O NOUĂ APLICAŢIE. Circulaţia RATB, urmărită pe Twitter, împreună cu blocajele din trafic



Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) lansează, începând de sâmbătă, 9 aprilie 2016, un nou serviciu de informare, prin care călătorii care urmăresc contul de Twitter al Regiei vor cunoaşte în timp util toate modificările de trasee, întârzierile sau blocajele în trafic ale vehiculelor RATB şi pot opta pentru utilizarea unor rute sau mijloace de transport alternative.

O NOUA APLICATIE. Circulatia RATB, urmarita pe Twitter, impreuna cu blocajele din trafic
O NOUĂ APLICAŢIE. Circulaţia RATB, urmărită pe Twitter, împreună cu blocajele din trafic

Pentru a putea urmmări îîn timp real circulaţia mijloacelor de transport în comun din Bucureşti, călătorii RATB trebuie să urmărească mesajele trimise de pe contul de Twitter al RATB @Clienti_ratb (adresa de Internet http://twitter.com/Clienti_ratb).

RATB a mai creat un cont de Twitter (http://twitter.com/RATB_), destinat instituţiilor, companiilor sau organizaţiilor interesate de activitatea Regiei.

Citeşte şi ANUNŢ IMPORTANT de la RATB: Călătorii pot accesa de pe mobil ORARUL autobuzelor şi tramvaielor

RATB anunţă că, începând de vineri, 1 aprilie 2016, programul de funcţionare al mijloacelor de transport în comun a fost adaptat la resursele financiare disponibile, astfel încât orele de plecare de la capetele de linie să fie respectate. Orarul a fost afişat la terminale, dar şi pe site-ul ratb.ro. Totodată, RATB îşi va lansa, sâmbătă, 2 aprilie, varianta de mobil a website-ului, iar călătorii vor putea aveea acces la orarul de plecare a vehiculelor de la capetele de linie și la orarul de trecere a vehiculelor prin fiecare stație.

Tot de la 9 aprilie, operatorul bucureştean de transport va lansa pe website-ul propriu secţiunea de dezbateri intitulată Forum (www.ratb.ro/forum<http://www.ratb.ro/forum>), unde cei interesaţi se pot înscrie şi pot transmite mesaje, sugestii sau pot discuta diverse subiecte. Forumul va fi, totodată, o platformă importantă de dezbatere publică a deciziilor pe care RATB le va lua.

Accesul la aceste servicii se face în mod foarte uşor de pe versiunea de mobil a website-ului www.ratb.ro<http://www.ratb.ro>, precum şi de pe varianta de desktop.

Ele fac parte dintr-un pachet mai larg de măsuri, prin care RATB doreşte să ofere, în limita bugetului restrâns, servicii de calitate şi să îşi dovedească ataşamentul faţă de clienţii săi, informează Regia într-un comunicat de presă. 

Etichete: autobuze RATB, circulatie mijloace de transport in comun, cont twitter, RASTb

0/2 COMENTARII
Cris
09 Apr 06:38
+0
VOTURI
-0
Adica tramvaiele si autobuzele vor circula la fel de mizerabil ca si in prezent, dar vom afla de pe Twitter pe unde putem sa o luam in caz ca ne plictisim in statie... Foarte tare!

Demisia urgent!
Gigel
08 Apr 15:03
+0
VOTURI
-0
Tot nu se respecte graficul de circulatie.Aseara 07.04.2016 intre orele 21.35 si 21.50 am asteptat tramvaiul in statia BD Nicolae Grigorescu,directia spre Piata Sf. Vineri sau Bucur Obor.Tramvaiele 36 si 46 au venit la timp,dar tramvaiul 40 a avut intarziere 11 minute.Spre Bucur Obor au trecut 4 tramvaie(36,46,si 2 tramvaie care se retrageau la depoul Colentina).

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE