Lucrările de reabilitare a Șos. Pantelimon, GATA în proporție de doar 56%.Proiectul trebuia terminat



Întârziere mare la proiectul de reabilitare a Șos. Pantelimon și Iancului! Lucrările, demarate în iunie 2013, ar fi trebuit să fie terminate deja. La Șos. Pantelimon însă, s-au executat doar 56% din lucrări, iar la Șos Iancului 90%. În schimb, Primăria Capitalei a cheltuit de la bugetul local pentru cele două proiecte 24,6 milioane euro. 

Trei ani pentru reabilitarea a două străzi! Atât îi ia Primăriei Capitalei pentru a finaliza lucrările pe Șos. Iancului și Șos. Pantelimon, începute în vara lui 2013. Pe Șos. Pantelimon, la 15 decembrie doar 56,50% din lucrări fuseseră terminate, din care:

- Liniile de tramvai sunt finalizate in procent de 44% 
- Carosabil - 95%
- Trotuare - 93%
- Piste bicicliști - 93,03%
- Spatii verzi - 44.35%
- Utilitati - 75.02%. 

"Valoarea lucrarilor executate pana la data de 15 decembrie este de 72,300,717.42 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 39.37 % din valoarea totala a contractului pentru tronson sos. Pantelimon", au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei, într-un răspuns transmis B365.ro.

Termenul estimat de finalizare a lucrărilor este iunie 2016.

Pe Șos. Iancului, lucrările se apropie de final. Astfel, la 15 decembrie, 90% din lucrările incluse în proiect erau finalizate. Pe de altă parte, în octombrie 2015, tot Primăria Capitalei anunța că 98% din această lucrare este gata. Tot atunci, municipalitatea anunța că "până la sfârșitul lunii noiembrie constructorul s-a angajat să finalizeze tronsonul cuprins între Șos. Iancului și Bulevardul Chișinău (inclusiv intersecția) ceea ce ar permite reluarea circulației tramvaielor pe Sos. Iancului și Sos. Pantelimon, până la intersecția cu B-dul Chișinău". Circulația tramvaielor nu a fost însă reluată până acum. 

"In acest moment se fac probe la calea de rulare tramvai si la reteaua de semaforizare urmand ca in perioada urmatoare sa se decida in privinta reluarii circulatiei tramvaielor pe Soseaua Iancului si pe Soseaua Pantelimon, pana la intersectia cu bulevardul Chisinau - relatia dreapta catre bulevardul Basarabia", precizează reprezentanții Primăriei Capitalei. 

Valoarea lucrarilor executate pana la data de 15 decembrie, este de 37,525,108.48 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 58,45 % din valoarea totala a contractului pentru tronson sos. Iancului.

In ceea ce privește parcarea de la Cora Pantelimon, pentru aceasta urmeaza sa fie stabilita solutia finala. Finalizarea acesteia este estimata in anul 2017. (DETALII despre acest proiect AICI).

DESCRIEREA PROIECTULUI

Pe Șoseaua Iancului proiectul presupune:

- Modernizarea partii carosabile care va avea doua benzi de circulatie pe sens;

- Modernizarea liniei de tramvai din zona centrala, care va avea o latime de 7.00 m si va fi destinata transportului public (tramvai, autobuz si mijloace de interventie). Aceasta va fi denivelata fata de restul carosabilului, asigurand prioritizarea transportului in comun si a mijloacelor de interventie.

Lucrările de pe Șoseaua Pantelimon:

- Modernizarea liniei de tramvai in solutie înierbată, in zona centrala a carosabilului, delimitata de restul traficului;

- Modernizarea carosabilului cu trei benzi pe sens;

- realizarea a doua zone laterale destinate circulatiei pasive care va cuprinde: zona verde (1-2m), piste pentru biciclisti, spatii parcare in lung sau in spic;

- trotuare de minim 2 m;

- Realizarea unui terminal multimodal in zona intersectiei Sos. Pantelimon-Sos Vergului care va cuprinde:

- bucla de intoarcere a tramvaiului;

- peroane tramvai;

- terminal pentru mijloacele de transport auto periurban;

- pasaje de legatura intre terminal si trotuarele strazii;

- iluminat public si mobilier urban;

- introducerea in sistemul de management al traficului;

- construirea unei parcari de tip Park and Ride.



Etichete: Primăria Capitalei, reabilitare, realitatea, Şoseaua iancului, Șoseaua pantelimon, tramvai

0/7 COMENTARII
elena
13 Jan 15:46
+0
VOTURI
-0
O METODA CONFORTABILA DE FACUT BANI ! EDITURA EPUBLISHERS CAUTA COLABORATORI in tara si strainatate pentru a face reclama pe internet pentru CARTI ELECTRONICE . Avem cel mai puternic sistem cu care dumneavoastra puteti castiga bani in confortul propriei case, in fata calculatorului, fara stres, fara sefi, fara obligatii. Oferim instruire completa si gratuita, de exceptie. Cereti urgent mai multe detalii scriind cuvantul ,,FRANCIZA” la adresa de email:  mami_meda@yahoo.com
ion ion
09 Jan 06:12
+0
VOTURI
-0
Lucrarea este facuta pentru injumatatirea fluidizarii daca asta s-a dorit au reusit.Erau trei benzi se circula pe 2 acum sunt 2 benzi se va circula pe una .victorie.La fel este si cu strapungerea din Colentina spre bd Chisinau strapungerea are 3 benzi fluienta super dar cand intrii pe bd chisinau ramane o banda de intrare si un semafor care nu permite intrarea in sos pantelimon decat 10-15 secunde fiind UITAT de primarie asa de 3 ani.
NELU
05 Jan 13:26
+0
VOTURI
-0
DOMNILOR VA PLINGETI DEGEABA .SUNT 25 DE ANI IN CARE ROMANII AU VOTAT CU PIXUL SI NU CU CAPUL ADUCIND LA CONDUCERE IN TARA TOTI HOTII SI BANDITII.IAR ACESTIA AU FACUT CE STIAU MAI BINE..AU DISTRUS TARA SI AU DEZBINAT POPULATIA.NU VEDETI CA TACTICA LOR E BAZATA E SLOGANUL "DEZBINA SI DOMNESTE". ATUNCI CIND MAI IES IN STRADA ROMANII IES CU PICATURA.DE CE NU NE UNIM INTR-UN PARTID CARE SA-SI PROPUNA SCOATEREA TARII DIN MOCIRLA INTRODUCEREA TAIERII MANII DREPTE SI CONFISCAREA AVERILOR TUTUROR NEMERNICILOR CARE AU FURAT SI DISTRUS TARA!
SUNT CONVINS CA VOR APAREA IMEDIAT COMENTARII NEGATIVE LA CE AM SCRIS EU AICI.DAR NU SUNT PROBLEME...POPORUL SE VA MAI PLINGE INCA 25 DE ANI
PINA ATUNCI II SALUT PE TOTI ADEVARATII ROMANI!
samsam
29 Dec 17:06
+0
VOTURI
-0
Proiectul a fost facut astfel ca sa se monteze cat mai multe borduri de pe urma carora constructorul castiga mult. S-au pus si acolo unde se putea trasa o simpla dunga alba pe asfalt, kilometri intregi. Locurile de parcare, despartite tot de borduri, s-au injumatatit. Din cele trei benzi se va circula practic pe una daca se va parca in spic de catre microbuze. Alte orase, Brasov, Constanta, au renuntat la tranvaie. In Bucuresti sunt aproape goale si au cale separata, ba mai mult pe 25-30 km circula la 3m deasupra metroului! Cum sa nu te intrebi ce interese sunt in spate si ce urbanisti de doi bani are Bucurestiul?
alex
27 Dec 16:07
+0
VOTURI
-0
toata soseaua a devenit o mare parcare. Sunt curios unde o sa-si parcheze toti soferii masinile dupa ce o sa se dea drumul la circulatia tramvaiului
sdfsd
27 Dec 14:50
+0
VOTURI
-0
Ati calaculat si "comisionul" lui Oprescu si al celorlalti baieti destepti? Sa stim si noi cati bani le-am virat prin conturi; macar atat.
vlad
27 Dec 12:06
+0
VOTURI
-0
Oricum proiectul este o rusine, s-au ingustat si trotuarul si carosabilul in dauna parcarilor. Pai te apuci sa faci locuri de parcare pe o ruta atat de importanta?? Serios acum, sunt locuri unde trotuarul are vreo 3 metri latime, in zone foarte circulate.... este prapad. Iar acum am vazut ca de la Mega Mall au inceput sa traseze iarasi o pista de bicicleta pe trotuar, prea ingusta, prea ilegala... ce o sa faca mai incolo unde se ingusteaza trotuarul??? Ca sa nu mai spun de sosea, practic are o banda, inghesuit incap 2 masini... cum e posibil asa ceva??? Fa nene parcari supraetajate in spatele blocurilor, tendinta trebuia sa fie sa se scoata masinile parcate de pe bulevardele mari....

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE