Toţi bucureştenii vor putea merge cu Mercedesul. Dacă aleg transportul în comun



mercedes_citaro
mercedes_citaro

Reprezentantii regiei au declarat pentru B365.ro ca s-a luat aceasta decizie in vederea imbunatatirii conditiilor de calatorie pe toate liniile de autobuze RATB.

Prin cresterea gradului de confort al călătorilor ne dorim să promovăm transportul public de suprafaţă, să devenim o alternativă la transportul individual”, au declarat aceştia.

Parcul este format din 1000 de autobuze care vor circula pe 70 de linii. Potrvit Regiei, maşinile moderne sunt dotate în mare parte cu aer condiţionat şi au grad scăzut de poluare. “În prezent facem demersuri pentru a dota toate maşinile cu aer condiţionat”, au adăugat reprezentaţii RATB.

Maşinile au o capacitate de 103 locuri, dintre care 27 pe scaune, patru locuri fiind destinate persoanelor cu dizabilităţi. Autobuzele au şi 'un sistem de îngenunghere', care, împreună cu cele trei uşi, contribuie la reducerea timpului de urcare şi coborare. Instalaţia de climatizare şi cele 7 ferestre de tip geam culisant au o suprafaţă de deschidere de 1/3 şi asigură microclimatul în funcţie de anotimp.

Etichete: autobuze, linii RATB, RATB

0/0 COMENTARII
Ing.
14 Mar 19:27
+0
VOTURI
-0

Ionut, ia du-te tu pe Drumul Sabareni si spune-mi daca ai avea curaj sa mergi pe acolo cu masina personala... asta e si motivul pentru care au ramas acele cateva Rocaruri. Maşinile se spară, dar la ce praf se ridică din drumul de ţară numit Săbăreni, degeaba le mai speli.



Ce nu ne spune nenea Criţ(ă) e că, în aceeaşi perioadă a anului trecut, nr. maxim de autobuze la traseu era de 950 (asta fără linii preorăşeneşti). Acum, parcul maxim e de 836 de autobuze. Probabil Criţ sau alt tovarăş portocolaiu are o firmă de fier vechi, altfel nu se poate explica cum s-a decis retragerea simultană a 150 de autobuze, rămânând o gorază de şoferi fără obiectul muncii. Deci, data viitoare când staţi câte 15 minute în staţie la 105, întrebaţi-vă dacă nu era mai bine să fie autobuzul vechi, dar să vă ducă la destinaţie la timp, decât autobuzul nou în care circuli ca sardelele dacă reuşeşti să te apropii de el.

Puţin peste 50% din autobuze au aer condiţionat... anul ăsta mai sunt fonduri pentru vreo 5 aparate, deci mai rămân vreo 490 de bucăţi saună pe roţi.

Şi mai e şi problema că primele autobuze deja au 5 ani, deci au trecut de jumătatea duratei de exploatare. Şi au şi venit în loturi mari, deci şi la revizie intră câte 25 de autobuze o dată, deci iar nu e bine. Şi ar mai fi şi piesele... anul ăsta au fost autobaze şi cu 30 - 40 de bucăţi fără anvelope şi geamuri (iar la altele zboară roţile cu tot cu jantă, după cum s-a întâmplat în Pantelimon acum vreo câteva luni). Cum s-a remediat problema cu cauciucurile, cum au retras şi radiat din circulaţie toate maşinile vechi. Credeţi că nu o să mai fie lipsă de piese? N-aş crede.

Ionut
14 Mar 17:21
+0
VOTURI
-0

Ca de obicei locuitorii din Giulesti raman cei mai amarati, pe 162 circula masini vechi si murdare, probabil nici nu le mai spala.

gigi
14 Mar 16:49
+0
VOTURI
-0

da... sa se uite pe linia 117 care mai merge si in centru.... gasiti autobuze "noi" rocar in care iarna e mai rece ca afara

Bogdan
16 Mar 22:28
+0
VOTURI
-0

Poi daca dau drumu la aeru conditionat... cu care sunt dotate, iar vara dau drumu la caldura :))

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE