Metrorex cumpără 51 de noi trenuri de metrou, pentru Magistrala 5 de metrou, din Drumul Taberei



Procedura de licitaţie deschisă, organizată de S.C. METROREX S.A. în vederea achiziţionării de "Trenuri noi de metrou pentru Magistrala 5, Drumul Taberei – Pantelimon" se înscrie între acţiunile S.C. METROREX S.A. orientate în scopul punerii în funcţiune a unui nou obiectiv de investiţii, respectiv "Magistrala 5 de metrou".

Metrorex cumpara 51 de noi trenuri de metrou, pentru Magistrala 5 de metrou, din Drumul Taberei
Metrorex cumpără 51 de noi trenuri de metrou, pentru Magistrala 5 de metrou, din Drumul Taberei
Foto: compania

Procedura de licitaţie deschisă, iniţiată în luna iunie 2014, se va finaliza prin atribuirea unui acord – cadru, pe o perioadă de 7 ani, în baza căruia S.C. METROREX S.A. va angaja furnizarea a maxim 51 trenuri de metrou, etapizat, prin semnarea de contracte subsecvente acordului – cadru în corelare cu termenele de punere în funcţiune a tronsoanelor Magistralei 5 şi cu fondurile disponibile, anunţă Metrorex, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Sursele de finanţare sunt prevăzute în cadrul a două acorduri de împrumut semnate cu Banca Europeană de Investiţii pentru modernizarea metroului bucureştean, corespunzător finanţării celor două secţiuni ale Magistralei 5, respectiv Secţiunea Drumul Taberei – Universitate şi Secţiunea Universitate – Pantelimon.

De menţionat faptul că, S.C. METROREX S.A. a întreprins demersurile în scopul înscrierii obiectivului de investiţii Magistrala 5 de metrou, inclusiv achiziţia materialului rulant aferent acestei magistrale, în rândul obiectivelor cu finanţare asigurată din fonduri externe nerambursabile, respectiv în cadrul programelor POS-T şi POIM.

Valoarea estimată de S.C. METROREX S.A. pentru achiziţia celor 51 de trenuri noi de metrou care vor circula pe Magistrala 5 de metrou este de 1.556.259.680 lei, exclusiv TVA, respectiv o valoare estimată de 30.514.895 lei, exclusiv TVA, pentru un tren.

În data de 15.10.2014, dată stabilită pentru deschiderea ofertelor depuse în cadrul procedurii, la sediul S.C. METROREX S.A. au fost înregistrate un număr de cinci oferte, depuse de companii de renume în domeniul de fabricare a materialului rulant, pe care le prezentăm în continuare în ordinea înregistrării ofertelor.

Astfel prima ofertă înregistrată în data de 15.10.2014 este cea a companiei române S.C. ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI S.A., companie care a furnizat cu mulţi ani în urmă primele trenuri de metrou care au circulat pe reţeaua de metrou bucureştean.

În continuare au fost înregistrate oferte depuse de compania chineză CSR QINGDAO SIFANG CO. LTD, de compania ALSTOM TRANSPORT S.A. – România cu susţinerea ALSTOM TRANSPORT – Franţa , oferta depusă de compania poloneză Vehicule Feroviare PESA Bydgoszcz S.A. precum şi oferta companiei spaniole Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A. – Spania, companie câştigătoare a licitaţiei deschise organizate de S.C. METROREX S.A. în anul 2012.

METROREX are 5 ofertanți pentru noile trenuri de metrou. Românii nu întrunesc condițiile

Toate preţurile ofertate se încadrează în valoarea fondurilor estimate pentru finanţarea achiziţiei, iar stabilirea ofertei câştigătoare se va realiza prin aplicarea criteriilor publicate prin anunţul de participare, criterii în care ponderea preţului ofertat este de 60%, restul de 40% din punctajul total urmărind criterii de performanţe tehnice ale produselor, termene de livrare care condiţionează atingerea obiectivelor asumate în cadrul proiectelor cu finanţare nerambursabilă, garanţii, condiţii de confort, costuri pe durata de viaţă, etc.

Condiţiile procedurii de achiziţie au fost stabilite cu asigurarea unei conformări stricte la prevederile legislaţiei aplicabile şi având în vedere complexitatea obiectului, valoarea semnificativă şi importanţa majoră a achiziţiei în atingerea obiectivelor asumate de METROREX şi de România în cadrul proiectelor cu finanţare din fonduri nerambursabile.

Depunerea unui număr semnificativ de oferte în cadrul procedurii de achiziţie precum şi faptul că este vorba de companii cu experienţă în domeniul producerii de material rulant, dovedeşte interesul manifestat de piaţă în cadrul prezentei proceduri de achiziţie, aspect de natură să ne asigure o competiţie reală, premisă esenţială pentru finalizarea cu succes a procedurii de achiziţie, respectiv pentru desemnarea ca ofertă câştigătoare a celei mai competitive oferte.

Etichete: magistrala 5, Metrorex, metrou bucuresti, metrou drumul taberei, trenuri metrou, trenuri noi metrou

0/3 COMENTARII
Nume*
14 dec 01:37
+0
VOTURI
-0
All of my questions selhetd-ttanks! http://zskwyaqcks.com [url=http://fralap.com]fralap[/url] [link=http://fwgmxfqk.com]fwgmxfqk[/link]
Nume*
12 dec 16:13
+0
VOTURI
-0
Ovidiu, nu ai dreptate, degbaea arunci cu noroi in unii si altii. Nu ma incadrez in nici una din categoriile de oameni precizati de tine in articol, insa asta este tara in care traim. Vezi tu vre-o diferenta intre trenul de pe ruta Fagaras, sau oricare alta ruta, unde se presupune ca oamenii ar cumpara bilet? Banii incasati pe bilete nu sunt si nu vor fi investiti in infrastructura feroviara sau modernizarea trenurilor, ci ajung in buzunarul cuiva bogat, care nu se mai satura sa fure . Acelasi principiu se aplica si in cazul drumurilor din Romanica. Cum crezi ca avem asfaltangii miliardari in euro, dar drumurile sunt vai de capul lor. Crezi ca banii incasati din rovignete sau accizele la benzina sunt reinvestiti in modernizare sau constructia de autostrazi? Foarte departe acest lucru spre a devenii realitate . Cam atat am avut de spus si va las sa trageti singuri concluziile ..
Nume*
11 dec 13:21
+0
VOTURI
-0
There's been a lot of fuss these last days about the opening of 4 more stotians of the Bucharest subway. Unfortunately, the 19-years long, 175 million euros project was just another leftover from the communist era. Will it help the development of the eastern part of the city? Sure, but it will also cause further crowding in the main exchange stotians.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE