O tânără din Bucureşti face 50.000 de euro dintr-o afacere online cu produse artizanale



Ioana Bugean (25 de ani), absol­ventă a Facultăţii de comunicare şi relaţii publice din cadrul SNSPA, a făcut primii paşi în lumea antre­pre­noriatului în urmă cu doi ani, când a deschis un mic atelier de pro­duse „hand-made" (manufac­tura­te) pe care le comercializează online.

Ioana Bugean
Ioana Bugean

Cu o primă investiţie de 500 de lei, antreprenoarea a creat brandul „Le Cose Animate", (lucruri însu­fle­ţite), unde comercializează de­cora­ţiuni, cadouri pentru copii sau obiecte desti­nate nunţilor, toate fiind realizate manual, scrie zf.ro

„La început investiţia a fost minimă, aşa cum îşi permite un proas­păt absolvent de facultate, iar creşterea orga­nică. Nu am avut finan­ţare exter­nă, nu am împrumutat niciun leu. Am cum­părat materie primă (lemn, vop­sele acrilice şi lacuri) de aproxi­mativ 500 de lei şi apoi am investit tot profitul în următoarele materiale şi în ma­ga­zinul online", a spus Ioana Bugean.

Anul trecut, start-up-ul Le Cose Animate a ajuns la venituri de 50.000 de euro şi a înregistrat un profit de 25.000 de euro, în creştere cu 30% faţă de anul 2014. În 2015 magazinul online a avut în total 1.000 de comenzi, cea mai mare comandă din punct de vedere valoric situându-se la circa 10.000 de euro.

Aceasta a presupus realizarea de decoraţiuni personalizate cu logo-ul unei companii de radio şi televiziune de pe plan local. „Numărul clienţilor care apelează la produse personalizate este în continuă creştere, chiar dacă este o nişă pe care trebuie să o cucereşti atent pentru că la început oamenii sunt sceptici şi nu au foarte mare incredere în comercianţii online de hand-made din România. Acest gen de business este mult mai apreciat în străinătate", a precizat ea.

Etichete: afacere produse artizanale, afaceri, afaceri online

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE