Cum decurge incinerarea la crematoriul Vitan-Bârzești - GALERIE FOTO ȘI SLIDE AUDIO



Incinerarea regizorului Sergiu Nicolaescu a declanșat o adevărată isterie în media, dar și în mediul bisericesc, BOR opunându-se acestei practici. B365.ro a aflat de la cei care lucrează la crematoriul Vitan-Bârzești cum decurge procesul de incinerare a unui decedat. 

La intrarea din spatele Crematoriului un paznic plictisit completează un rebus şifonat iar două femei în vârstă aşteaptă în linişte pe scaune. Totul are un aer de spital de provincie. Un panou umplut cu fel de fel de extrase din legi şi hotărâri de Consiliu General sare în ochii celui care zăboveşte acolo mai mult de un minut. Tinereţea clădirii dispare odată trecut pragul. Holuri lungi, luminate de neoane obosite şi acoperite trei-sferturi cu faianţă albă, conduc atât spre subsol, unde se află cuptoarele cât şi spre birouri. Nici musca nu s-aude. Emil, fochistul, e prins momentan cu treabă, spune administratora crematoriului, Dalina Marin, care se oferă să dea detalii despre activitatea instituţiei: „O incinerare de cadavru costă în acest moment 589 de lei. Preţurile oscilează din cauza gazelor şi curentului electric. În aceşti bani intrăşi urna, care este neagră, din metal, cu capac cu filet”, explică aceasta.

 

 

Tot administratora dă de înţeles că incinerările nu sunt pentru oricine pentru că cei care au iubit prea mult mâncarea la viaţa lor ajung să fie refuzaţi din motive tehnice. ”Limbile(n.r. - cărucioarele care introduc cadavrele în cuptor) nu susţin decât maximum 130 de kg. Au fost dăţi când am refuzat incinerarea. În acest caz se pune la dispoziţie o groapă într-un cimitir unde sunt locuri libere. În momentul ăsta Domneşti-Vest şi Străuleşti...”, îşi lasă în aer fraza din cauza unor bătăi timide la uşă. Îmbrăcat cu un halat albastru din tercot, cu o cămaşă roşie pe dedesubt şi o pereche de pantofi albi, Emil, fochistul trecut de 40 de ani, calcă hotărât pe mocheta ieftină din birou. E transpirat. Broboanele de pe frunte trădează un efort uriaş făcut cu puţin timp înainte.”Au fost şi cazuri când familia decedatului a cerut ca cenuşa să fie depusă în urnă suflată cu aur sau în urne din granit, urne pictate sau desenate. Noi ne conformăm în astfel de situaţii”, îşi incheie apologia administratora. Emil se scuză de întârziere şi dă din cap, semn că vrea să fie urmat.

 

Un nivel mai jos se află crematoriul în sine, compus dintr-un hol lung care dă în camera cuptoarelor dar şi într-o sală tristă. Acolo, după nişte pereţi din cuburi de sticlă mată, cu deschizături acoperite de cortine neagre din catifea grea prinse de tije de metal, două familii îşi iau la revedere de la cei dragi.

 

 

Parcă în contrast cu totul din jur, undeva în stânga, un sicriu descoperit cu un bătrân stafidit şi galben ca ceara, era luminat de o lumânare jumătate arsă. Nici urmă de apropiaţi. Până şi cortina menită să-l ferească de ochii lumii lipseşte. Ca şi cum nu ar fi fost destul, drumul către camera cu urnele abandonate trece chiar prin faţa sicriului uitat.

 

 

Camera este scaldată de luminile candelelor aprinse în grabă de o femeie de serviciu. „Aici ţinem urnele 45 de zile de la incinare”, spune administratora, cu o voce pioasă.

 

Cuptoarele care înghit cadavrele

 

În camera cu cele trei cuptoare e gălăgie. Un zumzăit de motor electric şi un suflu de flăcări se aud dinspre o instalaţie din caramidă ferecată de o poartă masivă din metal. Înăuntru un cadavru tocmai e mistuit de foc.

 

 

E semi-întuneric. „Sunt zile în care stămşi peste program şi zile în care nu avem nicio incinerare”, explică Emil, spărgând zgomotul monoton. „Din '99 şi până azi m-am obişnuit. E o meserie stresantă, dar m-am obiştuit cu toate. Mai puţin cu situaţiilecând sunt nevoit să bag la cuptor cadavre de copii. E peste puterea mea de înţelegere cum unii părinţi aleg o astfel de metodă”, oftează fochistul.

Meseria sa nu presupune doar manipularea cuptoarelor, ci şi strâgerea cenuşii şi pisarea manuală a oaselor calcinate. „Sunt operaţiuni pe care le voi face de faţă cu dumneavoastră, însă mai durează puţin. V-aş fi arătat şi cum se introduce un cadavru în cuptor, însă niciuna din familii nu este deacord”, se scuză Emil.

 

 

„Cimitirul pe verticală

 

Procesul de ardere durează cam două ore iar urna cu cenuşă rezultată poate fi depusă de familie şi în Columbarul de lângă crematoriu.

 

 

O clădire cu trei nivele, acoperită, cu un părculeţ în mijloc, vegheat de un molid de-o seama cu imobilul. De jur-împrejur, dispuse radial sunt nişele pentru urne. Sunt puţini însă cei care aleg să lase rămăşiţele celor dragi acolo. Dintr-un total de 14.000 de nişe, numai 3.000 adăpostesc cenuşă umană.

 

 

Doar parterul îl avem ocupat. Asta în condiţiileîn care percepem o taxă de opt lei pe an pentru o nişăîn care pot săîncapăpână la patru urne”, dă detalii administratora. În fapt, o nişă seamănă cu un cavou în miniatură. Plăcile de marmură sculptate cu numele celor aflaţi în spatele lor, stau fixate de două şuruburi, de care atârnă iconiţe. O femeie de serviciu are grijă să şteargă praful şi să dea cu mătura din când în când. La fel ca în camera cu urne abandonate, şi aici toate candelele sunt aprinse, lăsând senzaţia că rudele celor din urne s-au ascuns undeva.

 

 

Și-afară, în dreapta Columbarului, sunt nişe pentru urne, dispuse de-al lungul unui zid în formă de arc de cerc. Aici însă nici una nu este folosită.

 

 

Camera cenuşii

 

Sub sala cuptoarelor este încăperea unde se procesează cenuşa, trasă printr-o gaură de sus, întocmai ca la sobă. Operaţiunea nu e complicată, explică Emil cu jumătate de gură. „Trebuie să pisăm oasele, care rămân, manual. În străinătate, la alte crematorii, există malaxoare speciale”, spune fochistul apuncând supărat de un mai improvizat.

 

 

Cu gesturi care dezvăluie dibăcia, apucă cu mâna rămasă liberă un făraş şi începe să care cenuşa de sub cuptor pe o tavă specială cu o gaură în mijloc. Dedesubt fixează urna şi începe să piseze concentrat. În zgomotul care aduce a coji de nuci zdrobite se aude vocea lui Emil, din spatele unei măşti de praf: „Uitaţi!Atâtrămâne dintr-un om”.

 

 

Sub masă, urna înghite cenuşa. O etichetă, cu date de indentificare, are scris cu litere de-o şchioapă numărul 13.830. Cifră astupă numele de familie însă lăsă să se vadă doar prenumele: Victoria.

 

Etichete: Crematoriul Vitan-Bârzeşti, promo, realitatea

0/34 COMENTARII
ehaconokimo
21 May 11:22
+0
VOTURI
-0
http://mewkid.net/buy-amoxicillin/ - Amoxicillin 500 Mg Amoxicillin oeu.jgvu.b365.ro.qeg.tg http://mewkid.net/buy-amoxicillin/
ogaxudakeizi
21 May 10:50
+0
VOTURI
-0
http://mewkid.net/buy-amoxicillin/ - Buy Amoxicillin Amoxicillin Online bur.pysx.b365.ro.suc.jq http://mewkid.net/buy-amoxicillin/
uickiqas
14 Apr 14:45
+0
VOTURI
-0
http://theprettyguineapig.com/amoxicillin/ - Amoxicillin 500mg Amoxicillin 500mg yuo.rqjv.b365.ro.tsc.sc http://theprettyguineapig.com/amoxicillin/
iruikezuz
14 Apr 14:10
+0
VOTURI
-0
http://theprettyguineapig.com/amoxicillin/ - Amoxicillin Online Amoxicillin Without Prescription fcq.zeps.b365.ro.ccb.ei http://theprettyguineapig.com/amoxicillin/
Servicii Funerare Bucuresti si
19 Nov 22:37
+0
VOTURI
-0
Pompe Funebre si Servicii Funerare Complete Bucuresti Sector 1.2.3.4.5.6 si Ilfov 0769.800.400 NON STOP.

In conditiile in care decesul unei persoane reprezinta un moment mai mult sau mai putin asteptat, provocat de incetarea ireversibila a activitatii cerebrale si cardiace, informatiile utile organizarii unei inmormantari reprezinta o necesitate. In aceste conditii,firma noastra asigura consultanta gratuita non-stop, ce se adreseaza tuturor persoanelor care nu doresc sa fie surprinse nepregatite,intr-o situatie ce nu poate fi anticipata. Pensionarii beneficiaza gratuit de inmormantare in baza talonului de pensie.

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul >> http://servicii-funerare-bucuresti-nonstop.ro/ sau contactati-ne telefonic pentru a primi consultanta gratuita: 0769.800.400
Cosmin
19 Nov 19:59
+0
VOTURI
-0
Ai un deces in familie si doresti sa intri in posesia ajutorului oferit de stat?

Acestea sunt actele necesare de a obține ajutorul de deces în 2018!

- cerere pentru acordarea ajutorului de deces;
- certificat de deces (original și copie);
- act de identitate al solicitantului (original și copie);
- acte de stare civilă ale solicitantului, din care să rezulte gradul de rudenie cu decedatul, sau, după caz, actul care atesta calitatea de tutore, curator, mandatar (original și copie);
- dovadă că solicitantul a suportat cheltuielile ocazionate de deces (original și copie);
- act medical emis sau vizat de medicul expert al asigurărilor sociale, prin care se atesta boală care l-a făcut inapt și data ivirii acesteia, în cazul copilului inapt în vârstă de peste 18 ani (original);
- adeverință care să certifice că, la data decesului, membrul de familie cu vârstă cuprinsă între 18 și 26 de ani urmă o formă de învățământ organizată potrivit legii (original).

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul >> http://servicii-funerare-bucuresti-nonstop.ro/ sau contactati-ne telefonic pentru a primi consultanta gratuita: 0769.800.400
anti ciordimea ortodoxa medievala
20 Mar 10:23
+0
VOTURI
-0
http://jurnalul.ro/stiri/externe/incinerarea-in-lume-in-europa-o-treime-dintre-decedati-sunt-incinerati-633258.html
Jimmy
18 Dec 21:42
+0
VOTURI
-0
AlexXE - no coment! Aberații popești bune pt. minți bolnave!!!
Jimmy
18 Dec 21:40
+0
VOTURI
-0
Denisa și Florin - vă uitați la prea multe filme de groază sau v-au povestit alții și sînteți mult prea creduli! Cum puteți crede așa aberații?!?!
Jimmy
18 Dec 21:35
+0
VOTURI
-0
ANTIM, învață mai întîi limba română și după aia dă-ți cu părerea!!!
Jimmy
18 Dec 21:29
+0
VOTURI
-0
Lumea de apoi!?!? Ce e aia? O abureală a popilor!
leonicu
04 Jun 15:58
+0
VOTURI
-0
mai , mai terminati cuu "sculatul mortului in sezut sau in picioare in timpul incinerarii" ati vazut spatiul cupteorului?, asa ca nu mai vorbiti prostii. Eu inteleg ca este un lucru inadmisibil in Republica ortodoxa Romana, dar incet incet popii vor fi taiati de la portie si vor fi trimisi la munca
Rakanishyu
24 Aug 13:16
+0
VOTURI
-0
Am 25 de ani, sunt agnostic (nu am religie) si inca de pe acum ma gandesc la propria mortalitate si ce pot sa fac ca sa nu daunez mediului pentru binele viitorii inhabitanti ai pamantului, vedeti voi pe mine ma intereseaza viitorul copiilor vostri si viitorul copiilor mei, vreau pentru ei sa cream un mediu inconjurator adecvat, nu vreau sa moara otraviti de admosfera toxica precum in China, si cred ca este datoria noastra morala absoluta sa prevenim asta, iar religia nu este o scuza pentru otravirea mediului, deci sa ne trezim din fanteziile despre oamenii din cer.

Ingroparea cadavrelor este probabil cea mai daunatoare metoda dupa cremarea fara filtru, fiindca toate toxinele sunt eliberate in sol, solul intra in contact cu plantele si vietatile dar se elibereaza gaze si in admosfera. Cremarea cu filtru are un impact mai slab asupra mediului dar si asa, inevitabil se elibereaza elemente daunatoare precum mercurul si alte toxine si chimicale daunatoare aflate in corpul uman, fiindca elementele din acele filtre de multe ori nu sunt descompuse corespunzator si sunt eliberate in mediu intr-un fel sau altul.

Insa exista o metoda mult mai eficienta, cu impact zero asupra mediului, se numeste costumul de ingropare cu ciuperci. a fost prezentat in TED talks. Ciupercile sunt fungus iar fungusul descompune plantele si vietatile moarte in elemente care nu dauneaza mediului, este un pas necesar pe care trebuie sa il adoptam, trebuie sa lasam religiile si preconceptiile noastre in spate si sa ne gandim la viitori inhabitanti ai planetei, copiii nostri.
Radu
31 Jul 14:15
+0
VOTURI
-0
Cred ca orice om are dreptul sa hotarasca ce se va intampla cu corpul sau dupa moarte. Cred ca dorinta mortului cand era viu trebuie respectata.
Elena
13 Jul 06:40
+0
VOTURI
-0
De unde economic,te jegmanesc de bani .Pina si ce-a care tine urna iti cere bani ,vezi Doamne ca-ti aprinde candela!Nu au pic de respect si frica de Dumnezeu fata de necazul si supararea oamenilor Sa va fie rusine..
doina
18 Jan 12:06
+0
VOTURI
-0
Am 60 ani si eu doresc sa fiu incinerata,din mai multe motive:din cauza popilor care nu se mai satura sa jecmaneasca (atat de la vii cat si de la morti),din cauza obiceiurilor f costisitoare al cultului ortodox(eu sunt botezata ortodox,dar de multi ani am preferat sa ma dezic total de aceasta religie tot din cauza comportarii preotilor,sunt atee).Nu doresc, ca nici macar cenusa sa-mi fie pastrata in ceva,ci sa fie aruncata pe firul apei,apoi nimeni sa nu-mi faca de 7 zile,de o luna,de 40 zile,de un an,de 7 ani si ce-o mai fi pe la ortodaxi!
Nicolaescu Samanta
07 Jan 00:23
+0
VOTURI
-0
Doresc sa spun ca aceasta metoda desi este mai economica este foarte... nu stiu exact cum sa spun. Nu sunt deloc de acord. Sa arzi trupul cuiva?? indiferent daca el ajunge in pamant si este mancat de viermi. sa arzi corpul cuiva este chiar o nedreptate. Nu beneficiaza de o slijba pentru a fi primit in lumea de apoi, sa fie judecat ca sa intre in Imparatia Cerurilor. si multe altele crestinesi care nu pot fi trecute asa de usor. In fine, doresc sa spun ca nu sunt de acord cu aceasta practica...cea cu inmormantarea poate fi una simpla... legat de aceasta practica ma deranjatc a sa folosit si in cadrul "Marelui Maestru al filmelor romanesti"... pentru ca...ei bine chiar daca el dorea acets lucru, familia totusi trebuia sa se gandeasca putin la 'consecinte'. Nu are o slujba si al judecata de apoi nu are unde sa se duca sufletul,nu are corpul lui, cu care a trait..o viata. Si dupa filmele lui se vedea ca era credincios....daca chiar a fost dorinta lui..cred ca nu sa gandit la acele 'consecinte'. Mi se pare ceva chinuitor....cum are trupul..este ceva de groaza, si apoii cum sunt pisate oasele... mai rau ca la un caine...nu stiu. Consider ca nu merita asa ceva. Sper ca Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace, pt. ca a fost un om minunat, extraordinar si nu cred ca Romania va mai avea parte ca oamnei de seama lui. In sfrasit, nu denigrez de tot incinerarea, dar nici adepta acestei practici nu sunt.. sunt mult mai multe de discutat, dar in fine.. O stea a plecat dintre noi intr-un mod groazic care nu merita asa ceva. Sper ca acum sa fie linistit si sa straluceasca pe cer asa cum a stralucit in viata lui.
Radu
07 Jan 00:19
+0
VOTURI
-0
Halal prezentare, vor fugi si mai multi oameni de voi acum! Caci vreti - nu vreti, omul ala a facut si prezentarea institutiei voastre. Zici ca-i un tractorist care-si prezinta utilajele. Si badie, nu se baga copii "la cuptor" (0:56), ci IN CUPTOR. La cuptor bagi matale carnea de la macelarie, sa-ti umfli burta.
Radu
07 Jan 00:17
+0
VOTURI
-0
Halal prezentare, vor fugi si mai multi oameni de voi acum! Caci vreti - nu vreti, omul ala a facut si prezentarea institutiei voastre. Zici ca-i un tractorist care-si prezinta utilajele. Si badie, nu se baga copii "la cuptor", ci IN CUPTOR. La cuptor bagi matale carnea de la macelarie, sa-ti umfli burta.
Florea
06 Jan 18:48
+0
VOTURI
-0
Hai sa fim sinceri! Lucrez peste hotare in domeniul Funerariilor de vreo 8 ani si vreau sa va spun ca acest proces al incinerarilor va dura foarte multi ani ca sa-l intelegem. "Intre biserica si fanatismul ortodox, exista o mare coliva de mancat"
johnneil
06 Jan 11:40
+0
VOTURI
-0
Decat teapan intr-o lada din lemn la 2 metri sub pamant mai bine-mi va sta intr-un punga din plastic. Dus pe crestele muntilor si imprastiat acolo unde mi-a placut cel mai mult.
Amin!

Nu mai spun ca scap de un popa libidinos si avid dupa plocoane. Si parca este mai aproape de religia stramosilor mei. DACII.
Clipici
06 Jan 09:17
+0
VOTURI
-0
Stimati Concetäteni
Vä informez cä am lucrat intru-n Crematoriu in Bayern Germania si cunosc perfect procedurile de ardere a cadavrelor,ce am väzut in reportajul de mai sus m-a speriat din päcate tehnica in Romania a rämas mult in urmä in acest domeniu si cred cä din aceastä cauzä cetateni Romanii nu inteleg avantajul Incinerärilor dacä ar vedea un Krematoriu in West ar crede cä se aflä in Farmacie si nu intrun beci care aratä ca un Iad de aceia nu sint multi de acord cu aceastä procedurä,sä mäi asteptäm citi va anii si nu vor mai fi locuri in Cimitire se va Incinera obligatoriu dupä lege Aceasta nu este o viziune ci REALITATEA
ANTIP
06 Jan 02:40
+0
VOTURI
-0
INVENTACIE SATANICA DE A DISTRUZE ORTODOKSIA KA OMUL SA PEARDA FRICA DE DUMNEZEU DE AL PREFACE IN ANIMAL SA FIE LIBER LA TOATE NARAVURILE ANIMALICE SA SIMTA KA NU UA FI PEDEPSIT DE NIMENI MAI SPUNECI CNI VOI CEVA .
ANTIP
06 Jan 02:10
+0
VOTURI
-0
DAR DAKA APAR PROBLEME CU INDENTIFICAREA DE RUDENIE KU CINEVA PESTE O PERIOADA ACNA KA SA NU VI SA PARA SIMPLU CINE A INVENTAT PROSTIA ASTA TREBUE DE TRAS LA RASPUNDERE PUCIN A IDEPLINI VOINCA RAPOSATULUI POATE EL ASCUDE CEVA DIN VEACA SA / KICNINAU ORTODOCS .
ANTIP
06 Jan 01:47
+0
VOTURI
-0
Cine garanteaza ka aic nu poate nimeri cetaceni trimicni de securitate ori de kriminali de a ascunde urmele banul e okiul dracului acna ka e devreme ku kuptoarele de ars morcii /
gelu voican
06 Jan 00:26
+0
VOTURI
-0
Incinerarea dureaza in jur de 2 ore, ia calculati cum au ars 1.500.000 de evrei la Auscwitz?
isabell
05 Jan 23:15
+0
VOTURI
-0
Am citit articolul din curiozitate.Rusine GELU!nu esti ortodox asta e clar...bine a spus cine a spus ca erai bun la crematoriile din A.Din pacate oameni ca tine ajung unde nu trebuie si au impresia ca sunt inteligenti dand ex.din afara tarii...nu ne intereseaza zau...economic sau nu ...lasa-ne...noi suntem crestini..iar ceea ce se face la o inmormantare pt noi nu este circ cum ai scris tu...rusine!
Pentru Denisa si Forin sincer am ramas socata despre ceea ce a-ti scris...de unde stiti voi?e cu putinta asa ceva?daca stiti mai mult decat ceea ce este scris in reportaj spuneti-ne...
Craks
05 Jan 21:40
+0
VOTURI
-0
Dati-va drq de satanisti ... huuuooo samantarilor
Sergiu N.
05 Jan 20:32
+0
VOTURI
-0
administratoarea aia e buna rau, m-as incinera cu ea de vreo cateva ori
denisa
05 Jan 19:43
+0
VOTURI
-0
De ce nu se filmeaza momentul cand ,in timpul arderii mortul se ridica in sezut,arzand ca-n filme de groaza?Acolo este iadul...daca s-ar filma,daca s-ar arata adevarul..nimeni nu ar mai dori sa fie incinerat!!!!!!!!!
Florin
05 Jan 17:05
+0
VOTURI
-0
De ce nu s-a scris in articol si despre comportarea mortului la inceputul incinerarii , atunci cand unii se ridica in picioare sau stau in sezut?
liliana crisan
05 Jan 16:19
+0
VOTURI
-0
ar fi bine daca acest reportaj ar fi dat si la tv ,asa s-ar lamuri lumea despre ce este voba la o incinerare
Simona Popovici
05 Jan 15:55
+0
VOTURI
-0
Probabil ca dupa Sergiu Nicolaescu, cel care inca odata ne-a dat o lectie de inainte-mergator care isi asuma iesirea din viata intr-um mod ales prin vointa proprie, vor fi mai multe persoane care vor opta pentru incinerare. Ce prostie sa spui ca te va arde focul iadului daca nu te ingropi! Pai acel cadavru a cunoscut deja focul! Nu iesim are inca din fricie noastre care ne marginesc gandirea? Oricum, elementele din care corpul a fos constituit se intorc de unde au venit. A, o sa spuna carcotasii ca stand in cutii metalice nu te intorci in tarana. Dar stand in cavouri de beton, marmura sau sicrie din diverse materiale ce nu putrezesc, nu insemna ca elementele raman tot captive? Sa fim seriosi! Omu este mai mulgt decat carcasa pe care a parasit-o cand aceasta nu il mai slijeste.
Maria
29 Jul 19:36
+0
VOTURI
-0

Si eu a trebuit sa-mi incinerez bunicul, asa a fost dorinta lui. Zicea ca nu vrea sa stea la 2m sub pamant si sa-l manance viermii.

Sunt de acord cu incinerarea: pana la urma o solutie eleganta,de mai mult bun simt decat circul pe care îl presupune o inmormantare. Numai cand ma gandesc la pseudo-liderii spirituali (preotii), la cat de lacomi sunt si cat de putin au ei de-a face cu D-zeu, mi se face rău. Si nu, nu sunt nazista, cum ar sari sa scrie cei care au gandirea inchistata in sabloane,clisee si cei care sunt prea dogmatizati.

glacris
01 Jun 19:11
+0
VOTURI
-0

@ gelu: erai bun la Auschwitz, gardian la camera de gazare, erai spaima evreilor! SS-ul iti pupa talpile ca le faceai treaba in modul cel mai "curat si economic"! Pacat ca nu te-ai nascut in Germania anilor 1900!

gelu
26 May 10:26
+0
VOTURI
-0

Metoda este curata si economica, iar depozitarea urnelor este sobra si eleganta, fara circul ortodox. Singurul lucru deranjant este prezenta umana, totul ar fi trebuit facut automatizat si mecanizat, iar la sfarsit livrata urna direct la nisa unde poate astepta familia. Pt. marile aglomerari urbane este de preferat, decat cimitire intinse pe hectare la margini de oras sau si mai rau, chiar in oras...crematoriul are un aspect modern si occidental. Bravo

Raluca Alexandra Nestor
27 May 13:03
+0
VOTURI
-0

gelule, bag seama ca tie nu iti prea plac oamenii, mai ales cei vii :)

Stefana, pun pariu ca esti secretara lui oprescu!

Xulescu, total de acord! :)

Stefana
25 May 17:35
+0
VOTURI
-0

Foarte bine redactat acest articol-reportaj!Exista oameni care inca din timpul vietii,opteaza pentru incinerare,dar asta in deplina cunostinta de cauza!Nu am stiut ca exista parinti care aleg crematoriul pentru copiii lor!Au si crematoriile rostul lor,asemeni cimitirelor.Fiecare,cu "preferinta" lui!Este bine ca Sorin Oprescu si Primaria Bucuresti au afiliat aceste asezaminte bucurestene la organizatia europeana care se ocupa de cimitire si crematorii umane.

xulescu
25 May 11:05
+0
VOTURI
-0

aici ar trebui incinerati toti TZIGANII din tara asta precum si base, boc, udrea si toti jegosii din parlament si mai ales cocalarii si pitzipoancele.

AlexXE
25 May 10:46
+0
VOTURI
-0

Copii sunt adusi de vii si cu tipete de groaza sunt aruncati in flacarile iadului :-)) Practic mortii mai sunt omoriti a doua oara, fara nici o sansa de a se ridica din groapa si a porni din nou la drumul vietii, ca niste adevarati crestini.

Popou Rau
25 May 10:20
+0
VOTURI
-0

Excelent articol - placut, informativ si necesar. Va e foame.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE