Investiţie de 600.000 euro, în renovarea centrului outlet Fashion House din Militari



Dezvoltatorul belgian Liebrecht & wooD, care a adus pe piaţa locală centrul outlet Fashion House din Militari, a renovat una dintre cele trei unităţi ale outletului din parcul de retail West Park. Investiţia în amenajarea outletului se ridică la 600.000 de euro.

Clădirea, cu o suprafaţă de 4.228 metri pătraţi, a fost complet renovată şi găzduieşte magazinul multi-brand DOMO, inaugurat joi, 2 aprilie, care oferă electronice, electrocasnice și echipamente sportive, precum şi magazinul de mobilier şi decoraţiuni interioare cu design italian, Casa Convenienza, cu o suprafaţă de 1.050 metri pătraţi, care se va deschide în luna mai.

"Având în vedere situaţia economică în proces de îmbunătăţire, credem că parcurile de retail – în care mai mulţi retaileri împart aceeaşi infrastructură – au un viitor bun în România. Repoziţionăm West Park sub forma unei destinaţii de lifestyle şi vizăm consumatori interesaţi de calitate, design şi funcţionalitate pentru modă şi electrocasnice", a declarat Patrick Van Den Bossche, Managing Director Liebrecht & wooD Group.

În ultimele şase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriaşi noi pentru Fashion House Outlet Centre: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni şi TED's.

Fashion House Outlet Centre, operat de Fashion House Group, a fost deschis în 2008 în parcul de retail West Park, dezvoltat de grupul belgian Liebrecht&Wood. Din 2010, Fashion House Group este parte a Liebrecht&wooD.

Centrul outlet are o suprafaţă de peste 20.000 de metri pătraţi şi peste 60 de chiriaşi, incluzând branduri precum Adidas, Puma, Levi's, Diesel, Gatta, Tom Tailor şi Mango. Investiţiile totale în Fashion House Outlet se ridică la 50 de milioane de euro, potrivit lui Patrick Van Den Bossche, care a mai precizat că afacerile retailerilor din Fashion House Outlet Centre au crescut cu peste 10% în 2014 faţă de anul precedent.

Pe lângă Fashion House Outlet, West Park include retaileri mari precum Kika, Hornbach şi Proges.

În ultimele șase luni, Liebrecht & wooD Group a atras opt noi chiriași pentru FASHION HOUSE Outlet Centre din West Park: Guess, Mustang Jeans, Intimo, Cielo Venezia, Faith by MD, Nissa, Napoleoni și TED's.

Liebrecht & wooD a intrat pe piața românească în anul 2001, începând cu dezvoltarea centrului comercial Militari din București. În 2007, compania a inaugurat complexul de birouri Victoria Park din București. În 2008, compania a deschis şi primul și singurul outlet din România - Fashion House Outlet Centre București a fost inaugurat ca parte integrantă a parcului de retail West Park.

Până în prezent, compania a investit circa 200 de milioane de euro în România.

Liebrecht & wooD începe şi lucrările la proiectul Cernica Park, situat în apropierea autostrăzii A2 și a centurii București. Ansamblul va cuprinde spații comerciale cu o suprafață totală de 88.000 m.p. și peste 3.500 de locuri de parcare construite pe o suprafață de 34ha, parte a unui lot de 60ha deținut de Liebrecht & wooD. Conceptul include şi un FASHION HOUSE Outlet Center, un hipermarket, o galerie comercială, un magazin de bricolaj, un magazin de mobilă şi un magazin de articole sportive. Mai multe detalii AICI şi AICI.

Etichete: centru comercial, centru comercial Bucuresti, Fashion House, investiţie, Militari, outlet Bucureşti, retail

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h