Parcări de reşedinţă, pe patru etaje, în cartiere



Parcarile promise de Oprescu ar mai putea rezolva o parte din problemele de trafic ale orasului
Parcarile promise de Oprescu ar mai putea rezolva o parte din problemele de trafic ale orasului

Proiectul este mai vechi şi înaintează foarte încet. Astfel, proiectul a fost aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti în 2009, iar în momentul de faţă Primăria organizează licitaţia pentru acest tip de parcări.

Parcările de reşedinţă se vor realiza în Parteneriat Public- Privat. Astfel, investiţia totală va fi suportată de câştigătorul licitaţiei. Potrivit Primăriei, ''acesta va fi obligat să aplice tarifele stabilite de Consiliul General şi va fi obligat să plătească o redevenţă către municipalitate''.

Pe lângă parcarea de la Universitate, destinată în mare parte bucureştenilor, Primăria generală intenţionează să construiască şi 13 parcări noi de tip Park&Ride, pentru cei care vin din afara Capitalei. Aceste parcări ''vor permite celor care intră în Capitală să-şi lase maşinile la intrarea în oraş şi să-şi continue drumul cu mijloacele de transport în comun'', spun reprezentanţii primăriei.

Navetiştii care vor să îşi parcheze maşinile în spaţiile amenjate de Primărie trebuie să deţină abonament RATB sau Metrorex, pentru a demonstra că îşi continuă călătoria către locul de muncă cu mijloacele de transport în comun.

Noile parcări vor fi amplasate în 13 zone din Bucureşti, respectiv Zona Băneasa, Preciziei 1, Preciziei 2, Bd. Timişoara, Bd. Ghencea, Șoseaua Alexandriei, Șoseaua Olteniţei, Bd. Theodor Pallady (metrou Anghel Saligny), Șoseaua Pantelimon, Șoseaua Colentina, Depou IMGB, Progresului şi Romprim.

2.600 de noi locuri de parcare şi pentru navetişti

Prima lucrare va fi demarată, cel mai probabil în această lună, în zona Băneasa. Parcarea va avea cinci etaje şi 400 de locuri , iar la parterul imobilului vor fi linii de tramvai si de autobuz.

Parcarea din Pantelimon este în procedura de atribuire, iar cea din Liviu Rebreanu a primit deja ordin de începere. Parcarea din Bd. Timişoara are întârzieri din cauza exproprierilor, iar celelalte sunt în diferite stadii de pregătire a procedurilor de achiziţie.

Potrivit reprezentanţilor Primăriei, fiecare parcare va avea minim 200 de locuri, însă numărul final va fi stabilit abia la avizarea proiectului.

În prezent, în Capitală, sunt înmatriculate 1, 1 milioane de autovehicule la o populaţie de 1,9 milioane de persoane.

Etichete: Bucureşti, maşini, parcari, Sectorul 2, Sectorul 3, Sectorul 4, Sectorul 5, Sectorul 6

0/0 COMENTARII
Vasile_no_5
02 nov 17:08
+0
VOTURI
-0

mai bine puneati o poza cu una din aceste parcari.Eu am vazut vreo 2 ,cred ca despre ele e vorba, din exterior e un paralelipiped.Acces pe baza de cartela,masina e deplasata cu un fel de carusel.Nu are paznic.

andrei
02 nov 16:38
+0
VOTURI
-0

@simona lui Oprescu i se pun multe bete-n roate deoarece el chiar vrea sa imbunatateasca Bucurestiul si o poate face

Rodica
02 nov 16:31
+0
VOTURI
-0

Fiind vorba de proiecte ce se realizeaza in parteneriat public-privat,e normal sa inainteze mai greu.In primul rand,Oprescu are nevoie de investitori,care nu se gasesc peste noapte.Dar cum a gasit pentru parcarea de la Universitate,va gasi Oprescu si pentru celelalte.

Simona
02 nov 11:36
+0
VOTURI
-0

Cred ca doar in Los Angeles,mai exista aceasta proportie aproximativa de 1 autovehicul/2 persoane!Si chiar in aceste conditii,proectele lui Oprescu,privind parcarile,sunt sistematic "faultate"!Oare de ce?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE