Încă două pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu. VEZI PROIECTELE



Primăria Capitalei vrea să construiască încă două pasaje supraterane sau subterane pe Șos. Mihai Bravu, după ce anul trecut a reușit să îl finalizeze pe cel de la intersecția cu Calea Văcărești. Noile pasaje vor avea un cost total de 132,8 milioane euro. Lucrarile au fost incluse în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru zona București - Ilfov. 

Inca doua pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu
Încă două pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu

Încă două pasaje vor fi construite pe Șoseaua Mihai Bravu din Capitală, potrivit reprezentanților Primăria Capitalei. Proiectele au fost incluse în "Raportul tehnic: Inventarul proiectelor" din cadrul Planului de Mobilitate Urbană Durabilă  București-Ilfov, coordonat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), dar și în lista de proiecte ITI (Investiții Teritoriale Integrate) pentru zona București - Ilfov (n.r. ITI sunt instrumente de dezvoltare teritorială care presupun existenţa unei strategii de dezvoltare teritorială integrată aferentă unui teritoriu desemnat).  

Primul pasaj va fi unul suprateran și va fi construit la intersecția cu Bulevardul Ferdinand și Șoseaua Iancului. "Obiectivul prouectului este fluidizarea traficului pe Inelul Principal în vederea asigurării unei căi de ocolire a centrului oraşului pentru fluxurile de trafic de tranzit prin amplasarea pasajului în lungul Şos. Mihai Bravu la intersecţia cu bd. Ferdinand I şi Şos. Iancului", au precizat reprezentanții B365.ro, într-un răspuns remis B365.ro. 

Pasajul va avea o lungime totală de 1.300 de metri, iar durata estimată de realizare a proiectului este de 24 de luni. Valoarea investiției este de 106,5 milioane euro 

Cel de-al doilea pasaj va fi construit la intersecția Șos. Mihai Bravu cu Calea Vitan. Și acesta va fi realizat tot în lungul șos. Mihai Bravu, însă deocamdată nu se știe ce tip de pasaj va fi: subteran sau suprateran. Reprezentanții Primăriei Capitalei au stablit însă lungimea lucrării precum și costul acesteia. Astfel, pasajul va avea o lungime de 400 de metri și o valoare estimată de 26,3 milioane euro. Lucrările vor dura și în acest caz 24 de luni. 

"Proiectele au fost discutate si avizate in cadrul Grupului Mobilitate si cuprinse initial in lista celor 80 de proiecte de Investitii Teritoriale Integrate. Acestea au fost transmise de Primaria Municipiului Bucuresti in luna aprilie 2013, cu sprijinul S.C. METROUL S.A. unui numar de 6 ministere si Primului Ministru, in vedereaincluderii lor in programe de finantare, in corelare cu alte obiective de dezvoltare pentru zona Bucuresti si Ilfov. Fiecare dintre proiectele mentionate a fost inclus in lista de proiecte ITI (Investitii Teritoriale Integrate) de catre entitatea care l-a propus, pe baza unei fise de proiect", au precizat pentru B365.ro, reprezentanții Primăriei Capitalei. 

Vor fi astfel trei pasaje pe Șoseaua Mihai Bravu, primul fiind terminat de Primăria Capitalei în octombrie 2014. 

Pasajul suprateran Mihai Bravu – Splaiul Unirii este compus din doua poduri supraterane paralele, pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu - Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.

Cele doua pasaje rutiere supratraverseaza Splaiul Unirii/raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor.

Concret, Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

 




Etichete: pasaj, Pasaj Mihai Bravu, pasaj subteran, pasaj suprateran, Primăria Capitalei, realitatea

0/13 COMENTARII
Corin
28 Oct 12:59
+0
VOTURI
-0
Spații pietonale nu gândește Primăria Capitalei?Ce-ar fi transformarea Străzii Dimitri Mendeleev dintre Piața Romană și Strada Biserica Amzei și transformarea Străzii Căderea Bastiliei dintre Strada Intrarea Moneasa și Piața Romană în spații pietonale pentru simplificarea traficului rutier la Piața Romană?
Amerigo
28 Oct 09:18
+0
VOTURI
-0
Sunt curios la Piata Ianculuui si Blvd. Ferdinand cum o sa faca ei pasajul SUPRATERAN...Acolo este metrou ... Puteau sa sape si sa faca pasaj SUBTERAN, sub linia de metrou....dar deasupra?? Este cel putin aberant....
Mari
27 Oct 09:57
+0
VOTURI
-0
CUM SA FACI BANI PE NET !  Acum s-a lansat un sistem care te invata simplu, pas cu pas, cu extrem de multe detalii, cum sa faci bani pe net. Vrei si tu sa stii cum sa faci bani pe net? E timpul sa lasi la o parte rutina serviciului si sa incepi o viata noua! La noi gasesti tot ceea ce ai nevoie: o echipa dinamica, multa seriozitate si, mai ales, posibilitatea reala si verificata prin care tu sa castigi bani! Cere acum detalii la adresa de email: mariana  marianapoe91@yahoo.ro
SLD
26 Oct 23:22
+0
VOTURI
-0
In tarile dezvoltate din lumea civilizata nu numai ca nu mai fac pasaje prin oras, dar scapa de cele pe care le au! Dar noi suntem originali. Un primar in puscarie si altul interimar de la PP-DD.
vlad
26 Oct 21:54
+0
VOTURI
-0
Incredibil nene, la Vitan??? Unde nu se face niciun fel de coada??? Problema este la intersectia anterioara, la Camil Ressu... acolo trebuia daramata sau trasa de la strada scoala aia, care nu stiu exact ce mare monument este si largit bulevardul la 3 benzi pe sens. Adica da, daramata benzinaria, scoase parcarile, taiat si din spatiul curtii liceului... sacrificii, dar clar erau necesare daca tot zici ca e inel median. Ce rost mai au pasajele astea cand blocajul ramane oricum la Camil Ressu???
gabriel
26 Oct 16:16
+0
VOTURI
-0
Poate peste 50 de ani,nu vedeti ca Bucurestiul e un terci iar primarii multimilionari in euro?
Andrei
26 Oct 15:00
+0
VOTURI
-0
24 de luni pentru 1.300 m? Poate 240 de luni...
ilie
26 Oct 14:57
+0
VOTURI
-0
Sa le faca mai incolo, peste vreo 50 de ani!
Vasile
26 Oct 14:10
+0
VOTURI
-0
Tzeapa de tzeapa! pasajul Mihai Bravu cu Calea Vitan nu se știe ce tip de pasaj va fi: subteran sau suprateran, dar are o valoare estimată de 26,3 milioane euro? calculata dupa ce criterii???
Ing.
26 Oct 12:21
+0
VOTURI
-0
Pasaju suprateran la Piaţa Iancului?! Ăştia s-au tâmpit de tot?
Cine mai construieşte pasaje supraterane în centru? Poate doar la Phenian să mai fie astfel de lucrări. În oraş, scopul e să reduci poluarea şi zgomotul, pentru asta reduci traficul sau, dacă te cheamă Oprescu şi n-ai ce face cu banii, faci pasaje SUBTERANE, nu supraterane!
Ca fapt divers, pe la Iancului e deja metrou, succes la găsit poziţia pilonilor eventualului pasaj.
zzz
26 Oct 09:38
+0
VOTURI
-0
iesire in bucurestii noi in zona bulevardului gloriei -> baneasa
zzz
26 Oct 09:36
+0
VOTURI
-0
cmon.... vestul are nevoie de mai multe ...
ar trebui o "strapungere " -> maniu -> alea lacul morii - drumul la rosu (spatele lacului morii) - giulesti - chitilei - bucurestii noi

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE