O companie aeriană trimite pe Facebook confirmarea rezervării zborului



De la începutul lunii aprilie, compania aeriană KLM a introdus opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor.

O companie aeriana trimite pe Facebook confirmarea rezervarii zborului  (Foto globalcollect.com)
O companie aeriană trimite pe Facebook confirmarea rezervării zborului (Foto globalcollect.com)

De la începutul lunii aprilie, KLM oferă clienților săi din întreagă lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervării și a check-in-ului, boarding pass-ul și actualizări despre status-ul zborului. Pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. 200 de agenți sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând astfel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.
Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

„Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt și clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clienții noștri se vor simți mai confortabil cu informațiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger", a declarat Pieter Elbers, Președinte și CEO KLM.
„Dintotdeauna KLM a fost o companie extrem de legată de pasagerii săi. Ne caracterizează empatia și ținem foarte mult la experiența fiecărui pasager în parte. De aceea, chiar și prin pagina de Facebook dedicată fanilor din România – KLM Romania, încercăm sa oferim sfaturi de călătorie și răspunsuri la problemele persoanelor care ne contactează", a declarat Alexandru Dobrescu, Director General Air France-KLM Romania.

Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană care și-a păstrat numele original.

Etichete: facebook, Facebook messenger, KLM, rezervare bilet avion

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE