IMAGINI din interiorul pasajului rutier de la Piaţa Sudului. Cât de avansate sunt lucrările FOTO



Pasajul Piaţa Sudului va fi gata in luna decembrie 2018. Consiliul General al Municipiului Bucureşti a votat pe 25 august prelungirea perioadei de implementare a proiectului de "Modernizare infrastructură rutieră Piaţa Sudului".

Asociaţia Metrou Uşor a publicat, joi, mai multe imagini din interiorul pasajului rutier de la Piaţa Sudului.

Consilierii Generali ai Municipiului Bucureşti au aprobat prelungirea perioadei de implementare a proiectului de ,,Modernizare infrastructură rutieră Piaţa Sudului" până la data de 31 decembrie 2018.

"Acesta este termenul maxim de finalizare al obiectivului de investiţii, dar se referă la partea de finanţare. Îmi e greu sa spun o dată exactă când se va finaliza efectiv realizarea acestui proiect. Există un grafic de execuţie, un termen asumat. Termenul final estimat pentru deschiderea pasajului este de un an, deci august 2017. Termenul este estimativ, deci posibil să apară modificări. Procentul de realizare a acestui proiect este de 73,3% în acest moment. Sumele eligibile atrase din fonduri europene au fost de 17 milioane de lei, la o valoare totală a proiectului de 123 de milioane de lei. Dacă nu se prelungea aceast termen de finanţare, am fi fost obligaţi să dăm înapoi şi aceste sume primite de la Uniunea Europeană", a declarat Florin Legea, director excutiv al Direcţiei de Transporturi, Drumuri şi Sistematizare a Circulaţiei din cadrul Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti.

Firea a precizat ca proiectul de la Piaţa Sudului a fost blocat din cauza faptului ca nu au fost prevazute sumele necesare pregatirii santierului, devierii utilitatilor, mentionand ca "nu poti sa pornesti la drum cu un proiect gresit si sa ai dorinta sa-l duci la capat fara sincope".

"Am ajuns la zi cu platile catre asocierea de constructori care lucreaza in zona - EUROCONSTRUCT si ASTALDI. Ei au venit in primavara cu plata facturilor aferente lunilor de lucru octombrie, noiembrie, decembrie, dar acele facturi nu au fost platite. Din aproape 300 de angajati cati lucrau pe santier au mai ramas cateva zeci. A fost o problema si din partea Municipalitatii. Pentru ca daca pretinzi corectitudine din partea administratorilor acestor santiere, atunci si Municipalitatea trebuie sa-si respecte partea sa de datorie. Exista, de asemenea, in litigiu o suma destul de mare - plati indirecte (59-60%) pe care asocierea de constructori nu doreste sa o justifice, spunand ca pana acum un an s-au facut plati si nejustificate. Am constituit un grup de lucru, pentru a depasi si acest impas, format din specialisti, sa vedem cat din aceasta suma, potrivit legislatiei in vigoare, poate sa fie decontata de catre Primaria Capitalei si am cerut si sprijinul Curtii de Conturi", a precizat Firea luna trecută.

Lucrările la pasajul de la Piaţa Sudului, a cărui lungime este de 356 de metri, au început în primăvara anului 2014 şi ar fi trebuit să se încheie în decembrie 2015.

VEZI ŞI O nouă amânare pentru Pasajul Auto de la Piaţa Sudului. Noul termen este 31 decembrie 2018

Etichete: lucrari piata sudului, pasaj Piaţa Sudului, pasaj rutier piaţa sudului

0/6 COMENTARII
mos teaca
20 Sep 09:11
+0
VOTURI
-0
ce dracu pasaj, astia de la primarie nu mai stiu cum sa fure si din cauza asta bsa ajuns unde sa ajuns, acum a venit una noua trebui sa i se dea si ei ceva, banuti , asta e cauza amanari cu un an a deschideri pasajului, ar trebuii trasi la raspundere cei care au avizat lungira si construirea acestui pasaj, dar ce autoritati avem noi, procurori, politai mai bine sau spanzura ca fac umbra pamantului degeaba , astia fira mai mult ca hoti.
Gaspar
19 Sep 09:10
+0
VOTURI
-0
Ce mi se pare ciudat este ca pasajul acesta difera IMENS fata de cel de la Obor sau Muncii. Adica cele doua sunt mari aerisite, pe cand acesta este foarte ingust pe ambele sensuri.Este foarte mic. Dupa aceea cand aflam ca dureaza de ani de zile constructia lui, te crucesti....
Firea
19 Sep 01:06
+0
VOTURI
-0
fmm de tanar, frumos si liber spalat pe creier de propaganda basisto-securista
asterix
16 Sep 11:54
+0
VOTURI
-0
Si ne miram de ce astazi constructia unei magistrale de motrou dureaza ani si ani, fara limita.
vlad
16 Sep 10:17
+0
VOTURI
-0
Uitati-va si voi... este pur si simplu vorba de o groapa!!! Nimic altceva... auzi nene marea problema, devierea utilitatilor... ok, dar asta s-a facut, intelegeam amanarea de un an (desi este scandalos)... dar 3??? In plus aici nu vorbim de un proiect facut in pripa... se stie de el de 10 ani!!! A fost in asteptare ani buni pornirea, pt ca nu puteau fi simultan santiere si la Sudului si la Dambovita... e incredibil.

Tot nu-mi revin, uitati-va si voi ce-au realizat O GROAPA!!! In China se facea asta intr-o saptamana. Problema este ca primaria nu cere daune, plata integrala a pasajului de catre constructor!!!
Robert
15 Sep 15:14
+0
VOTURI
-0
fmm Firea si cu PSD-u vostru !!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h