Lucrările de reabilitare pe Calea Victoriei au fost terminate. CUM ARATĂ ACUM



Au fost finalizate lucrările de reabilitare a Caii Victoriei. Proiectul a fost terminat cu două luni întârziere. Numărul benzilor de circulație a fost redus de la patru la două. În schimb au fost lărgite trotuarele și amenajate benzi pentru biciclete, cu o lățime de trei metri, separate de carosabil printr-o bordură înaltă. Lucrarea a durat 9 luni și a costat municipalitatea 8,7 milioane euro.

Firma Tehnologica Radion a finalizat lucrările la proiectul de reabilitare a Căii Victoriei, pe segmentul cuprins între Piața Victoriei și Bd. Regina Elisabeta. Circulația rutieră de desfășoară acum pe două benzi de circulație, cu sens unic, față de patru câte erau disponibile înainte de începerea proiectului de reamenajare a bulevardului. preajma intersecțiilor a fost amenajată o a treia bandă de încadrare pentru virajul la stânga sau la dreapta. De asemenea, au fost lărgite trotuarele, iar pe carosabil a fost amenajată o pistă pentru bicicliști, cu o lățime de trei metri, separată de benzile destinate autovehiculelor printr-o bordură înaltă de 10 centimetri. Bicicliștii au la dispoziție acum o bandă unică, pe partea stângă a străzii (pe sensul dinspre Piața Victoriei către Universitate) pe care se circulă în ambele sensuri. În zona Piața George Enescu, pista nu continuă pe Calea Victoriei ci a fost deviată pe str. Benjamin Franklin, str. George Enescu, str. CA Rosetti, prin spatele statuii lui Carol I și din nou pe Calea Victoriei, în dreptul monumentului din Piața Revoluției.

Proiectul a inclus și refacerea rețelei de iluminat public, refacerea spațiilor verzi și a mobilierului urban.

Lucrările la carosabil, piste pentru biciclete și trotuare au fost terminate, iar acum se mai lucrează doar la plantarea copacilor pe marginea bulevardului. De la intersecția cu Știrbei Vodă și până la intersecția cu strada Piața Amzei au fost săpate gropi unde urmează a fi plantați copaci, însă unele dintre acestea au fost confundate de o parte dintre bucureșteni cu niște coșuri de gunoi. În gropi au fost aruncate ambalaje de la alimente și pet-uri.

Lucrările pe Calea Victoriei au început în luna februarie a acestui an și ar fi trebuit finalizate la 15 septembrie. Proiectul a fost terminat însă, două luni mai târziu, pe 14 noiembrie. Costul lucrărilor a fost de 8,7 milioane euro.

Lucrările au fost întârziate de problemele financiare ale companiei care se ocupă de aceste lucrări, spun reprezentanții municipalității. Astfel, în luna septembrie Tehnologica Radion a intrat în insolvență, iar lucrarea de pe Calea Victoriei a fost abandonată timp de câteva săptămâni bune.

Au fost terminate și lucrările de reabilitare a Pieței Charles de Gaulle

La sfârșitul săptămânii trecute au fost terminate și lucrările de reabilitare a Pieței Charles de Gaulle. Deși pe parcursul lucrărilor, sensul giratoriu a fost "ridicat" existând o diferență semnificativă de nivel între acesta și străzile cu care se intersecta, la finalul lucrărilor, carosabilul a fost nivelat, iar în acest moment nu mai există nicio denivelare.

Proiectul de reabilitare a Pieței Charles de Gaulle implică, pe lângă lucrările de asfaltare și refacerea trotuarelor, dar și a pistelor pentru bicicliști.

Costul întregii lucrări este de 11 milioane lei (2,4 milioane euro).

Etichete: reabilitare, realitatea

0/5 COMENTARII
ALM
19 Nov 09:28
+0
VOTURI
-0
Ca să ajungem ca în Viena trebuie să rezolvăm problema parcărilor! În Viena am văzut o grămadă de parcări, care la exterior arată ca nişte blocuri perfect încadrate în arhitectura oraşului. Aici, "imobiliarii" toarnă numai blocuri de locuit şi pentru birouri. De multe ori aceste construcţii "fură" aerul şi soarele locuinţelor din zonă, adevărate discrepanţe arhitecturale. Dar, cum bine spuneţi, trebuie să schimbbăm ceva în gândirea ... edililor.
Mihai
18 Nov 08:37
+0
VOTURI
-0
Eu sunt sofer de 20 ani dar as dain viena b-dul Maria hilferstrasse are tot 2 benzi (una dus si una intors, are vibratoare pentru a nu depasi 20km/ora si nu se plange nimeni. Eu cred ca este o idee buna. Pe de alta parrte trebuie sa reapara comertul stradal , restaurante si servicii. M-am cam saturat de malluri cel putin vara. In alta tari ne place sa ne plimbam pe marile bulevarde. La noi vrem masini pe trotuar. Trebuie sa schimbam ceva in gandirea noastra
Bucureștean
18 Nov 02:09
+0
VOTURI
-0
Cu toată bunăvoința, o lucrare execrabilă. Bătaie de joc la adresa bicicliștilor dar mai ales a șoferilor. Probabil singurii beneficiari reali sunt proprietarii de spații comerciale care vor gâtui de anul viitor trotuarele - haotic realizate. O idee frumoasă dar fantezistă în condițiile și circumstanțele actuale, într-un oraș deja sufocat de nivelul infrastructurii.
Ing.
17 Nov 21:53
+0
VOTURI
-0
Am circulat azi cu bicicleta pe pista respectiva, de la Piata Victoriei la Regina Elisabeta. Semafoarele pentru biciclete nu functionau, incadrarea pentru viraj la dreapta - desi exista zona de acumulare in fata masinilor - fiind destul de periculoasa. Pentru sensul opus, biciclistul trebuie sa ghiceasca culoarea semaforului, luandu-l ca etalon pe cel pentru pietoni. La intersectia cu Cal. Grivitei era parcata o duba pe pista, iar la cartoful in par era un Bobcat al muncitorilor, in care Dorel dormea dus cu picioarele in geam (!). La Ateneu pista nu e finalizata, se termina brusc in parcare... nu exista niciun marcaj care sa iti arate pe unde sa o iei, niciun semafor dedicat, niciun indicator... practic, traversezi pe 2 treceri de pietoni (teoretic trebuie sa te dai jos de pe bicicleta, ca asa zice Codul Rutier), iar prin spatele statuii e trotuar si nu ai - legal - voie cu bicicleta.
gabriel
17 Nov 20:12
+0
VOTURI
-0
Poate ca noul primar o sa aiba mai multa minte decat Oprescu si o sa revina la 4 benzi.Cand este frig nu circula nimeni pe banda pt.biciclete,iar pe trotuare - tipenie.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE