Maşinile parcate neregulamentar pot fi din nou ridicate



Executivul a modificat, în şedinţa de joi, prin Hotărâre de Guvern, regulile de ridicare a maşinilor care staţionează neregulamentar pe carosabil, dar şi a celor parcate pe trotuare.

Masinile parcate neregulamentar pot fi din nou ridicate
Maşinile parcate neregulamentar pot fi din nou ridicate

Conform expunerii de motive, "ridicarea vehiculelor trebuie să fie posibilă pentru toate situaţiile în care are loc o stanţionare neregulamentară", nu doar pe partea carosabilă, ci şi de pe pistele obligatorii pentru pietoni şi/sau biciclişti ori benzile rezervate unor anumite categorii de vehicule, semnalizate ca atare.

"Se propune abrogarea prevederii care permitea staţionarea autovehiculului pe trotuar, atunci când lăţimea minimă a trotuarului lăsat la dispoziţia pietonilor era de cel puţin un metru. În multe situaţii, această prevedere a permis săvârşirea unor abuzuri şi, în general, desconsiderarea dreptului pietonilor la condiţii civilizate de deplasare pe drumul public", se mai arată în expunerea de motive.

Administratorii drumurilor publice pot permite, cu avizul poliţiei rutiere, oprirea sau staţionarea, parţial ori total, a vehiculelor pe anumite zone ale trotuarelor, marcate şi semnalizate în mod corespunzător.

Potrivit modificărilor, ridicarea nu poate fi dispusă sau (dacă a fost dispusă) să înceteze executarea dacă în vehicul este vizibilă prezenţa unor persoane.

"Deşi primul lucru pe care-l realizează agentul de poliţie este să verifice prezenţa unor persoane în vehicul, apar situaţii când o astfel de constatare nu este în mod obiectiv posibilă, mai ales dacă vehiculul are uşile blocate", este argumentul Guvernului.

Mai mult, operaţiunea de ridicare va trebui întreruptă dacă la vehicul se prezintă conducătorul auto, înainte de iniţierea transportului către locul de depozitare.

Etichete: masini parcate neregulamentar, ridicare maşini

0/30 COMENTARII
PTF
13 Jan 20:37
+0
VOTURI
-0
Cosmin, tu esti angajat la Vitalaire, aia care decontau oxigen la morti?
Paul
17 Dec 12:41
+0
VOTURI
-0
@cosmin- debitezi prostii ! Indiferent cat e de lat trotuarul, tot trotuar ramane si masinile nu au voie sa parcheze pe el. Cine hotaraste ca trotuarul e destul de lat sau prea ingust ? E ca si cand pietonii ar spune ca "soseaua are doua sau trei benzi, avem loc si noi sa mergem pe o banda". Si nu uita ca cei mai multi pietoni au si ei masini ! Carosabilul e pentru masini, trotuarul pentru pietoni, sinele pentru tren sau tramvaie, etc. Ai fost vreodata la Viena ? Trotuarele sunt foarte late pe multe din strazile centrale, cel putin 5 metri (vezi Mariahilfer) si cu toate astea nu au fost de ajuns. Au adus carosabilul care a mai ramas intre cele doua trotuare la nivelul acestora si au desfiintat trecerile de pietoni pentru ca pietonii sa poata merge pe oriunde, chiar si pe partea marcata ca fiind carosabil, masinile trebuind sa astepte dupa ei. Drept urmare, masinile inainteaza cu cel mult 2 km/h, trebuind sa dea prioritate tuturor pietonilor care au dreptul sa travrseze pe oriunde ! Ca o consecinta, artera e evitata acum de masini (trece o masina la 2 minute). Toti pot folosi transportul in comun sau mersul pe jos. Orasele functionau si acum 50 de ani, cand erau doar cateva masini pe strazi si va functiona si peste 100 de ani cand probabil circulatia cu masina personala va fi interzisa sau extrem de restrictionata in zonele urbane. Exista desigur si eventualitatea de a-ti taia venele de ciuda, acum depinde de nivelul de inteligenta si/sau taranie al fiecaruia. Trotuare late pe care sa parcheze masinile am vazut in Macedonia si Albania, dar nu cred ca trebuie sa luam aceste tari ca modele de urmat. Sau poate mai stii, la cati gutzani avem la noi, poate chiar asta e modelul de tara !
Florin
17 Dec 08:28
+0
VOTURI
-0
"intru in spital si parchez acolo". Pai si atunci despre ce vorbim aici? Tu livrezi echipamentele tale la spitale, si parchezi in curte. Aici e vorba de parcari pe trotuare. Sau parchezi si tu pe trotuare, si de-aia te simti atacat? Sau de ce e discutia asta sterila? Vrei sa-i amendezi "dublu" pe cei care parcheaza aiurea, dar tu sa fii exceptat pentru ca... parchezi in spital? Vinzi oxigen? Stai doar 10 minute? Sau ce anume te deranjeaza?
Florin
17 Dec 08:27
+0
VOTURI
-0
Cosmin, si cristroll si-a expus parerea lui, la fel ca tine. De ce tu ai voie sa te exprimi, dar altul "comenteaza aiurea"? Ca nu esti de acord cu el?
"Referitor la pietoni/biciclisti, eu nu am vazut si nu stiu pe nimeni care sa isi fi luat amenda ca pieton" / "Tarania este mare, chiar tu ai dovedit-o, vorbind fara sa cunosti". Da, daca tu nu stii, inseamna ca nu exista. Buna gandire. Se potriveste exact cu ce afirmi tot tu.

"Aceste parcari sa fie cu plata (3-5 lei pe ora este un pret decent)". Serios? Facem un sondaj ad-hoc, sa vedem cati soferi sunt de acord sa plateasca 30-50 lei pe zi sa-si tina masina intr-o parcare cu plata cu "pret decent", daca alternativa e s-o tina pe trotuar, pe gratis?
Tu afirmi ca ti-ai cumparat loc de parcare. Platesti macar 3 lei pe ora, "pret decent", pe locul ala? 8760 ore pe an, aproape 26000 lei pe an? A, nu, ca de fapt aia e parcare de resedinta, nu e loc de parcare, e alt regim. Pe maxim 100 lei anual, tu ai voie sa ocupi permanent un spatiu de parcare, dar altii nu au voie sa faca la fel. Si te plangi ca Primaria nu face locuri de parcare: unul acasa, altul la munca, altul la piata, altul in vizite la prieteni... Asta pentru cineva care lucreaza intr-un singur loc, ca daca e curier ii trebuie loc de parcare oriunde merge.
Vorbesti de 3-5 lei pe ora pret decent? Tariful la Universitate e de 2,5 lei/ora, iar strazile din centru sunt pline de masini parcate. Ah, dar stai, ca sa vezi, ca nu sunt parcati, sunt opriti doar 10-15 minute. Maxim cateva ore. Ce, au blocat vreun tramvai? Eh, s-astepte, ca doar eu, care l-am blocat, salvez vieti vanzand echipamente medicale, si doar n-o sa iau RATB-ul pe care-l blocheaza toti profesionistii din vanzari...

"intru in spital si parchez acolo". Pai si atunci despre ce vorbim aici? Tu livrezi echipamentele tale la spitale, si parchezi in curte. Aici e vorba de parcari pe trotuare. Sau parchezi si tu pe trotuare, si de-aia te simti atacat? Sau de ce e discuti
ccc
17 Dec 07:03
+0
VOTURI
-0
@Adriana, @Florin: excelente comentarii.
@cosmin: pe un trotuar de 1 metru cum s-ar deplasa o persoana cu handicap aflata in carucior? Dar o mama cu carucior pentru gemeni? Nu prea gandim cand vorbim, poate o fi lipsa de oxigen. Daca te gandesti atat de mult la binele care-l faci cu oxigenul tau, pe acestia de mai sus cum de nu ii vezi? Carucioarele de orice fel nu-s domeniul tau. CHESTIILE ASTEA LACRIMOGENE NU LE MAI INCERCA PENTRU CA PIETONI NECAJITI SUNT MULTI SI CRED CA TOTI SOFERII S-AU NASCUT PIETONI SI APOI AU DEVENIT SOFERI, IAR PESTE TIMP SE VOR INTORCE PIETONI...UNII...
Cosmin
16 Dec 22:37
+0
VOTURI
-0
Florin, referitor la acele persoane, asta e parerea mea dedusa din modul de a vorbi.
La obiect: trotuarele sunt pentru pietoni, dar acolo unde exista trotuare duble, unul se poate transforma in parcare (de catre primarie si politie), pentru ca nu avem atatia pietoni incat sa fie nevoie de 7-8m latime de trotuar. Aceste parcari sa fie cu plata (3-5 lei pe ora este un pret decent), dar sa fie in tot orasul, nu doar in centru, la Universitate. In acest caz, eu personal i-as ajuta pe cei cu ridicari, sa isi faca treaba, sa ii ridice pe magarii care NU parcheaza ca le e jena sa dea 5 lei. Firmele de curierat si taxiurile nu le-as ierta, le-as permite sa isi pastreze masinile, dar le-as da amenda dublu.
Referitor la pietoni/biciclisti, eu nu am vazut si nu stiu pe nimeni care sa isi fi luat amenda ca pieton ... cred ca sunt mai multe amenzi pentru parcari neregulamentare decat pentru pietoni si biciclisti la un loc, indiferent de ce au facut. Si sunt de acord cu tine ca tarania este mare, chiar tu ai dovedit-o, vorbind fara sa cunosti. Cand nu am loc de parcare, intru in spital si parchez acolo, evit pe cat posibil asta, pentru a permite oamenilor care au probleme cu deplasarea. Una este sa car echipamentul 50m si alta sa ma plimb cu el prin RATB in tot orasul.
Cosmin
16 Dec 22:25
+0
VOTURI
-0
cristroll, ai comentat aiurea, doar ca sa te bagi in seama
Cosmin
16 Dec 22:24
+0
VOTURI
-0
Adriana, eu nu am zis de parcare pe trotuar, eu am zis sa se faca parcari din unele trotuare care sunt duble, iar parcarile sa fie platite, perfect de acord.
Adriana
16 Dec 21:42
+0
VOTURI
-0
Cosmin, in Bucuresti sunt inmatriculate 1,2 milioane de masini. Aproape toti oamenii au masina, in afara de copii si de batranii neputinciosi. Nu e un lux si nicio smecherie sa ai masina, fie ea scumpa sau rabla. Si eu conduc dar sunt impotriva parcarii pe trotuar, pt. ca ma deranjeaza cand sunt pieton. Toti soferii se plimba la un moment dat si pe trotuar, cu exceptia celor handicapati care nu pot parasi vehiculul decat asistati. Vederea unei masini parcate pe trotuar e ca cea a unui avion lasat in mijlocul strazii. Masinile nu au ce sa caute pe trotuar, in niciun caz, nici macar pentru a salva o viata. Nu poti incalca legea ca sa salvezi o viata. Legile nu s-ar mai face si ar fi anarhie daca in numele salvarii vietii oricine le-ar putea incalca. Se fac exceptii desigur, dar acestea sunt legate de interventia pompierilor sau a ambulantelor. Sunt totusi cazuri rare. Daca sunt dese, atunci ar trebui sa lase echipajele respective sa parcheze pe trotuare pe perioada interventiei. Nu insa si celelalte masini. Nicaieri in tarile civilizate (la al caror nivel visam cu totii sa ajungem) nu se parcheaza pe trotuar. Locurile de parcare sunt insuficiente in toate orasele lumii. Cel care semneaza "Cris" e un obisnuit comentator al acestui site (poate sa-si schimbe si numele, ineptiile pe care le debiteaza il vor trada, tipul e unic !) si nu isi permite sa plateasca parcarea, avand in vedere vaicarelile continue legate de bani si preturi. Cum comenta si altcineva, pretul parcarii ar trebui sa fie destul de mare, in asa fel incat nu toti sa si-l permita, altfel congestia traficului s-ar amplifica. E studiat de administratiile din tari mai destepte ca a noastra (nici nu e greu, e o lista lunga) ca pretul parcarii trebuie setat in asa fel incat aceasta sa aiba un grad mediu de ocupare de 80%. Asa ca parcarea cu aparate cu monede nu va fi fezabila pentru "cris", impotent din punct de vedere financiar. Ultima parcare apropape de centrul orasului s-a construit acum 12 ani la Sto
cristroll
16 Dec 21:25
+0
VOTURI
-0
Cris = Cosmin

@Vd correct, trotuar e pentru pietoni...
Florin
16 Dec 20:31
+0
VOTURI
-0
Cosmine, ce-i stii tu pe toti, ca un om mare! Unul are 50 de ani si e comunist convins, altul e santierist, altul cine stie cum e, doar tu esti singurul care lucreaza. Multumim ca ne vinzi echipamente medicale si ne tii in viata cu oxigenul tau. Nu stiu ce ne faceam fara tine.

Si, la obiect - iti pot da si eu exemple de trotuare de 50 cm, blocate complet de masini parcate. La fel, iti pot da exemple de trotuare largi, transformate de onor-Primaria in parcari pe doua randuri, cu banda de circulatie pe mijloc. Iti pot da exemple de parcari care stau goale, pentru ca-s cu plata. Cris spune c-ar plati (cu monede), dar cand are treaba la Universitate, de exemplu, unde parcheaza? Pe strada, ca nu sta decat 15 minute.
Firmele de curierat. Dubele lor sunt la concurenta cu taximetristii la opriri interzise. "Pai sa vezi, ca eu livrez ceva aici."
Spui de pietoni ca nu-s amendati cand traverseaza neregulamentar? S-o crezi tu! Si ei sunt amendati, la fel ca si biciclistii, de altfel. Doar ca nu se vad acele amenzi, deoarece sunt foarte putine, iar tarania mare! Cam cum e la unii care livreaza echipamente medicale...
rica
16 Dec 19:29
+0
VOTURI
-0
dedicatie pentru cris. esti lipsit de buna crestere. arogant. priceput la toate. chiar putin cam pros....ut. nu esti cumva usr-ist? daca nu, fugi repede la danut si vezi poate ca mai are loc in menajerie. sa fii sanatos ca ai mare nevoie.
Cosmin
16 Dec 19:09
+0
VOTURI
-0
Gogu, clar esti pieton de o viata intreaga ... "Nu te-a obligat statul sa-ti cumperi masina." - nu m-a obligat nimeni, dar am nevoie de ea, ca sa salvez vietile specimenelor ca tine, sa te vad cum ai respira fara un echipament medical de oxigenare (mai devreme sau mai tarziu treci pe acolo!)

"Poti merge cu transportul in comun, ca toti ceilalti, cu taxiul sau pe jos." - de asta am zis ca esti pieton, sa le cari tu in spate pe toate, ca asa nu mi-as mai rupe masina prin gropile din Bucuresti si din toata tara.
"Peste 90% din soferi sunt de acord cu ridicarea masinilor pt. ca s-au saturat de animale nesimtite" - aici si eu sunt de acord "ca tine care vor sa-si lase rablele peste tot. Vei putea si acum sa lasi masina unde vrei, tarane, dar ti-o vor ridica. Cu dobitoci ca tine nu e de mirare ca Romania e inapoiata...." - partea asta nu inteleg cum ai ajuns la ea, din comentariile omului ... nu dovedesti decat ca esti santierist cu 2 clase si alea facute in 10 ani ... omul este dispus sa plateasca pentru a-si putea lasa "rabla" cum ai denumit-o, acolo unde are treaba, iar faza cu Romania inapoiat e din cauza celor ca tine, care nu vad decat in fata, nici o alta optiune ...
Cosmin
16 Dec 19:03
+0
VOTURI
-0
CCC, ai dreptate, dar exista zone in care sunt cate 2 trotuare cu latime de 3m fiecare (vezi zona Arena nationala, pe bd-ul Basarabia, pana la Diham), se poate sacrifica un rand de trotuare (acolo unde sunt 2), pentru parcari, sigur sunt mai multe zone de genul acesta ... pe unul din acele trotuare se poate parca o masina, si tot ramane mai bine de 1m pt pietoni, aici depinde si de sofer si bunul simt al lui ...
Cosmin
16 Dec 18:59
+0
VOTURI
-0
matra, clar ai peste 50 de ani si esti comunist inrait ... in lege scrie multe, inclusiv ca pietonii nu au voie sa traverseze prin locuri neamenajate, si cu toate asta, o fac, nimeni nu ii pedepseste ... daca omul vine cu o idee, (de acord ca nu a exprimat-o prea ok), tu imediat ii spui de dulce, asta e limitarea ta ... in loc sa vi cu ceva constructiv ... sa va vad pe toti cum mergeti cu RATB-ul sau pe joc, cand aveti o urgenta. O sa spui ca iei un taxi, un samantar care te vede si te arde, sau nici macar nu te ia. Sa te vad cu un copil bolnav, ca il iei in brate si alergi prin RATB, o sa spui ca astepti ambulanta, excluzand firmele private, cele de stat, vin dupa n minute, timp in care faceai 3-4 drumuri cu masina personala la primul spital. EU mi-am cumparat loc de parcare pt masina personala, dar cum a zis si Cris, nu il pot lua dupa mine ... Imi pare rau ca lucrez in domeniul medical si echipamentele care le distribui, salveaza vietile specimenelor ca tine ...
Cosmin
16 Dec 18:50
+0
VOTURI
-0
Numai experti unul si unul ... pe de-o parte, Cris are dreptate ... intai trebuiesc facute locuri de parcare si pe urma date legi care sa te arda cand nu le respecti. Pe de alta parte si pietonii au dreptate, multe specimente care se considera soferi, parcheaza pe unde au chef, cum au chef ... din ce am citit, Cris este de acord sa plateasca pt locurile in care parcheaza (cum este si la americani, cu monezile la locul respectiv), perfect de acord, insa pietonii care au trecut pe aici au inceput cu injuriile ... ca atat ii duce mansarda ... exemplu concret: lucrez ca vanzator de echipamente, conform mentalitatii comuniste observate aici, trebuie sa le cari in carca prin RATB-ul full care nu circula prea des ... o speta mai personala: vand echipament medical, care trebuie transportat in conditii speciale fiind fragil ... din logica pietontilor de aici ar fi cam asa: car echipamentul in spate, prin RATB-ul full si plin de indieni certati cu apa, clar se distruge, clar nu mai este steril, clar ajung foarte tarziu, luand in calcul asta, o sa spuneti ca nu ne facem treaba sau ca sistemul medical este de kkt ... masinile sunt o NECESITATE in cele mai multe cazuri, NU toate, de aceea noi (cei cu necesitatea) suntem de acord sa PLATIM pt locurile de parcare, dar pietonii idioti, sar de cur in sus si spun sa mergem pe jos ... pe cei care sunt in cazul acesta, ii rog intai sa conecteze limba la creier si pe urma sa deschida gura, accept toate criticile constructive, dar NU PROSTIA! si daca cineva zice ca sunt un mucios, mi-as dori sa il vad cum se descurca fara echipamentele medicale de oxigen!
Adi
16 Dec 13:57
+0
VOTURI
-0
Nu s-ar schimba nimic daca ar fi parcari construite de Primarie, intrucat acestea ar trebui taxate cu macar 3 Ron pe ora ca sa-si scoata banii si ca sa nu-si permita orice milog sa parcheze, deci pentru un cersetor ca Cris situatia nu s-ar schimba. Boule (Cris), de ce te tot lupti sa parchezi ilegal ? Du-te prin Africa, animalule, acolo poti sa-ti lasi harbul unde vrei, nu-i va pasa nimanui. Intr-o lume in care traficul se descurajeaza la tot pasul, cum de vrei ma idiotule parcari ? Sinucide-te, cretinule, doar faptul ca unul ca tine ne consuma oxigenul e mai grav decat poluarea !
Eugen
16 Dec 11:54
+0
VOTURI
-0
De Codul Muncii unul nu s-ar ocupa să declare vinerea zi nelucrătoare.Ar fi mai echilibrate lucrurile așa.Săptămâna de 7 zile s-ar împărți astfel în mod egal.3,5 zile muncă și 3,5 zile timp liber.Pentru dreptul ăsta nu luptă populația României.Mai frustrant decât spațiul bucureșteano-ilfovean nu e în România niciun alt spațiu administrativ-teritorial.Apartamente lipsite de balcoane,stații de tramvai cu peroane înguste lipsite de garduri de protecție,stat în picioare în îngrămădeală în troleibuze și-n autobuze neexistând în flota RATB troleibuze și autobuze articulate,bicicliști ce călăresc bicicletele pe trotuare și pe treceri de pietoni.După ce că-i grea viața de pieton la București nici măcar nu poți ca elev sau ca student evada din județul ăsta lunar.Dacă ar fi școala de luni până joi ți-ai face temele vineri,ai pleca sâmbătă și te-ai întoarce duminică.Așa abia îți permiți odată la 3 luni.
Ion
16 Dec 10:03
+0
VOTURI
-0
Bravo, bravo! Cel mai avantajos dar de Crăciun!!!
Trotuare sunt pentru pietoni!!
Gogu
16 Dec 10:02
+0
VOTURI
-0
@cris - esti dus cu capul baiete ! Autoritatile nu sunt obligate nicaieri in lume sa faca locuri de parcare. Peste tot in lume e descurajata utilizarea masinilor personale, in primul rand prin limitarea locurilor de parcare (si chiar desfiintarea celor existente) si apoi si prin alte metode (taxe de congestie, ora de parcare foarte scumpa, suprataxe ecologice, etc). Nu te-a obligat statul sa-ti cumperi masina. Poti merge cu transportul in comun, ca toti ceilalti, cu taxiul sau pe jos. Peste 90% din soferi sunt de acord cu ridicarea masinilor pt. ca s-au saturat de animale nesimtite ca tine care vor sa-si lase rablele peste tot. Vei putea si acum sa lasi masina unde vrei, tarane, dar ti-o vor ridica. Cu dobitoci ca tine nu e de mirare ca Romania e inapoiata....
General Katana
16 Dec 09:24
+0
VOTURI
-0
Sa-i ridice pe toti ca prea si-au luat-o-n cap toti astia cu masini smechere. Sfidarea si nesimtirea nu mai au limite la javrele astea, indiferent de culoarea politica !
Au venit toti taranii cu manierele lor de rahat la Bucuresti sa-si impuna respectul lor fata de ceilalti care este zero barat dar intr-o buna zi, pe landa lege, or sa fie linsati si batuti pana cand isi vor lua talpasita de aci ca prea ne-am saturat de ei.
MA bucur ca vor implementa aceasta lege. Astept si altele si mai usturatoare, gen interzicerea timp de cativa ani sa mai sofeze cei care fac abuzuri in trafic si nu mai tin cont de nimic !!!
Cris
16 Dec 08:48
+0
VOTURI
-0
E lucratura la buzunar. Cum vine PSD_ul la putere cum incep cu astfel de abuzuri grosolane la popor. Inclusiv fraierii care i-au votat au de suferit.
Cris
16 Dec 08:47
+0
VOTURI
-0
@ccc, din pacate nu pot sa iau locul de parcare cu mine, pe unde am treaba prin oras si mi se intampla de enshpe mii de ori sa ma invart prin oras fara sa gasesc un singur loc de parcare in zona in care trebuie sa cobor din masina 15-30 min sa rezolv ceva. Sunt de acord chiar sa si platesc cu monezi la strada, numai sa pot rezolva omeneste niste probleme.
cititor
16 Dec 08:32
+0
VOTURI
-0
Crezi ca este vreo capitala care asigura necesarul de locuri de parcare? Adevarat trebuie ca la intrarea in oras masinile care vin din afara sa aiba loc de parcare, iar de acolo mijloc de transport in comun spre oras. In alte state, intai iti gasesti loc de parcare, apoi cumperi masina.
rutieru
16 Dec 07:25
+0
VOTURI
-0
e mana celor cu afaceri in indicatoare rutiere .... se monteaza sute de mii/milioane de indicatoare pentru permiterea parcarii partial pe trotuar.
ccc
16 Dec 07:14
+0
VOTURI
-0
@Cris: cand ti-ai luat masina nu ti-au dat si loc de parcare? ce teapa; noi pietonii nu crezi ca avem dreptul sa circulam pe trotuarele ce ne sunt destinate deplasarii? Pentru noi nu este abuz ca prosti ca tine parcheaza fara jena pe trotuar obligandu-ne sa iesim pe carosabil?
Andrei
16 Dec 01:57
+0
VOTURI
-0
Sa-i ridice, nesimtitii dracu.
matra
15 Dec 22:27
+0
VOTURI
-0
Da, ma, asa e, respectarea legii e abuz clar. Pesedistu' p!#dii!
Scrie in lege ca n-ai voie sa parchezi? Scrie! Si acum vii tu ca bou-vagonu' si te scremi ca n-ai loc de parcare.
Cris
15 Dec 22:10
+0
VOTURI
-0
E abuz clar. Se faca intai 200.000 de locuri de parcare stradale, chiar si cu monezi de cacat si dupa aia discutam. Sunt de acord totusi cu ridicarea masinilor care blocheaza accesul, cele uitate pe linia de tramvai, etc. dar nu cu ridicarea din orice lor, unde i se scoala politistului.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE