O nouă linie de metrou în Bucureşti. MAGISTRALA va lega nordul de sud. LICITAŢIA a DEMARAT



O nouă linie de metrou în Bucureşti. Construcţia va lega nordul de sud LICITAŢIA a DEMARAT. Ministerul Transporturilor, prin Metrorex, construieşte o linie de metrou care să lege nordul de sudul Capitalei. Proiectul în valoare de peste 1 miliard de euro prinde contur odată cu proiectarea şi studiile privind traseul şi construcţia liniei de metrou.

Bucurestiul va avea o noua LINIE DE METROU care va lega nordul de sud
Bucureştiul va avea o nouă LINIE DE METROU care va lega nordul de sud

O nouă linie de metrou în Bucureşti. Construcţia va lega nordul de sud LICITAŢIA a DEMARAT. Oficialii Metrorex au demarat licitaţia privind serviciile de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate pentru Studiu de Pre-Fezabilitate (SPF) şi Studiu de Fezabilitate (SF) pentru construcţia Liniei 4 de metrou: Lac Strauleşti – Gara Progresu, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu.

Metrorex a estimat că cele două studii costă aproximativ 37,9 milioane lei, fără TVA, iar documentaţia trebuie finalizată în 22 de luni de la data adjudecării lor, conform licitaţiei publicată pe SEAP.

Studiile şi documentaţia stabileasc traseul viitoarelor staţii de metrou şi locul unde noua linie se intersectează Magistrala 1 de metrou. Contractul acord cadru presupune elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate (SPF), selecţia opţiunii – care include Studiul privind transportul multimodal si Studiul de siguranţă şi proiectare preliminară, inclusiv elaborarea Studiului de Fezabilitate (SF).

O nouă linie de metrou în Bucureşti. Construcţia va lega nordul de sud LICITAŢIA a DEMARAT. Pe baza informaţiilor cuprinse în acordul de implementare a proiectului, semnat între Ministerul Finanţelor Publice, societatea comercială de transport cu Metroul Bucuresti şi Ministerul Transporturilor, valorile estimate aferente serviciilor prestate corespunzător fiecareia dintre cele trei faze, sunt:

Faza 1: Studiu de pre-fezabilitate (SPF) – valoare estimată: 5.685.584,7 lei (fără TVA),

Faza 2: Selecţia Opţiunii, care include Studiul privind transportul multimodal şi Studiul de siguranţă – valoare estimată: 13.266.363,35 lei (fără TVA),

Faza 3: Proiectare Preliminara, inclusiv elaborarea Raportului Studiu de Fezabilitate (SF) – valoare estimată: 18.951.948,05 lei (fără TVA).

Valoarea totală estimată a serviciilor, fără procentul de diverse şi neprevazute: 37.903.896,48 lei.

Metrorex organizează licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-preţ.

O nouă linie de metrou în Bucureşti. Construcţia va lega nordul de sud LICITAŢIA a DEMARAT. Termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 29 martie, iar deschiderea ofertelor va avea loc în data de 2 mai.

 

Etichete: licitatie metrou, linie metrou, magistrală metrou, metrou

0/5 COMENTARII
Spear
04 Mar 09:22
+0
VOTURI
-0
Ma, F RESPONSABILULE, de la Gara de Nord pana in piata Matache sunt 500 de metri! De ce ai nevoie de statii de metrou la 500 de metri? De ce ai nevoie de statie de metrou la piata Matache, de fapt, daca vii dupa aia si ceri demolari, ca pe vremea ta?

Cu ce calificari vii tu si ceri F RESPONSABIL, cu majuscule cu tot? Si iar incepi cu "boulevardul" tau de promenada de Catedrala Mantuirii Tampitilor? BULAVARD SUPRATERAN SI POSAJE SUBTERANE?
Stii despre ce vorbesti, mergi naibii la Primarie si depune actele. Dar nu mai consuma oxigenul pe aici, ca nu te baga nimeni in seama. Tu si retardatul celalalt cu pericolele lui de statii de tramvai. Ati iesit la pensie si v-ati tampit. Unul nu mai gandeste...
albert speer
04 Mar 01:45
+0
VOTURI
-0
PROPUN F RESPONSABIL A DOUA STATIE DUPA GARA DE NORD SA SE FACA SUB PIATA MATACHE OCAZIE CU CARE VOR MAI DISPAREA CATEVA CASE INSALUBRE DIN ZONA,URMATOAREA IN PARCUL OPEREI CARE POATE PRIN PASAJ SUBTERAN SA DESERVEASCA SI UN VIITOR DAMBOVITA CENTER IAR URMATOAREA INTRE PALATUL PARLAMENTULUI SI CATEDRALA NEAMULUI ALATURI DE UN BULAVARD SUPRATERAN IN VIITOR INTRE CELE 2 SI LA FEL POSAJA SUBTERANE DE TRAVERSARE A BUCURESTIULUI.
gdfg
04 Mar 01:37
+0
VOTURI
-0
Nu se construieste nimic. Doar se printeaza niste foi si grafice pe bani foarte foarte multi. Sa aloci bani unui SF pentru un proiect care nu are nicio sansa sa aiba finantare in urmatorii 15 ani, este abuz in servicu. Sunt bani risipiti in coditiile in care lucrarile la metroul din Dr Taberei a franat din lipsa de finantare. Numai hoti... DNA-ule, p-astia nu-i verifica nimeni?!
Gruia
02 Mar 17:22
+0
VOTURI
-0
Iar cu statii de metrou in fiecare statie de tramvai? N-ati facut deja greseala asta in Drumul Taberei si acum va frecati in cap ca nu v-ajung banii sa plantati panselute in fiecare statie de metrou?

Mai... oameni buni! Metroul NU e tramvai! E absurd sa faci statii la fiecare 500 de metri!
Mai rariti-le, faceti si economie de bani si usurati si munca! Si, dupa aia, daca se considera ca mai e nevoie de vreo statie cine stie pe unde, o faceti. Dar dupa ce terminati. Exemple aveti, cu Romana, Lujerului...
Sandu al-III-lea
02 Mar 16:06
+0
VOTURI
-0
Daca nu faceti linia de metrou cu muncitori chinezi iar stam vreo cativa ani buni si zeci de termene nerespectate.Uitati-va in Drumul Taberei.De 6 ani se chinuie sa dea in folosinta cativa kilometri.Muncitorul chinez e harnic,disciplinat si nu se da in laturi de la munca.Aici e treaba de mentalitate.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE