Motivul incredibil pentru care un român a rămas fără abonament la mobil. Cum justifică Telekom



Un român a dat publicităţii o înregistrare audio cu un operator Telekom care a motivat faptul că i-a închis abonamentul la mobil pe motiv că clientul ar fi vorbit prea mult la telefon într-o altă reţea. Ulterior, compania a explicat de ce a sistat abonamentul de voce al omului care a vorbit "mai mult de 24 de ore în mai puţin de 24 de ore în reţeaua Vodafone". 

Motivul incredibil pentru care un roman a ramas fara abonament la mobil. Cum justifica Telekom
Motivul incredibil pentru care un român a rămas fără abonament la mobil. Cum justifică Telekom

"Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toţi clienţii săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea şi restricţionarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcţiilor de apel în aşteptare şi conferinţă, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă.

Prin trafic nefiresc inţelegem un trafic semnificativ mai mare, de până la 80 de ori mai ridicat în unele cazuri, decât traficul mediu efectuat de clienţii care beneficiază de oferte similare. Astfel, în anumite situaţii, traficul a depăşit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul funcţiilor de apel în aşteptare şi conferinţă", susţine Telekom într-un răspuns formulat la solicitarea gandul.info. 

O înregistare audio halucinantă a fost difuzată în 22 ianuarie pe youtube de un client al companiei de telefonie Telekom. În înregistare operatoarea de date de la companie îi comunică abonatului că i-au fost suspendate serviciile de voce nelimitate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi.

Ați vorbit mai mult de 24 de ore în rețeaua Vodafone, ați adus prejudicii companiei, ați afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom, conform flux24.ro. 

Abonatul a replicat: cum să vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?

Întrebată ce înseamnă nelimitat, operatoarea nu a putut răspunde decât: Depuneți sesizare către orice instituții voiți!

Etichete: client, inchidere abonament, reteaua vodafone, telekom, vorbit la telefon

0/2 COMENTARII
Mam-mare
31 Jan 09:37
+0
VOTURI
-0
Am avut nevoie sa vorbesc, in cateva ocazii, mai mult de 2 ore la telefon, in reteaua Vodafone. Oamenii au implementat un sistem care, dupa depasirea celor doua ore de vorbit continuu, intrerupe convorbirea. Vrei sa vorbesti in continuare, suni din nou.

De ce nu implementeaza si Telekom acelasi sistem? Si scapa si de situatiile astea penibile, cu "nelimitat, in limita a x minute".
Cris
30 Jan 20:40
+0
VOTURI
-0
'Niste escroci: Promoveaza abonamente "nelimitate" desi nu sunt nelimitate si internet de "pana la 200Mbs" in locuri in care au doar sarma de cupru care permite doar 6Mbs - o viteza penibila pentru standardele actuale.

In locul clientilor Telekom as rezilia urgent orice contract cu aceasta firma tzepara.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h