Când încep şi când se termină lucrările la autostrada suspendată VEZI PROIECTUL ÎN CIFRE



Autostrada suspendată va închide inelul median de circulaţie al Capitalei, de aceea proiectul a fost redenumit inelul median de circulaţie - tronsonul Colentina -Lacul Morii. Lungimea inelului median va fi de 13,15 kilometri la care se adaugă şi arterele colectoare ce vor însoţi inelul median pe parcurs. Proiectul a fost împărţit în 7 zone de referinţă sau tronsoane, iar în primii ani se va lucra doar la trei dintre ele. (vezi VIDEO 3D)

Lucrările la autostrada suspendată, grăbite de A3

"Dacă va exista finanţare şi totul decurge normal, lucrările vor începe prima oară la tronsoanele 2-4 (n.r. cuprinse între intrarea A3 în Bucureşti, în apropiere de strada Gherghiţei şi Fabrica de pâine Băneasa), cel mai probabil în primăvara anului 2013 şi se vor termina în 2017 pentru acest segment. Până în 2020-2025 se va închide tot inelul median", a precizat arhitectul Sorin Gabrea, deţinător al Western Outdoor, una din firmele responsabile cu elaborarea PUZ-ului şi a studiului de fezabilitate al autostrăzii suspendate.

Alegerea tronsoanelor 2-4 pentru începerea lucrărilor la autostrada suspendată a fost determinată de o altă autostradă. Astfel, Compania Naţională pentru Drumuri Naţionale şi Autostrăzi (CNADNR) a înştiinţat primăria că în 2012 vrea să înceapă lucrările la autostrada Bucureşti-Braşov, segmentul cuprins între şoseaua de centură a Capitalei şi Șos. Petricani. În aceste condiţii, municipalitatea trebuie să creeze cât mai repede legăturile necesare pentru intrarea de pe autostrada A3 în oraş prin inelul median.

Practic, CNADNR va face segmentul de la şoseaua de centură, peste calea ferată, pe lângă actuala stradă Gherghiţei şi apoi spre dreapta până se intersectează cu Șos Petricani pe lângă Parcul Pipera. În schimb, primăria are de construit de la intrarea A3 în oraş, două bulevarde bidirecţionale cu câte două benzi pe sens, de o parte şi de alta a căii ferate, dar şi două pasaje subterane, unul sub altul, la nodul rutier de la Petricani.

De la nodul rutier Petricani până la intrarea în tunelul subteran pe sub Herăstrău, autostrada va continua tot de o parte şi de alta a căii ferate, cu două căi cu sens unic şi cu trei benzi pe sens. (VEZI TOT TRASEUL DETALIAT)

Exproprieri pe 100% din teren

Traseul inelului median nu va afecta monumente istorice, însă pe parcurs se va dovedi costisitor şi dificil din cauza exproprierilor. "Vor fi exproprieri pe 100% din terenul pentru inelul median. Sunt numai proprietăţi private. Vor fi probleme mari", a spus arhitectul Sorin Gabrea în Comisia de Urbanism a Primăriei Capitalei.

Suprafaţa totală necesară pentru relizarea lucrării este de 975.713 mp şi se compune din 448.976 mp proprietatea statului şi 526.737 mp proprietăţi private.

Planul Urbanistic Zonal şi Studiul de fezabilitate pentru "autostrada suspendată" au primit aviz din din partea Comisiei. În urma consultărilor s-a decis renunţarea la un pasaj suprateran ce fusese propus între Șos. Nordului şi Strada Elena Văcărescu. De asemenea, arhitecţii au recomandat refacerea imaginii ansamblului de poduri metalice ce ar urma să fie realizat în zona triajului Chitila.

"Autostrada suspendată" în cifre
Costul estimat - 1,5 miliarde euro
2 poduri
29 pasaje supraterane
9 pasaje subterane
un tunel
12 noduri
10 intersecţii giratorii
Suprafaţa rutieră a inelului median - 52.300 metri pătraţi
Suprafaţa rutieră a arterelor colectoare - 44.260 mp
Suprafaţă poduri - 23.476 mp
Suprafaţă pasaje supraterane - 57.220 mp
Suprafaţă pasaje subterane - 38.184 mp
Suparafaţă pasarele - 4.763
viteza de proiectare minimă - 25 -60 km/oră

PUZ-ul şi studiul de fezabilitate pentru inelul median sunt realizate de asocierea dintre Proiect Bucureşti, Western Oudoor, Ecoterra, Metroul şi Alpha Studio.

Etichete: autostrada suspendata, inelul median, pasaj, promo, PUZ, realitatea, tuneluri

0/3 COMENTARII
Nume*
02 aug 15:28
+0
VOTURI
-0
tO95RJ , [url=http://kcjqhjpjbzvo.com/]kcjqhjpjbzvo[/url], [link=http://mtoujprrovvt.com/]mtoujprrovvt[/link], http://ekmxftuzcusc.com/
Nume*
31 iul 20:06
+0
VOTURI
-0
lXtLY8 , [url=http://sejgtyeojvyd.com/]sejgtyeojvyd[/url], [link=http://suqjhrmxjlcs.com/]suqjhrmxjlcs[/link], http://aktbgcbgfpjz.com/
Nume*
30 iul 19:40
+0
VOTURI
-0
In atentia D-nului Profesor! Stiu ca ,aparent ,tolerati toate jinevile in preajma ,dar pe asta - no name -pun pariu ca nici Dvs. nu-l inghititi nici cu 2 kile de lamaie Ar trebui sa-i explicati revoltatului ca atunci cand vinzi Cf.3 ,ca indeletnicire de zi cu zi,nu poti aspira niciodata la mai mult de Cf.2,ca realizare suprema!si atunci cand vinzi de multi bani ti-e greu ,foarte greu,sa mai vinzi Cf.3!si daca totusi o faci-agentu' care intermedia odata tranzactii mari ,faci acum-de foame!- un Cf.3 ,atunci incerci sa scoti un comision care sa-ti stearga gustul amar al decaderii! nu exista agenti completi,exista doar agenti buni pe un segment de piata si care,daca aleg(sau mai corect,daca pot!) sa schimbe segmentul, pierd abilitatile dobandite in celalalt de regula asta se intampla cand urci profesional dar no name -ul Dvs. nu stie ,este inca la enter level (sper sa fie la enter-level ,ca daca este vreun veteran care vorbeste asa ,plang direct!si Dvs.,odata cu mine, ar trebui sa plangeti, de mila lui!). Are nerv micutul ,e cretin evident si lingau dar ,cu putina atentie din partea Dvs. si cu mult mult ajutor divin,poate are o sansa sa devina agent -macar unul mediocru,dar agent .Daca ar fi sa-i zic de rau ,i-as dori sa devina un agent complet !!!Eu cred ca-l maingiati patern pe crestet cand mai vinde cate un Cf. 3 in Costila sau Melinesti!Si il incurajati spunandu-i ca el poate,cu multa munca,sa vanda si Cf. 2 in Straja sau Luica si ,daca e talentat,in Racovita!Am scazut mult nivelul polemicii cu genul asta de profesionisti Stiu ca trageti cu toate armele dar asta e pistol cu apa !ii preferam pe batrani ,nu pokemoni peltici care se cred agenti fiindca au fost angajati intr-un moment de criza si deja sunt colegi cu toata breasla !.Vorbeste impotriva Dvs, asta mic chiar daca se straduie sa ajute si el cu ceva compania o fi ,oare,campionul la Cf. 3 din Berceni?as vrea sa-l cunosc,sincer!,niciodata in cariera mea n-am reusit sa vand un Cf. 3
chioru
05 ian 17:17
+0
VOTURI
-0

nu uitati ce a promis buldogul de Blaga in 2007 pe toate canalele tv : pasaje la piata Iancului' Dudesti' Vitan' ETC!!!! PANA IN 2010! uNDE SUNT" BAI PEDELISTUL LUI PESTE PRAJIT ?

aleca
05 ian 00:30
+0
VOTURI
-0

Astept sa circul pe autostrada.... dar oare daca IRI va conduce primaria pe viitor se va mai realiza proiectul???? Glumesc , durata de executie este destul de mare, dar sper ca in privinta calitatii nu vor exista dubi asa cum sa intamplat cu podul de la Grozavesti.

sile
04 ian 19:52
+0
VOTURI
-0

mama deabea in 2013 incep pentru a construi autostrada si ei preconizeaza ca deabea in 2025 o sa fie gata, nu cred ca o sa fie gata pana atunci...

deea
04 ian 18:51
+0
VOTURI
-0

pana in 2025 anunta astia terminarea autostradei, frate da cu ce va miscati, cu inceptinatorul????sunteti penali.

silviu
04 ian 17:30
+0
VOTURI
-0

oare cand va fi si la noi gata autostrada, dar mai intai sa vedem cand se vor incepe lucrarile la ea.

andre
04 ian 16:36
+0
VOTURI
-0

pana o sa avem si noi o autostrada, trebuie sa treaca ani buni,,offf cam incet se fac lucrurile la noi.

teea
04 ian 15:17
+0
VOTURI
-0

fapte nu vorbe / schite.

gabriela
04 ian 13:22
+0
VOTURI
-0

normal ca lucrarile pentru autostrada raman suspendate, doar nu avem bani, e bine ca incep macar in 2013 ssi cica se termina in 2025.

Sandu Vlad
04 ian 08:10
+0
VOTURI
-0

Asta inseamna ca se va implica si guvernul?Buuun,deci actiunile CNADNR depind de Sorin Oprescu!!!Deci se schimba calimera!Sa vedeti acum pe Emil Boc si Udrea ce frumos se vor gudura pe langa Sorin Oprescu!Doamne,ce aiureala am spus:in 2013 nu va mai vorba de nici un Emil Boc si de nici o blonda de la turism!

Liliana Badiu
04 ian 07:39
+0
VOTURI
-0

Foarte bine!Sorin Oprescu mai are de facut inca vreo trei mandate la Primaria Generala,asa ca lucrurile se leaga.

Mihai
03 ian 19:23
+0
VOTURI
-0

Nu-i in stare sa faca un loc de parcare si vorbeste de autostrazi suspendate.Este la fel cind facea practica la Colentina,toti mergeau la cursuri el visa si facea ordine ca taica-su era colonel de securitate si cum sa participe el la practica !!!

andrada
03 ian 14:19
+0
VOTURI
-0

Oprescu e un gunoi uman. E numai dupa bani. Nu face nimic fara para-ndarat.

gicu
03 ian 13:05
+0
VOTURI
-0

ar trebui asfaltat rapid, acum intre Pasajul Pipera si pasajul Aerogarii,pe langa calea ferata Buc - Constanta, pe langa sere si apoi strazile Berca si Bilciuresti si am avea o parte a inelului gata intr-o luna.

Nu necesita tuneluri, pasaje sub/supraterane...

gigi
03 ian 12:24
+0
VOTURI
-0

Go, go, Oprescu! E singurul care a facut ceva pt ghena Bucuresti in ultimii 20 de ani. In loc sa urlati, mai bine l-ati sustine.

Un alt bucurestean
03 ian 13:47
+0
VOTURI
-0

Du-te daca-l iubesti asa mult si fa-i un blow-job!! Cel mai bun primar a fost Videanu ,dar uitam repede se pare,acest Videanu a reabilitat multe bulevarde si artere principale inclusiv sinele de tramvai de pe acestea. Ce a reabilitat Oprescu ? Nimic gargariciule !!

Parabolicianul
03 ian 12:19
+0
VOTURI
-0

Oprescu e un dobitoc. O sa faca autostrada la Pastele Cailor.

gigi
03 ian 12:31
+0
VOTURI
-0

Si tu ce ai facut util in viata? Ai dus gunoiul?

Un alt bucurestean
03 ian 10:50
+0
VOTURI
-0

Primaria Capitalei nu este in stare sa construiasca un pasaj suprateran la intersectia D-na Ghica - Sos. Colentina unde se formeaza niste cozi enorme de masinii care vin dinspre Pipera pe Petricani si ei vorbesc despre proiecte ''suspendate''.

vallym
03 ian 09:57
+0
VOTURI
-0

lasati aburelile cu autostrazi suspendate din capul lui sorinel, dati stiri calumea...

luthier
03 ian 10:48
+0
VOTURI
-0

te-ar prinde mai bine o stire pupincurista despre cum face Udrea inca o telecabina intr-un oras pauper si parasit, este ?



'ti-ai dreac de pedelisti !

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h