"Operațiunea Fluturica" - petiție online pentru stoparea accidentelor pe E85



Jurnalistul Iuliana Gătej a murit într-un accident de mașină în una din curbele periculoase de pe E 85, din comuna Dumbrăveni. O petiție online vizează acum montarea de limitatoare de viteză exact în locul în care și-au pierdut viața mai mutle persoane, inclusiv "Fluturica".

ACCIDENT MORTAL. Jurnalista Iuliana Gatej de la Antena 1 a MURIT intr-un accident rutier (Foto romaniatv.net)
ACCIDENT MORTAL. Jurnalista Iuliana Gătej de la Antena 1 a MURIT într-un accident rutier (Foto romaniatv.net)

Vrânceanca Aurora Martin a fost atât de impresionată de moartea tinerei jurnaliste de la Antena 1, în accidentul de circulaţie de pe E85, încât revine cu o nouă petiţie, după ce petiţia lansată anul trecut, prin care solicita intervenţia autorităţilor pentru stoparea accidentelor pe E85, în comuna sa natală, Dumbrăveni, nu a dus la nicio rezolvare.

Tot la Dumbrăveni a murit şi jurnalista Iuliana Gătej, alintată de toată lumea Fluturica, astfel că petiţia lansată astăzi de Aurora Martin şi care poate fi semnată de cât mai mulţi români poartă denumirea de „OPERAŢIUNEA FLUTURICA" "De Crăciun, şoseaua E85 a făcut o nouă victimă: jurnalista Iuliana Gătej, „Fluturica", de numai 30 de ani. În urmă cu exact un an, am iniţiat o petiţie pentru siguranţa pietonilor din satele traversate de drumuri naţionale. La primul punct, ceream Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi Poliţiei Rutiere montarea de traverse în relief pe carosabil, care să oblige automat reducerea vitezei. În Dumbrăveni nu s-au montat. Un astfel de încetinitor de viteză ar fi putut salva viaţa Fluturicăi! Comuna Dumbrăveni este străbătută de patru curbe duble, care au produs, de-a lungul anilor, zeci de accidente, zeci de morţi, zeci de răniţi. În memoria Iulianei Gătej, în calitate de cetăţean născut în comuna Dumbrăveni, solicit, alături de cetăţenii comunei Dumbrăveni, Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România şi Poliţiei Rutiere ca, în termen de o lună, să instaleze încetinitoare de viteză, prin montarea de traverse în relief pe carosabil, înainte de toate cele patru curbe duble care traversează comuna. Fiecare zi de întârziere poate însemna o nouă victimă", scrie Aurora Martin în petiţia sa.

Comuna Dumbrăveni, traversată de Drumul European 85, este un punct negru pe harta rutieră a ţării. Aici, în ultimii ani, au avut loc foarte multe accidente de circulaţie, soldate cu morţi şi răniţi.

0/10 COMENTARII
george
29 Dec 13:28
+0
VOTURI
-0
Propun sa se faca o petitie ca toata lumea sa mearga pe jos in locul in care tuta.. pardon.. fluturica a rupt un pom in timp ce gonea cu Range-ul cu alt pros.. pardon... prieten la telefon.
Condoleante familiei, ura si la gara! Restul puneti dracu mana la munca
Adrian
29 Dec 11:23
+0
VOTURI
-0
Solutia la refugiile inguste ar fi tocmai desfiintarea lor. Pana vine tramvaiul, astepti frumos pe trotuar.
Problema aici e ca soferii nu respecta aceste refugii. Am vazut o gramada de soferi care treceau prin aceste statii de parca nici nu erau acolo, chiar daca, legal, ar fi trebuit sa porneasca doar dupa ce tramvaiul inchidea usile.

Dar daca incepem sa aplicam legile, se trezesc tot soiul de "Sumahari" care urla ca nu sunt lasati sa conduca. Trebuie sa ne hotaram: vrem strazi de viteza, pe care pietonii sa fie intrezisi, sau strazi pe care copiii nostri sa poata sa mearga la scoala.
Gaby
29 Dec 10:44
+0
VOTURI
-0
Și pe refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție din București se pot întâmpla tragedii din cauza aglomerației și-a îmbulzelilor.Și noi cetățenii capitalei ce așteptăm?Să se înregistreze și-acolo tragedii să ne trezim la realitate să facem petiție pentru dotarea tuturor refugiilor cu bănci și cu garduri de protecție?
Ing.
29 Dec 10:22
+0
VOTURI
-0
Dacă şoferul nu vrea să respecte regulile, poate să aibă şi un milion de km parcurşi. Lucescu are permis de zeci de ani şi tot nu ştie să întoarcă o maşină, de aia l-a lovit tramvaiul acum câţiva ani când întorcea pe linie continuă şi în raza indicatorului ,,oprirea interzisă". Dar cum ăla era Lucescu, în jumătate de oră au dispărut şi indicatoarele şi linia continuă.
altul
29 Dec 10:19
+0
VOTURI
-0
Solutia este sa nu mai faca toti nepriceputii pe pilotii de formula 1. Acum imi pare rau de fata asta, dar cine a pus-o sa nu respecte limita de viteza impusa?!
Cris
29 Dec 06:44
+0
VOTURI
-0
Pentru ca operatiuni ca "Fluturica", "Colectiv" si alte tragedii similare, sa nu se mai repete e nevoie sa lasam la o parte patetismul national, poetismul inutil, bocetul religios, vorbele goale care nu incalzesc pe nimeni, spiritul corporatist duplicitar si alte improvizatii inutile si sa ne axam puternic pe partea de preventie.

Mai putin bocet in versuri, mai putin Facebook, mai putin corporatism si mai multa atitudine realista si responsabila, de asta e nevoie.

Noi romananii suntem niste poeti foarte buni la inmormantari. Decedatii tragic devin peste noapte "eroi", "aripi de inger", etc.

Nimic mai penibil.
Cris
28 Dec 18:27
+0
VOTURI
-0
Sa se interzica masinile peste o anumita putere pentru oameni care au sub 50.000 km experienta de conducere auto. Peste aceasta limita se presupune ca poti sa tii pe sosea o masina puternica, nu zbori cu ea prin copaci...

E pacat de fata asta... la fel cum e pacat de milioanele de prosti care ii aduc ode de parca a murit in razboi si nu zburand cu masina prin copaci.
HGE
28 Dec 18:17
+0
VOTURI
-0
Accidentele se produc nu numai din calitatea drumurilor, ci si din calitatea soferilor. Ar trebui umblat si la scolile de soferi, eventual introdus si ceva de sofat preventiv.
Dar pana "soferii" care iau azi carnetul nu inteleg ca nu sunt in Need For Speed, accidentele vor continua.
Ing.
28 Dec 15:39
+0
VOTURI
-0
Din păcate, mulţi calcă pedala pe majoritatea drumurilor europene de la noi. Degeaba se plânge lumea de drumuri, câtă vreme multe ,,E"-uri sunt ca în palmă, pur şi simplu asfaltul ,,îmbie" orice şofer să îi dea blană. Soluţia nu e amplasarea unor limitatoare în relief... or să lovească în ele şi or să zboare maşinile ca pe trambulină, deci chiar mai multe accidente. Soluţia e re-introducerea în legalitate a radarelor fixe şi împânzirea acestor puncte periculoase cu astfel de camere. Puse din km în km în localităţile de pe E85, de pe DN1, DN1A, DN1B, DN5, DN6, DN7, DN10, DN66, DN73 şi alte şosele pe care se merge ca la raliu. Să vedeţi cum nu mai trece nimeni de 50 km/h.
Cris
28 Dec 14:58
+0
VOTURI
-0
Asta mai lipsea... Nu se pot monta traverse in relief in comuna, pe drum national (european) bai tampitzilor... Nu e suficient ca se merge cu 50 la ora... Cum puii mei sa te rastorni cu masina la viteza asta.. spuneti-mi si mie... Iar fata aia s-a accidentat in boscheti, in afara comunei, s-a rasturnat cu masina intr-o vie, dupa ce a darmat un pom. Nu e clara viteza pe care o avea de la pomul ala rupt? Daca exista oameni tampiti care calca acceleratia fara sa se teama pentru viata lor.. cine e vinovat ???

Lasati-le drk de limitatoare... nu va duce mintea nici cat pe o gaina... Trebuie interzis prostilor sa conduca masini puternice, asta trebuie facut. Pentru ca nu sunt in stare sa le tina pe sosea.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE