La câte semafoare au de aşteptat şoferii pe noul bulevard Uranus



Numărul semafoarelor, reducerea numărului benzilor, dar şi staţiile de autobuz fără refugiu sau trecerile de pietoni afectează puternic traficul auto, mai ales la ore de vârf. Odată cu deschiderea noii artere care face legătura între str. Izvor/Palatul Parlamentului şi Piaţa Victoriei, şi promovată ca alternativă la b-dul Magheru, apar în discuţie şi soluţiile găsite de municipalitate în fluidizarea traficului.

Pe noul Bd. Uranus au fost instalate 13 semafoare
Pe noul Bd. Uranus au fost instalate 13 semafoare

Pe noul bulevard, între Palatul Parlamentului şi Piaţa Victoriei sunt 12 semafoare, în cazul în care se virează la dreapta de pe str. Izvor, sau 13 dacă se virează la stânga, în timp ce între Piaţa Unirii şi Victoriei, pe traseul care cuprinde B-dul Brătianu, Bălcescu, Magheru şi Lascăr Catargiu sunt 13 semafoare.

În ceea ce priveşte benzile de rulare, pe noul bulevard se începe de la două benzi pe sens, după care imediat după intersecţia cu b-dul Kogălniceanu se trece la o bandă pe sens din cauza maşinilor parcate, după care se trece la 3 benzi pe sens. După intersecţia cu Calea Plevnei, lucrările la o groapă dar şi maşinile parcate parţial pe bordură, de asemenea reduc calea de rulare la o singură bandă pe sens, după care din nou la două şi ulterior la trei, scrie zf.ro. 

Aceste „variaţii de la două, la trei şi după aceea la una singură produc adevărate ambuteiaje, iar pe un bulevard care trebuie să preia valori ridicate de trafic, trebuie implementate noi restricţii în ceea ce priveşte parcarea autoturismelor. De partea cealaltă, între Unirii şi Victoriei, bulevardele dispun de la două la patru benzi pe sens, iar singurele elemente care afectează traficul sunt staţiile de autobuz fără refugiu din Piaţa Romană, sau linia troleibuzului pe b-dul Lascăr Catargiu care trece rapid de pe prima bandă pe banda trei pentru a vira la stânga pe str. Gheorghe Manu.

Etichete: Berzei, Bulevardul Uranus, Buzeşti, Magheru, semafoare, trafic, Uranus, viteză

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE