Intersecția de la Răzoare va fi reamenajată. Sensuri unice pe str. Progresului și Șos. Viilor



Noi sensuri unice, intersecții reconfigurate și benzi speciale pentru autobuzele RATB. Acestea sunt schimbările ce se vor produce în zona Răzoare - Panduri - Tudor Vladimirescu. Practic, sensul giratoriu de la Răzoare va fi desființat, în schimb va fi amenajat unul nou la intersecția Panduri cu Calea 13 septembrie. Noul plan de circulație a fost transmis de Primăria Capitalei către Administrația Străzilor pentru a fi pus în aplicare. Costul estimat al acestui proiect este de aproximativ 6 milioane lei și include cheltuieli pentru lucrările de drum, semaforizare și semnalizare orizontală și verticală. 

Circulația rutieră în zona Răzoare - Progresului - Tudor Vladimirescu va fi reconfigurată. Se va introduce sens unic pe mai multe străzi, iar două intersecții mari vor modificate.

"Va fi creat un sens giratoriu la intersecția Panduri cu 13 septembrie. De asemenea, se reconfigurează intersecția de la Răzoare, se va scoate sensul giratoriu de acolo care acum mai mult încurcă. Va crește capacitatea de trafic cu 10%", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. 

De asemenea, Strada Progresului va deveni stradă cu sens unic. Astfel, de la Răzoare și până la intersecția cu strada Constantin Istrati, pe strada Progresului se va circula doar pe sensul dinspre Răzoare spre C. Istrati.

Se va introduce sens unic, dar în direcția opusă, și pe strada Viilor, strada Odoarei și parțial pe Șos. Panduri. Astfel, de la intersecția cu Constantin Istrati și până la intersecția cu strada Năsăud, Șos Viilor va deveni arteră cu sens unic spre Răzoare. De acolo, se va continua tot cu sens unic pe strada Odoarei, iar de la intersecția cu Bd. George Coșbuc, cirulația se va face în dublu sens pe Bd. Tudor Vladimirescu și Șos Panduri până la Răzoare. De la Răzoare, pe Șos. Panduri se va introduce sens unic până la intersecția cu Bd. Geniului pe direcția Răzoare-Geniului.

De asemenea, vor fi reamenajate și intersecțiile Calea Rahovei - str. Progresului, șos. Viilor - bd. T. Vladimirescu, C. Istrati - str. Progresului și C. Istrati - Șos Viilor.

Costul estimat al acestui proiect este de aproximativ 6 milioane lei și include cheltuieli pentru lucrările de drum, semaforizare și semnalizare orizontală și verticală. 

Noul plan de circulație pentru zona Răzoare - Progresului - Tudor Vladimirescu a fost transmis deja Administrației Străzilor, instituția abilitată să realizeze lucrările de amenajare.

Pe viitor, se intenționează și amenajarea unor noi locuri de parcare pe Șos. Panduri, între străzile Dr. Rainer și I. Athanasiu, pe scuarul de pe mijlocul bulevardului. Conform propunerii, ar urma să fie realizate aproximativ 25 de noi locuri de parcare.  

Linia de tramvai de pe Barbu Văcărescu va fi mutată. Sens unic pe Floreasca

Primăria Capitalei mai pregăteşte şi alte schimbări în trafic: va introduce sens unic pe Bulevardul Barbu Văcărescu și pe Calea Floreasca. Pe Barbu Văcărescu, de la intersecţia cu Bd. Lacul Tei, circulaţia se va desfăşura în sens unic pe direcţia spre Nord, până la intersecţia cu Șos. Pipera. Pe Calea Floreasca va fi introdus sens unic spre Nord, de la intesecția cu Ștefan cel Mare până la intersectia cu str. Glinka, iar de la intersecția cu Șos. Pipera pana la intersectia cu Glinka este sens unic in sens invers, spre centrul orașului. Strada Glinka va deveni şi ea arteră cu sens unic, pe direcţia Calea Floreasca - Barbu Văcărescu.

Introducerea sensurilor unice va fi precedată însă de o serie de lucrări ample de reabilitare a carosabilului și a liniei de tramvai pe Barbu Văcărescu. Pe această arteră, linia de tramvai va fi mutată de pe centru pe margine, lângă trotuar. Astfel, tramvaiul va circula pe partea dreaptă a bulevardului, pe sensul de mers dinspre Șoseaua Pipera spre Ștefan cel Mare, iar călătorii vor coborî direct pe trotuar.

"Noi avem în derulare studiul de fezabilitate de pe Barbu Văcărescu, acolo unde trebuie modernizată strada. Linia de tramvai va fi mutată lângă bordură, pe zona dintre Lacul Tei și Șos. Pipera. Pe calea Floreasca nu trebuie decât să refacem marcajele, pentru că strada e făcută", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, șeful Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

După ce studiul de fezabilitate va fi terminat, Direcția de Transporturi va solicita Consiliului General al Municipiului București aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru această investiție. După aprobarea indicatorilor, municipalitatea va putea demara procedura de licitație pentru realizarea lucrărilor.

Potrivit estimărilor făcute de Ion Dedu, sensurile unice pe Barbu Văcărescu și Calea Floreasca vor intre în vigoare în 2017. 

Etichete: Răzoare, realitatea, sens giratoriu, sens unic, sensuri unice

0/6 COMENTARII
sorin butica
07 feb 20:13
+0
VOTURI
-0
Oare ar fi util ca artera care face legatura dintre Eroilor si Dr. Taberei / Militari sa se desfasoare doar prin laterala Academiei Militare si anume str Prof D Bagdasar?
Ioana
12 aug 18:31
+0
VOTURI
-0
Nu numai atat - dar mai taie si toti copacii care astazi despart cele doua trotuare ale soselei, punand in schimb beton. Asociatiile ecologiste nu spun nimic?
Alexandru
11 aug 13:53
+0
VOTURI
-0
Desfiintati sute de locuri de parcare "in spic" si faceti in locul lor 25 ! de "noi"locuri de parcare !! Foarte ,foarte inteligenta soluti si mod de gandire !
Alexandru
11 aug 13:51
+0
VOTURI
-0
Un proiect de o absurditate nemarginita ! Ce fac cei cu auto care "n-au prins " de parcare in spatele Blocurilor ? Ce fac cei care vin la spitalul Panduri ? V-ati gandit cumva domnilor care vreti sa "implementati " acest proiect maret ? Sper ca toata lumea afectata de aceasta ineptie sa reactioneze asa cum este logic si normal ....
vlad
19 ian 10:51
+0
VOTURI
-0
Pai anunta de vreo 2 ani sensurile unice din Floreasca.... si acum zic ca trebuie sa mute tramvaiul??? Pai pana acum ce-au facut??? Schimba sensurile in primavara si pe urma se apuca sa reamenajeze??? Ce haos o sa fie....

Cat despre Razoare, trebuia de multa vreme bagata o banda prioritara pentru RATB, circulau zeci de linii troleu si autobuz pe-acolo. Mai departe nu am stat sa le analizez planurile.... sa le faca odata, ca e haos deja de vreo 4 ani acolo. Ce nu inteleg e sensul giratoriu de pe 13 Septembrie... fara semafoare??? intr-o intersectie asa de aglomerata???
Ing.
19 ian 09:14
+0
VOTURI
-0
Nu se circula deja destul de ,,bine" la Răzoare, Rahova şi pe 13 Septembrie? Acum o să fie şi mai şi, tot traficul din Berceni pentru Rahova se va înghesui în bucăţica de Cal. Rahovei dintre T. Vladimirescu şi Trafic Greu, iar cel spre Ghencea se va înfige în 13 Septembrie, unde deja sunt coloane. Ca să nu mai zic că virajul la stânga în noul rond de la intersecţia Panduri cu 13 Septembrie o să fie criminal pentru cei fără tupeu, pentru biciclişti şi motociclişti, pentru că nimeni nu-i va lăsa să se bage pe banda de stânga (cam cum se întâmplă acum în Braşov cu giratoriile puse pe străzi cu 8 benzi).

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h