MAGISTRALA 5: În ce stadiu sunt acum lucrările la staţiile de metrou din Drumul Taberei.GALERIE FOTO



MAGISTRALA 5: În timp ce "cârtițele" uriaşe Varvara și Filofteia sapă tunelele de metrou de pe MAGISTRALA 5, se lucrează în paralel și la finalizarea stațiilor. În galeria foto alăturată puteţi vedea stadiul actual al lucrărilor la staţiile de metrou din Drumul Taberei.

MAGISTRALA 5: TBM-urile Varvara şi Filofteia, care sapă tunelele de metrou de pe MAGISTRALA 5, au ajuns la staţia Tudor Vladimirescu şi sunt translatate către celălalt capăt al staţiei pentru a începe săpăturile către staţia Parc Drumul Taberei. Varvara a ajuns în staţie pe 11 aprilie, după ce a săpat 421 de metri de tunel. Patru săptămâni mai târziu, şi Filofteia a ajuns la staţia Tudor Vladimirescu, potrivit informaţiilor postate de Marian Andrei pe forummetrouusor.com.

Şi la ultima staţie de metrou de pe MAGISTRALA 5, Depoul Valea Ialomiţei, se lucrează susţinut. Aici au continuat excavările şi s-a lucrat atât în galerie, cât şi în depou şi în staţie.

La depoul de la Valea Ialomiţei vor staţiona cele 21 de garnituri de metrou ce vor circula între Eroilor și Râul Doamnei.

Constructorul galeriei, staţiei şi depoului Valea Ialomiţei este Asocierea Max Boegl (Germania) - Max Boegl (România), iar contractul se cifrează la 231,663 milioane de lei, fără TVA.

Din cauza lucrărilor la MAGISTRALA 5 de metrou, pe strada Drumul Taberei, între str. Valea Argeşului şi str. Valea Ialomiţei, traficul rutier a fost închis.

MAGISTRALA 5 de metrou care leagă cartierul Drumul Taberei de Pantelimon urmează să "înghită" lucrări de peste 200 de milioane de euro, în 2014, potrivit programului anual al achiziţiilor publice al Metrorex. Cele mai scumpe vor fi lucrările de finisaje, arhitectură şi sisteme de instalaţii ce vor fi efectuate la magistrala 5 de metrou. Mai multe detalii AICI.

Primul tronson al MAGISTRALEI 5 de metrou va avea o lungime de 6,2 kilometri şi va număra 10 staţii: Eroilor 2, Academia Militară, Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Parc Drumul Taberei, Romancierilor, Valea Ialomiţei, Valea Argeşului şi Râul Doamnei. Se estimează că în prima jumătate a anului 2015 structura staţiilor şi tunelelor de metrou de pe Magistrala 5 va fi gata. Urmează lucrările de montare a căii de rulare, cele de automatizări şi finisajele. Termenul preconizat pentru darea în folosinţă a tronsonului Râul Doamnei - Eroilor 2 este al doilea semestru al anului 2016.

Citeşte şi: Întârzieri la Magistrala 5 de metrou: De ce au tărăgănat lucrările 

MAGISTRALA 5: Acest proiect este finanţat din fonduri structurale nerambursabile în cadrul Programului Operational Sectorial –"Transport" 2007 - 2013.

Etichete: cartita filofteia, cârtiţa Varvara, depoul valea ialomitei, Filofteia, lucrari metrou bucuresti, lucrări metrou Drumul Taberei, magistrala 5, metrou bucuresti, metrou drumul taberei, realitatea, statia tudor vladimirescu, Varvara

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE