Izolaţi în complexul Greenfield-Băneasa: Locuitorii cer deblocarea accesului în cartier



Locuitorii complexului rezidenţial Greenfield din Băneasa au protestat duminică, în faţa Guvernului, solicitând găsirea unei soluţii pentru deblocarea accesului în cartier, înfiinţarea unei linii de transport în comun care să se lege cu cel puţin o staţie de metrou existentă, precum şi înfiinţarea unor unităţi de învăţământ.

Cartierul Greenfield si drumul de acces
Cartierul Greenfield şi drumul de acces

Aproximativ 4.000 de oameni sunt afectaţi de închiderea drumului de acces către Ansamblul Rezidenţial Greenfield prin strada Vadul Moldovei, care a lăsat cartierul cu un singur drum care face legătura cu restul oraşului - Aleea Teişani, o stradă cu o singura bandă pe sens", spun locuitorii din Greenfield.

Aceştia precizează că în cartier locuiesc în general părinţi cu copii mici, care trebuie să ajungă la grădiniţă sau la şcoală în fiecare dimineaţă, însă pentru a ieşi din cartier, parcurg Aleea Teişani, un drum de aproximativ trei kilometri, în mai bine de o oră.

Este grav afectată şi unica şcoală din cartier, Şcoala Gimnazială Avenor, şcoală românească acreditată de Ministerul Educaţiei Naţionale, unde învaţă 335 de elevi şi lucrează 112 cadre didactice şi personal auxiliar. Cerinţele financiare necesare pentru a urma cursurile acesteia depăşesc posibilităţile familiilor ce locuiesc în Greenfield, motiv pentru care elevii acestei şcoli provin din alte zone ale localităţii aglomerându-se astfel suplimentar accesul", adaugă locuitorii din Greenfield, potrivit news.ro.

Aceştia au adăugat că nu există transport public şi nici posibilitatea de a se introduce, pentru că singura stradă existentă nu îndeplineşte condiţiile tehnice pentru accesul autobuzelor. În Greenfield vor locui în scurt timp peste 10.000 oameni, aşa cum arată planurile firmei care a dezvoltat mai mult de jumătate din zona Greenfield, Impact Developer & Contractor SA. Ei mai spun că parcul public şi dispensarul au fost eliminate, deşi erau planificate în proiectele anterioare, platforma pentru staţionarea autobuzelor - cerinţă RATB - nu există, iar luminatul public este plătit de locuitori chiar dacă este pe străzile publice.

Cetăţenii solicită construirea a două căi de acces distincte în cartier, înfiinţarea unei linii de transport în comun ce poate fi conectată cu cel puţin o staţie de metrou existentă şi înfiinţarea de urgenţă a unei creşe, grădiniţe şi a unei şcoli publice în cartier.

Etichete: cartier rezidential greenfield, drum acces greenfield, greenfield

0/14 COMENTARII
@ Fox
23 Jun 16:22
+0
VOTURI
-0
„Doamne, ma simt si penibil ca trebuie sa iti explic chestii atat de simple! Pierdere de timp!”

Frățioare... Prea hiluminatule! Prea heminentule! Chiparosule!
Ai dat cu mucii-n baltă la modul grav. Dar asta n-ar fi prea rău, că doar așa ești tu. Tu le știi cel mai bine, iar restul sunt doar niște proști, hipsteri, soroșisti, useriști, pesediști, penali, latrinateviști. Așa ai fost crescut, așa te comporți. Păcat de maică-ta, că n-a știut să-ți dea o educație.

Ce nu pricep însă e ce cauți tu aici. În mocirlă. Lângă fraierii pentru care faci „ultime eforturi” să-i aduci pe calea cea dreaptă. Citind articole ai căror autori îi înjuri ca la ușa cortului. Făcând oricum ceva care e clar că nu-ți fae plăcere.
Nu mai bine te iei tu de-aici și ne lași să-ți admirăm mersul de la spate? Să nu te mai chinui atât, să nu cumva să iasă cu stropi...
Dacă tot le știi atât de bine pe toate, ca românul imparțial, nu mai bine te duci la unii care le știu și ăia pe toate? Să vorbiți aceeași limbă? Sau între deștepți te simți prost și ai nevoie să te impui în fața altora, ca să suplinești ceva traume?

Îți poți expune părerea civilizat, chiar dacă nu ești de acord cu ce zic ăilalți?
Fox
23 Jun 14:21
+0
VOTURI
-0
@Cristian

NU stiu daca mie mi te adresai, dupa unele afirmatii plagiate din textul meu... dar oricum iti multumesc... mi-ai sustinut complet ideea. Oricum voi astia din PSD sunteti obisnuiti cu furtul, plagiatul, penalii... vi se pare normal... nu stiti ce e aia moralitate, nu aveti puterea sa ganditi.... inghitit doar ce vi se serveste la Latrina TV. Suntei doar voi securistii turnatorului si infractorului Voiculescu! Noi ceilalti suntem vanduti lui Soros, cunoastem! :)) Diferenta e ca noi putem dovedi ce spunem! Voi nu!

1. Daca investitorul s-a oferit sa ajute si sa faca pe banii lui, cu atat mai bine! Este ALEGREA lui, nu Obligatia! Deci QED. SI bravo lui. Doar ca in prostia lor beneficiarii directi nu o sa ii multumesca ci o sa o ia ca pe o datorie a acestuia fata de ei. De fapt este o strategie castigatoare a acestuia de a vinde si restul apartamentelor. Banii oricum ii recupereaza de la cei ce aleg sa cumpere acolo.

2. Exact asta am zis si eu... Ai dreptul sa votezi. Primaria, Guvernul pe cine vrei.. Si pana la vot ai dreptul sa protestezi unde vrei... la primarie, la guvern... Eu nu am pomenit de guvern.... dar tu fiind un psd-ist pomanagiu probabil... care asteapta totul gratis si ca toti sa fie egali si sa nu aiba mai mult unul decat celalat... ai simtit nevoia de a apara un guvern pe care nu l-a atacat nimeni.... Pardon! Mint! L-a atacat propriul partid! :))))) Nu e nevoie de altii!

Cred ca i-ai raspuns in acest fel lui Marcu pentru ca pe mine doar m-ai sustinut. :) Multumesc!
Cristian
23 Jun 13:45
+0
VOTURI
-0
Aparuse un raspuns al celor de la Impact, cu referire directa la situatia de fata: "Pentru implementarea acestor soluții, Impact SA va cheltui aproximativ 1,5 milioane de euro și apoi le va dona autorităților pentru a putea fi folosite în regim de drumuri publice."
Deci investitorul doreste sa modifice reteaua de strazi a Primariei. Pe banii lui. Iar apoi sa dea acele strazi inapoi Primariei. "No comment."

"P.S. Si daca nu esti multumit cum Primaria cheltuieste banii tai ai dreptul sa protestezi inclusiv sa votezi!"
Daca nu sunt multumit de cum cheltuieste Primaria banii mei, ma duc la Primarie sa protestez, nu la Guvern. Nu Guvernul e vinovat de tot ce se intampla in tara asta. Dar tu poti rezista, e dreptul tau. Eu prefer sa merg la vot.

Doamne, chiar esti penibil! Pierdere de timp! Tu vrei, de fapt, doar sa te contrazici cu cineva, ca n-ai cu cine in viata reala?
Fox
23 Jun 09:45
+0
VOTURI
-0
@Marcu
Ai grave probleme cu cunoasterea legii si a proprietatii private! Si ca sa fac un ultim efort sa iti demonstrez cat de stramb gandesti am sa fac o analogie cu supermarketurile construiete in mijlocul orasului. Ceea ce sustii tu in mod aberant este ca acestea trebuiau sa lateasca si infrastructura strazilor care duc catre ele, pentru a nu aglomera zona! Vorbesc de bulevarde si strazi adiacente nu de strazile din curtea acestora! Daca tie ti se pare logic ca un privat sa lateasca domeniul public deja e de no comment! Problema e a Primariei pentru ca ea a autorizat construriea acelor supermarketuri! Tot Primaria trebuie sa se gandeasca cand da autorizatie care este impactul noii constructii asupra zonei, infrastructurii, poluarii, etc...
Si revenind la acest cartier...IN INNTERIORUL lui, fiind proprietate privata constructorul este cel raspunzator de designul arhitectural si de latimea strazilor. Pe care ulterior obtine autorizatie. De la granita cartierului este DOMENIU PUBLIC! De acolo vine treaba PRIMARIEI pricepi? PRivat - interior; Domeniu public - exteriorul complexului- Primarie. PRIMARIA era cea care trebuia sa analizeze daca drumul EI (sau administrat de aceasta) este in stare sa suporte traficul generat de noua constructie! NU are nicio treaba investitorul cu reteaua de strazi a Primariei!!!!! El a gasit un loc pe care a putut construi, a gasit niste fraieri care au cumparat si si-a luat banul! Perfect legal si corect!

P.S.
Si daca nu esti multumit cum Primaria cheltuieste banii tai ai dreptul sa protestezi inclusiv sa votezi!

Doamne, ma simt si penibil ca trebuie sa iti explic chestii atat de simple! Pierdere de timp!
Marcu
21 Jun 17:29
+0
VOTURI
-0
Ala cu vulpea.
In mare parte sunt de acord cu tine, dar sa spui ca Primaria trebuie sa le faca alora drum pentru ca nu stiu ce e de o prostie imensa. Infatilism, asa cum te exprimi chiar tu.
Si de ce? Pentru ca Primaria nu este o persoana fizica, sa vina cu bani de-acasa ca sa construiasca parcari, biserici si locuri de plimbat vulpile. Banii Primariei sunt banii tai, dati la impozite si taxe locale. Si eu cel putin nu vreau ca banii mei sa mearga la constructia unui drum de care sa beneficieze un cartier aflat la mama naibii intr-o padure, in care probabil se intra doar cu programare.

Banii publici (ai Primariei!) sa mearga la proiecte publice. La proiecte private, asa cum e cazul unui cartier rezidential, sa mearga banii celor de acolo sau ai unuia care vrea sa investeasca acolo.

Cum ar fi sa cer Primariei (sau Guvernului, sau NATO, sau marelui consiliu galactic la vulpilor ebrietate) sa-mi construiasca mie in casa o intrare la metrou? Ca practic asta cer Greenfield-ienii...
Fox
21 Jun 15:22
+0
VOTURI
-0
*iau locul ratiunii. imi cer scuze... de la viteza
fox
21 Jun 15:19
+0
VOTURI
-0
@gabi
Este trist cand pasiunea si ura ia locul ratiunii...
Nu, nu dezvoltatorul trebuia sa faca un drum de acces lat. Sa aberezi cu 6 benzi pe sens dovedesti ca nu ai simtul realitatii si nu ai capacitatea sa constientizezi ce inseamna o sosea lata de 12 benzi! Dar sa trecem peste aceste dovezi de infantilism... Revenind la subiect. "Nenorocitul" de dezvoltator a facut o investitie. In capitalism nu traiesti din pomeni ci din profit. Si a construit un ansamblu rezidential ca sa faca un profit cat mai mare. Adica bani! NU te obliga nimeni sa cumperi deci sa il imbogatesti pe investitor. Dar asta este ce nu pricep cei intoctrinati de latrina 3. Este absolut normal sa vrei sa faci profit!
Cei care au gresit sunt cei care au avizat proiectul. Constructorul putea sa nu faca nici macar o sosea! Doar o alee, sau nici macar aia! El poate sa isi propuna sa construiasca ce vrea. Problema e cine ii da autorizatie! Are autorizatie de constructie doar cu o amarata de sosea? Bravo lui! Problema este a celor care cumpara! Te uiti unde cumperi? Te duce capul sa te gandesti cu doua-trei miscari inainte? Bai, dar daca se aglomereaza? Dar uite cate blocuri sunt pe proiect... toate astea o sa fie accesibile pe o singura sosea? Cumpar ceva doar pentru ca cel care IMI VINDE ceva imi promite ca o sa am si drum? Este in scris dat de vanzator ca o sa am drumuri mai multe?
Avevarul este ca toti cei care au acceptat sa cumpere acolo i-a durut in basca si au zis ceva de genul "lasa ca om vedea atunci daca se impute treaba" , "nu are cum sa nu se rezolve..." si tot asa...
Deci iarta-ma ca nu plang de mila lor, de prostia lor, si de indolenta lor! Da. Primaria e cea care a dat autorizatia de construire. Deci primaria trebuie sa le faca drum mai lat de la granita proprietatii private pana la reteaua rutiera existenta. Doar daca considera necesar. Constructorul nu are de ce sa isi cheltuie banii lui! Daca ii dai banii tai inseamna ca esti multumit cu ce iti ofera si benefi
gabi
20 Jun 15:02
+0
VOTURI
-0
Ce sa faca guvernul ? Acolo este proprietate privata . Sa mai lase constructorul din profit si sa faca infrastructura necesara . In Paradisul verde de exemplu cum a facut Tantareanu ? A facut drum singur. La fel si in alte astfel de locatii asemanatoare. Daca sunt numai 3 km, de cand exista acest cartier trebuia facut drumul cu 6 benzi pe sens. Marea problema este ca dezvoltatorul nu vrea sa-l faca dintr-un motiv cat se poate de infect : nu vrea sa renunte la profit , pentru ca din acest profit trebuie sa faca in drum . Asa ii abureste pe toti ca primaria trebuie sa faca, ca guvernul trebuie sa faca , ca NATO trebuie sa faca numai el este singurul nevoias si amarat care nu are bani nici sa treaca strada . Sincer mi se face mila de dezvoltator . Voua nu ?
Cristian
19 Jun 20:48
+0
VOTURI
-0
Oferim munca la domiciliu: cautam persoane capabile sa obtina chiar din prima luna rezultatele pe baza carora sa castige 1500 RON (lei noi) lunar. Oferim contract de comision care va garanteaza plata rezultatelor. Ne gasiti la adresa de email: cristianproject210@gmail.com
Katana
19 Jun 09:02
+0
VOTURI
-0
CIne va pus sa va mutati la marginea padurii si sa va izolati de civilizatie ?!
Aproape ca mi se face mila de voi care stati in Greenfield ! Oameni cinstiti ce sunteti voi acolo !

La cati bani invartiti, cred ca sunteti in stare sa va trageti si singuri niste drumuri cu pavele de aur decat sa faceti rebeliuni.
Vreti totul pe gratis si nimic sa nu scoateti din buzunarul ala (ne)cinstit ?!

Hai jet!!!
Greenfield
18 Jun 21:52
+0
VOTURI
-0
Nu inteleg de ce se protesteaza la Guvern, cand ar trebui ca aceste proteste sa fie indreptate catre dezvoltator si primaria de sector care a eliberat autorizatia de constructie.
Cand fiecare locatar si-a achizitionat apartament in acest cartier nu si-au luat in calcul cum vor ajunge acasa, cum vor duce copii la scoala, sau s-au bazat pe un drum prin padure.
Acum ce naiba, hai sa defrisam toata padurea ca sa ajunga locatari in 5 minute in cartier, ce ne mai pasa noua de mediu, este o tema stupida si fara interes.
Valentin
18 Jun 21:39
+0
VOTURI
-0
Si cine te pune sa te muti intr-un cartier daca stii de la inceput ca are probleme cu transportul, arterele rutiere? Fara suparare, dar e si vina clientilor... ei nu vad unde se muta? Sau o fac doar pentru ca locuinta noua, departe de poluare, padure, design interior?

Iar dezvoltatorii imobiliari si proiectantii de orice natura, nu ar trebui sa obtina aprobari pentru proiecte amplasate in "remote places" care nu au legatura cu artere de circulatie/ transport in comun, etc.
Grinfild
18 Jun 20:10
+0
VOTURI
-0
Sa ia exemplu de la Drumul Taberei si sa ceara metrou. In trei ani (sic!) o sa apara si metroul acolo.

Acolo vor locui in scurt timp pest 10.000 oameni. Asa zice constructorul.
Ma leeeesi? Zice constructorul? Pai daca zice constructorul, de ce nu face constructorul si transportul? Sa faca si un port, un aeroport, vreo trei spitale... Ca doar zice constructorul, si ala n-are nici cel mai mic interes sa minta, ce drq...
Veniti cu studii oficiale, nu facute de nea Gheorghe pe genunchi!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h