MOTIVUL HALUCINANT pentru care unui român i-a fost închis abonamentul la Telekom



Un român a dat publicităţii o înregistrare audio cu un operator Telekom care a motivat faptul că i-a închis abonamentul la mobil pe motiv că clientul ar fi vorbit prea mult la telefon într-o altă reţea. 

MOTIVUL HALUCINANT pentru care unui roman i-a fost inchis abonamentul la Telekom (Foto gadget.ro)
MOTIVUL HALUCINANT pentru care unui român i-a fost închis abonamentul la Telekom (Foto gadget.ro)

O înregistare audio halucinantă a fost difuzată în 22 ianuarie pe youtube de un client al companiei de telefonie Telekom. În înregistare operatoarea de date de la companie îi comunică abonatului că i-au fost suspendate serviciile de voce nelimitate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi.

Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom, conform flux24.ro. 

Abonatul a replicat: cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?

Întrebată ce înseamnă nelimitat, operatoarea nu a putut răspunde decât: Depuneți sesizare către orice instituții voiți!

Etichete: inchidere abonament, suspendare abonament, telekom

0/12 COMENTARII
Sorin
04 Feb 20:13
+0
VOTURI
-0
Precizare: "suspendarea serviciului" Luna aceasta am vorbit pana acum deja vreo 1200 minute.
Sunt curios ce vor face daca ajung cumva pe la 5000.
NELIMITAT-ul ESTE NELIMITAT!
Pentru incalcat Drepturile exista INSTANTA SI OPC-ul.
Sorin
04 Feb 18:42
+0
VOTURI
-0
Corectare: Eu am vorbit in jur de 5000 minute pe unul dintre numere.
Celelalte 2 numere au alti utilizatori.
Insa eu achit facturile.
Sorin
04 Feb 18:21
+0
VOTURI
-0
I-am laudat prea devreme pe cei de la RCS-RDS.
RCS-RDS tocmai m-a AMENINTAT ca imi suspenda serviciile.
Ca generez un trafic national care nu este conform unei utilizari normale a serviciului de telefonie.
Si ca va factura acest trafic cu dublul tarifului de interconectare.
Intr-o luna calendaristica cu 30 zile, avem 43200 minute.
Eu am vorbit luna trecuta pe unul din cele 3 numere in jur de 5000 minute.
Atata timp cat nu am depasit 43200 minute, nu puteti spune ca am depasit nelimitat-ul.
Si ziceti mersi ca nu am vorbit acele cateva mii de minute in International, ca asta v-ar fi generat costuri mult mai mari, decat convorbirile mele in reteaua VODAFONE.
Au fost facute sesizari la voi ca sunt probleme cu semnalul in BAIA MARE si nu ati facut NIMIC sa rezolvati problema si acum va "doare" ca vorbesc eu prea mult pe plan national.
Ce este drept, nu ati spus catre ce retea va "dor" apelurile.
O intrerupere a serviciilor inseamna cel putin:
-reclama mincinoasa;
-dezinformare a clientului (telefonic printr-un reprezentat RDS [am discutia inregistrata];
-discriminare (sunt persoana cu handicap).
realmente
28 Jan 13:35
+0
VOTURI
-0
Dvs. mergeti des si mult doar spre vest, in timp ce vorbiti la telefon, astfel ca reusiti sa voriti la telefon 25 de ore in timp ce in Bucuresti se scurg doar 24. Opriti-va, odata, sau inchideti telefonul ! :D
a@a.com
28 Jan 12:26
+0
VOTURI
-0
DE CE?

TOATE companiile vor intrerupe cartelele sau abonamentele care au un trafic foarte mare zilnic pe minutele nelimitate. Va intrebati poate cum e posibil? Toate companiile se feresc sa spuna motivul, dar este unul foarte simplu: aceste abonamente sunt folosite de companiile care ofera servicii de telefonie prin internet. Toti cei care suna din afara romaniei prin internet catre romania la un pret mic folosesc aceste oferte de minute nelimitate. De aceea companiile le vaneaza pentru ca operatorii de internet trebuie sa incheie contracte direct cu ei si nu sa foloseasca aceste minute nelimitate.

O zi buna
Marius Constantinescu
28 Jan 11:35
+0
VOTURI
-0
OPC-ul ar trebui sa se autosesizeze in astfel de situatii si sa intervina. O campanie publicitara inselatoare este promovata si de catre Pizza Hut. Spun ca iti ofera cate pizza vrei la un anumit pret, insa de fapt iti ofera cate vor ei. Sunt niste nesimititi!!! Se mai lauda ca vin si cu principii si idei noi pentru ca vezi doamne ei sunt americani... Am fost ieri ca sa vad cat este de reala aceasta promotie si vreau sa va spun ca si-au batut joc de mine! Am mers la ora 15,00 cand erau abia vreo 5 clienti in tot restaurantul si m-au servit cu cate o pizza pe ora!!! Deci nu te lasa sa consumi efectiv, chiar daca vrei sa comanzi mai multe sortimente. Cand am intrebat de ce nu se pot comanda mai repede incat sa nu astepti atat de mult mi s-a raspuns ca asa li s-a ordonat de sus chelnerilor, sa serveasca din 30 in 30 de minute. Eu am mancat in 4 ore abia 3 pizza mici de 15 cm... De fapt consumi cat vor ei sa te lase nu cat iti doresti tu.
Sorin
28 Jan 11:07
+0
VOTURI
-0
Cele mai multe minute le-am vorbit catre VODAFONE.
Ca sa nu inteleaga careva ca le-am vorbit in reteaua Digi si din acest motiv nu am ramas pe afara.
Sorin
28 Jan 10:50
+0
VOTURI
-0
Sunt pe Digi, am vorbit luna aceasta in jur de 4900 minute si nu mi-a intrerupt nimeni serviciile.
Digi inca are probleme cu infrastructura, de multe ori trebuie sa inchid si sa sun iar, pentru ca se aud sunete ciudate in loc de vocea interlocutorului.
Dar totusi, achit doar 3 euro si ceva pentru nelimitat (am 3 abonamente Digi nelimitat).
Insa Digi nu are nesimtirea sa inchida abonamentul pentru ca vorbesc prea mult.
Cris
28 Jan 07:35
+0
VOTURI
-0
Se stie foarte bine ca au mai ramas abonati la Telekom, doar cei aflati la tzara sau in alte locuri in care exista doar Telekom, tarifele pentru servicii fiind nerusinat de mari.
Cati Sandu sunteti pe-aici?
28 Jan 07:32
+0
VOTURI
-0
Astia sunt angajatii de la relatii cu clientii. Niste neaveniti, angajati pe salariu minim, pe care-i doare la basca de ce vorbesc, pe principiul "ei se fac ca ma platesc, eu ma fac ca muncesc".

Toti astia care raspund la telefoane sau scrisori ar trebui scolarizati ca lumea...
E impardonabil sa incepi un raspuns cu "draga nume" si sa folosesti persoana a doua singular. Incalificabil. La fel si "fa plangere unde vrei, ma doare-n f**d".
Sandu al-III-lea
27 Jan 18:30
+0
VOTURI
-0
Plecati acum cat mai puteti,toti cei care mai sunteti la Telekom.Eu n-am fost niciodata si nici nu cred ca am sa fiu.Parintii mei au avut un telefon fix de la ei pe care l-am desfiintat anul trecut.Si bine am facut.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE