Marin Aldea, noul director interimar al Metrorex, în locul lui Cătălin Homor FOTO



Noul director interimar al Metrorex este Marin Aldea, director Strategie, Planificare și Resurse în cadrul companiei. Schimbarea a fost făcută după ce fostul director Cătălin Homor a fost numit director interimar la CNADNR.

Marin Aldea este, începând de marți, noul director interimar al Metrorex, informează compania.

"Astăzi, 8.12.2015, membrii Adunării Generale a Acționarilor din cadrul SC Metrorex SA au aprobat preluarea atribuțiilor funcției de director general pe o perioadă interimară de către domnul Marin Aldea, director al Direcției Strategie, Planificare, Resurse în cadrul SC Metrorex SA", a anunțat Metrorex printr-un comunicat de presă.

Fostul director Metrorex, Cătălin Homor, a fost numit astăzi director interimar la CNADNR, după ce șeful de la CNADNR Narcis Neaga a fost demis de Ministrul Transporturilor. 

Potrivit ultimei declaraţiii de avere, Marin Aldea deține două terenuri în județul Dâmbovița, un apartament în București și o mașină Toyota Avensis. Totodată, are 160.000 de lei în conturi, iar funcția de Director Strategie, Planificare, Resurse din cadrul Metrorex îi aduce 84.564 de lei anual.

Etichete: director metrorex, Marin Aldea, Metrorex

0/1 COMENTARII
M. Radu
09 Jan 17:01
+0
VOTURI
-0
Multumesc pentru accesul la informatie, tocmai va sesizasem acum cateva minute un aspect negativ privind calatoriile prin Bucuresti, cu metroul...
Este vorba de lipsa totala a oxigenului in statiile si subsolurile strabatutre de metrouri, pe cale de consecinta, declansarea imediata a incapacitratii respiratrorii, la parametrii de normalitatre! - Aseasta fiind asa cum mentionasem, consecinta imediata, dar pe termen cel putin mediu, pot enunta ca aspectul poluarii declanseaza cert, boli cronice ireversibile, foarte grave!!
Va incumba, domnilor, datoria si responsabilitatea cel putin morala - daca nu chiar juridica, penala... - de a lua act de urgenta despre poluarea majoritatii bucurestenilor care circula cu metrourile zilnic in conditiile de maxima insecuritate pentru sanatatea plamanilor lor, si nu numai!!, prin urmare aveti obligatia imediata sa oxigenati si sa igienizati rapid, statiile, traseele, vagoanele metrourilor, sau sa plecati de urgentra acasa, dupa ce veti fi inchis orice cale de acces in asemenea cloaca, sarmanilor calatori expusi zilnic, la risc de moarte sigura!!
Si punctul nr. 2 dar nu al doilea! - in aceeasi ordine de prioritati care vizeaza viata si calitatea sanatatii bucurestenilor ce circula zilnic, cu metrourile - priveste structura de rezistenta a acestor trasee subterane: pare destul de indoielnica, cel putin in statii, daca aveti in vedere tavanele si mai ales grinzile fisurate vizibil!! La iesirea spre Univ. Dimitrie Cantemir, de pilda, fisurile asfaltului din gura de metrou duc pana in soseaua traficata de autobuze si nu sunt cat varful acului!, au latimea de cel puti 1-2 centrimetri si tendinta de largire continua... - Categoric vorbim despre o alunecare de teren, iar statia este cu sigutranta afectata!!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE