesorii, becurile LED s-au vândut cel mai bine, cu 211.714 de bucăți vândute.

Departamentul IKEA FOOD, format din restaurantul IKEA, Magazinul de Delicatese Suedeze și Bistro, a avut o pondere de 8% din vânzări, una dintre cele mai mari din lume şi s-a menţinut pe acelaşi trend ascendent, ca şi magazinul, având o creştere de 9,63% faţă de anul fiscal anterior. Anul trecut, restaurantul IKEA a vândut 3,5 milioane de hot dogs

Magazinul online IKEA a avut o pondere de 8% din vânzări, având 35.354 comenzi. Din totalul comenzilor lansate online, 50% provin din oraşele mari, Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi. Din totalul vânzărilor online, 76% au fost reprezentate de produse de mobilier şi 24% de accesorii şi decoraţiuni.

Valoarea celei mai mari comenzi plasate în magazinul online IKEA a fost de 30.138 lei (TVA și servicii incluse).

Pe termen lung, IKEA vrea să aibă 9 magazine în România- unul dintre ele, pe Bd Theodor Pallady.

IKEA s-a concentrat anul trecut şi pe protecţia mediului. Astfel, acum toată energia electrică consumată de magazinul IKEA provine din surse regenerabile (hidro, eolian, solar, biogaz). În anul de catalog 2015 s-au consumat 4.187 MWh energie electrică (cu 8% mai puțin față de anul trecut) și 1.144 MWh gaz (cu 31% mai puțin față de anul trecut).

Din totalul deșeurilor generate, magazinul IKEA a reciclat sau valorificat energetic un procent de 80%, față de 73% în anul anterior. "În cadrul campaniei de colectare a mobilei vechi am colectat de la clienți peste 5.000 de piese de mobilier (aproape 31 de tone), care au fost parțial reciclate, parțial valorificate energetic. Astfel, am evitat trimiterea lor la groapa de gunoi", au precizat reprezentanţii companiei, într-un comunicat remis B365.ro.

În anul de catalog 2015 au fost organizate în magazinul IKEA două campanii de responsabilitate socială. În timpul Campaniei Jucăriilor de Pluș desfășurate în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, românii au luat acasă 49.453 de jucării de pluș. Pentru fiecare dintre aceste produse, IKEA Foundation a donat 1 euro pentru pentru proiecte educaționale realizate de UNICEF și Salvați Copiii în toată lumea. Campania „O viață mai bună pentru refugiați" a fost organizată în perioada 1 februarie – 28 martie 2015 în magazinul IKEA din București. Pentru fiecare LEDARE (bec led) dintre cele 31.684 becuri cumpărate în România, IKEA Foundation a donat 1 euro către Înaltul Comisariat al Naţiunilor Unite pentru Refugiaţi (UNHCR), pentru îmbunătățirea condițiilor de viață ale refugiaților din toată lumea.

Parteneriatul dintre SOS Satul Copiilor București și IKEA România continuă pentru al treilea an. Astfel, încă o casă cu două etaje va fi mobilată pentru 7 copii și mamele sociale, precum și pentru generațiile viitoare.

Magazinul IKEA din România în cifre în anul de catalog IKEA 2015:

Vânzări totale ale magazinului IKEA: 424.479.000 lei (fără TVA)

Număr de produse vândute: 14.167.573

Număr vizitatori: 3.248.974

Număr angajati: 529

Cea mai vândută familie de mobilier: Familia HEMNES, cu 21.046 de bucăți vândute

Cea mai vândută familie de accessorii: gama LED, cu 211.714 de bucăți vândute

Numărul de vizitatori ai website-ului www.IKEA.ro: 13.121.668

Membri IKEA FAMILY: 180.523

Fani ai paginii de Facebook IKEA România: 239.233

Numărul de copii la locul de joacă: 65.816

Numărul de chifteluțe vândute: 4.836.824 de chifteluțe

Numărul de hot-dog vânduți: 3.532.106 buc

Kilometri de hot-dog vânduți: 6.358 km

Numărul de apeluri la call-center: 45.461

Tone de carton și hârtie reciclate: 870

Tone de metal reciclat: 41

Tone de lemn reciclat: 84

Tone de plastic reciclat: 65

Tone de sticlă reciclată: 8

17 tone de deșeuri de echipamente electrice și electronice, incluzând bateriile și becurile uzate

Peste 8 tone de deșeuri organice de la restaurant și ulei comestibil reciclate.

Etichete: comoda ikea, IKEA, produse IKEA

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE