Nevoia de repede inainte schimba economia



Folosim Google Maps si Waze pentru a ne descurca in trafic, verificam Facebook si Twitter pentru stiri de ultima ora, folosim Uber pentru transportul urban si comandam pranzul sau cina de pe aplicatii pe telefon. Acestea sunt doar cateva dintre platformele care formeaza economia la comanda; cu alte cuvinte, activitatea economica creata de companiile tehnologice ce satisfac nevoile consumatorilor prin oferirea imediata de bunuri si servicii.

Nevoia de repede inainte schimba economia
Nevoia de repede inainte schimba economia

Acest tip de economie  are impact atat asupra consumatorilor cat si asupra afacerilor ce vor sa satisfaca nevoia de viteza a consumatorilor lor. In prezent, este o certitudine ca atat afacerile cat si consumatorii casnici sunt nerabdatori sa-si primeasca comenzile in cel mai scurt timp posibil.

Pe masura ce aplicatiile mobile ofera rezultate si satisfactie pe moment, ele stabilesc si un nou standard al asteptarilor consumatorilor. Companiile din orice industrie trebuie sa satisfaca nevoia de "chiar acum" a consumatorilor sau risca sa piarda aceste micro momente de interactiune critica cu ei. Aici se remarca serviciile oferite de Sameday.

Desi majoritatea distribuitorilor pot livra clientilor fideli produsele in termen de 24-36 de ore, este acest tip de livrare destul de rapid pentru a tine pasul cu economia ce livreaza la cerere? Curierul Sameday a inteles ca sunt clienti care au nevoie ca produsele sa fie livrate in aceeasi zi sau in interval de cateva ore; astfel au aparut solutiile de curierat local cu livrare in termen de 1 ora sau de maxim 6 ore. Sunt situatii in care orele si minutele fac diferenta, iar curierul este cel care asigura livrarea la timp dupa specificatiile clientului. Pentru clientul ce cumpara dintr-un magazin online, termenul de livrare a comenzii poate fi factorul decisiv intre plasarea comenzii si cautarea altui magazin online. Sensibilitatea la timp creste dramatic in perioada sarbatorilor sau cand este vorba de cadouri ori decizii luate pe ultima suta de metri.

Asteptarile clientilor ca produsele sa le fie livrate cat mai repede (chiar si a doua zi) pun presiune pe distribuitori sa isi schimbe modelul de afacere. Logistica imbunatatita, gestionarea cantitatilor mari de informatii, tranzactiile fara probleme si livrarea rapida departajeaza afacerile in crestere de restul concurentei.

Asteptarile de livrare rapida s-au transferat si intre companii, ca rezultat direct al asteptarilor clientilor. Cu alte cuvinte, daca un manager comanda de acasa produse in interes personal si le primeste la usa in 24 de ore, sau foloseste o aplicatie pe mobil pentru a gasi un taxi care sa vina in 10 minute si sa-l duca la aeroport - aceleasi asteptari le are si la locul de munca.

Oamenii de afaceri se asteapta ca si tranzactiile dintre companii sa aiba loc la fel de repede ca cele dintre companii si consumatori. Altfel, apar dezamagirile si raspunsurile negative. Standardul de livrare de 24-48 de ore incepe sa fie inlocuit cu livrarea in 12 ore, 1 ora si chiar 30 de minute. Sameday ofera servicii de curierat local, national si international cu accent pe promptitudine si siguranta datorate experientei extinse in domeniul serviciilor de curierat cu livrare in aceeasi zi.

 

Avand in vedere accentul pus de companii pe fidelizare si comenzi repetate, calitatea serviciilor oferite de curierul colaborator creste numarul de clienti multumiti si fidelizati. Modelul de afacere al Uber este tot mai mult explorat si copiat de catre afacerile pentru care viteza de livrare conteaza foarte mult. Astfel, sunt alesi curierii care pot livra comanda in aceeasi zi.

Etichete: consumatori, economie, repede inainte, tehnologie

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE