Întârzieri de PESTE TREI ORE în Gara de Nord. Trenurile au fost OPRITE din cauza unei defecţiuni



Mai multe trenuri sunt oprite miercuri la intrarea în București, fiind înregistrate întârzieri cuprinse între 10 și 160 de minute, din cauza unei defecţiuni.

Intarzieri in Gara de Nord, miercuri. Trenuri OPRITE din cauza unei defectiuni
Întârzieri în Gara de Nord, miercuri. Trenuri OPRITE din cauza unei defecţiuni
Foto: epochtimes-romania.com

UPDATE 18.18 Trenul Urziceni Bucureşti are o întârziere de 100 de minute

UPDATE 17.34 Patru trenuri au întârzieri cuprinse între 10 şi 45 de minute 

UPDATE 16.29 Un singur tren mai are întârziere (90 de minute), cel care vine de la Ploiești Sud.

UPDATE 15.20: Doar trei trenuri mai au întârziere, conform panoului din Gara de Nord. Trenul de la Suceava va ajunge cu 215 minute mai târziu, iar cel din Urziceni- cu 110 de minute mai târziu. Mai este anunțată o întârziere de 10 minute la trenul care vine din Deva.

Mai multe trenuri care trebuie să intre în Bucureşti sunt oprite, înainte de intrarea în Capitală, din cauza unei defecţiuni la sistemul electronic de dirijare a traficului, anunță CFR Călători printr-un comunicat de presă. În acest moment, şase garnituri sunt oprite, iar în Gara de Nord se afişează întârzieri de 160 de minute, pentru trenul InterRegio care trebuie să sosească de la Suceava și de 100 de minute la cele care vin de la Galați și Iași.

Puteți verifica panoul de Sosiri/Plecări din Gara de Nord via webcam, AICI

”Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că echipele feroviare intervin pentru remedierea unui deranjament tehnic semnalat la sistemul de dirijare a traficului pe segmentul de cale ferată Buftea-Chitila.”, se precizează în comunicatul citat. 

Sursa citată adaugă că angajaţii companiei sunt pe teren şi execută lucrări de remediere, astfel încât circulaţia trenurilor să fie reluată în cel mai scurt timp.

Etichete: cfr calatori, Gara de Nord

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE