O staţie de metrou din Bucureşti va avea DOUĂ INTRĂRI NOI



Staţia de metrou Tineretului va beneficia de două intrări-ieşiri noi pentru călători. Acestea vor fi dotate cu scări rulante şi lifturi.

O statia de metrou din Bucuresti va avea DOUA INTRARI NOI
O staţia de metrou din Bucureşti va avea DOUĂ INTRĂRI NOI

Staţia de metrou Tineretului va avea două noi accese ce vor putea fi folosite de călători. Ideea construirii unor noi intrări-ieşiri a fost prinsă în planul de investiţii al Metrorex încă din anul 2014, însă atunci nu fuseseră identificate şi sursele de finanţare necesare. Acum, investiţia va fi asigurată de Ministerul Transporturilor, potrivit romaniatv.net.

Cele două noi accese de la staţia de metrou Tineretului vor fi amplasate în zona de nord a acesteia, respectiv de-o parte şi de cealaltă a bulevardului Dimitrie Cantemir (înspre staţia de metrou Piaţa Unirii).

"In prezent, accesul în staţia de metrou Tineretului se face prin intermediul unui singur acces aflat pe o parte a bulevardului Dimitrie Cantemir (vis a vis de clădirea Liceului Şincai), în zona de sud a staţiei. Accesul dispune de scări fixe şi un escalator de urcare, fapt ce duce la o îngreunare a acesului spre spaţiul subteran şi invers. Folosirea unui singur acces pentru această staţie conduce la o aglomerare atât a zonei de suprafaţă, cât şi a celei subterane prin imposibilitatea împărţirii fluxurilor de călători", explică Metrorex care adaugă că suplimentarea numărului de accese la staţia de metrou Tineretului este dată de nevoia împărţirii fluxurilor de călători în funcţie de interesul acestora, cei mai mulţi călătoti fiind elevi către Liceul Şincai şi vizitatori ai parcului Tineretului).

Noile accese vor costa 17 milioane lei.

Etichete: Metrorex, metrou Tineretului, statie metrou tineretului

0/4 COMENTARII
citizen
14 Jul 14:02
+0
VOTURI
-0
Din considerente de siguranta, ar trebui facute iesiri la ambele capete ale statiei. Ganditi-va in situatia actuala ce ar insemna ca singura cale de acces/intrare in statie sa se blocheze din diverse considerente (nu dau exemple, va imaginati singuri). Eu ma mir ca pina acum ISU a permis asa ceva, mai ales dupa Colectiv. Pe de alta parte, articolul este o reluare/actualizare a unuia de anul trecut din care nu aflam nici macar un termen orientativ de finalizare a lucrarii, o plasare in spatiu (la intersectia strazii X cu strada Y, in fata Dristor Kebab sau alt reper). Tot ce aflam este cat vor sa cheltuiasca (minim). Va recomand, stimati redactori, sa mai puneti si o intrebare suplimentara dupa ce vedeti o stire pe care doriti sa o preluati copy-paste. Ne-ar ajuta si pe noi, cetatenii...
vlad
14 Jul 10:30
+0
VOTURI
-0
Pai tocmai, majoritatea oamenilor merg spre parc sau spre liceu... bravo, atunci de ce se fac iesiri in partea cealalta spre Unirea??? Trebuia facuta o bifurcare exact la iesirea actuala, sa mearga un tunel pana la Sincai si unul pana in fata parcului.... adica pe sub intersectie. Nu stiu ce rezolva facand 2 iesiri pe bulevard.
bogdan71
14 Jul 10:16
+0
VOTURI
-0
Statia "Politehnica" are nevoie de acces pe partea Facultatii de Electronica. Fluxul mare de pietoni care sunt obligati sa traverseze din cauza lipsei acestui acces blocheaza practic virajul dreapta de pe Milea spre Leul. In plus, in curtea Facultatii de Electronica e loc berechet.
gabriel
14 Jul 08:26
+0
VOTURI
-0
Si Piata Unirii Horoscop cind? Ai nevoie de 7 ore sa urci cele 30 de trepte abrupte.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h