În curând, magazine Lidl în Bucureşti



Cele cinci magazine Plus din Bucureşti se află pe B-dul Iuliu Maniu, Str. Valea Oltului, Str. Fizicienilor, Str. Sergent Ștefan Crişan, Str. Turnu Măgurele.


Propunerea făcută de Lidl consumatorului se bazează exclusiv pe preţ, ceea ce se reflectă în „atmosfera” magazinului şi în modul de operare al acestuia, cu un număr mic de angajaţi. Magazinul nu percepe taxe de listare pentru branduri, iar, pe de alta parte, suportul de marketing se limitează la promoţii săptămânale şi doar la produsele achiziţionate de pe plan local.


Strategia promoţională a Lidl se rezumă la un flyer săptămânal cu cele mai importante promoţii food şi non-food. Datorită politicii de achiziţii pan-europene, Lidl îşi poate asigura de multe ori preţuri de fabrica pentru multe produse non-food, promovate uneori ca economii de 40%. Aceste articole suntmărci proprii.


Reţeaua de magazine Plus, aparţinând grupului Tengelmann, a intrat pe piaţa românească în urmă cu cinci ani şi s-a dezvoltat rapid ajungând în prezent la peste 90 de magazine în toată ţara. La nivelul anului 2008, operatorul a raportat o cifră de afaceri de 277 milioane de euro, la vremea respectivă deţinând numai 71 de unităţi operaţionale.


În perioada 2007 – 2008, Tengelmann şi-a vândut majoritatea discounterelor Plus din Europa de Vest şi a luat în calcul, în acelaşi timp, un exit din sectorul de profil prin cedarea tuturor magazinelor. Retailerul a purtat discutii pentru vânzarea magazinelor Plus din Romania către grupul francez Carrefour la finele lui 2007, potrivit unor surse din piaţă, însă reprezentanţii Tengelmann au anunţat că au decis să nu vîndă unităţile.

Etichete: Consiliul Concurenţei, discount, Lidl, magazin, tranzacţie

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE