ParkLake, cu șapte luni înainte de deschidere: Mallul a ajuns la un grad de ocupare de 94%



Mall-ul ParkLake Plaza, care se construieşte în Sectorul 3 din Capitală, lângă parcul Al.I. Cuza (IOR), a ajuns la un grad de ocupare de 94%, cu șapte luni înainte de deschiderea programată în luna septembrie.

ParkLake a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu sapte luni inainte de deschidere
ParkLake a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu șapte luni înainte de deschidere

Mall-ul ParkLake Plaza, care se construieşte în Sectorul 3 din Capitală, lângă parcul Al.I. Cuza (IOR), va avea circa 70.000 metri pătraţi, iar cei care îl vor vizita vor avea la dispoziţie aproape 200 de magazine pentru shopping. ParkLake Plaza ar urma să fie deschis în toamna acestui an, fiind cel mai nou mall din Bucureşti, alături de Veranda Mall de la Obor.  

Dezvoltat de compania portugheză Sonae Sierra și de investitorul irlandez Caelum Development în Cartierul Titan din București, centrul comercial ParkLake a ajuns la un grad de ocupare de 94% cu șapte luni înainte de deschiderea programată în luna septembrie. Deschiderea a fost devansată, planurile anterioare ale dezvoltatorilor vizând lansarea în această primăvară, scrie profit.ro

"Noii chiriași variază de la îmbrăcăminte, echipamente sportive și jucării, la furnizori de servicii de sport și fitness. Contractele semnate recent includ Hervis Sports, magazinul de echipamente și articole de îmbrăcăminte de sport, care oferă peste 40 de branduri de echipamente sportive, de la brandurile proprii, la renumite branduri internaționale, World Class, centrul de wellness, precum și Play Park și IPB", se arată într-un comunicat al dezvoltatorilor.

Pe lângă contractele recente, ParkLake a semnat deja contracte cu retaileri de marcă, cum ar fi Forever21, Debenhams și LPP Group (cu toate cele 5 branduri – Reserved, Mohito, Sin Say, House și Cropp), H&M și brandurile din grupul Inditex (Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara, Pull & Bear, Oysho) și Koton. Alte branduri includ Claire's, Springfield, Lee Cooper, KVL și TimeOut. Pe lângă acestea, chiriași ca Geox, Il Passo, Aldo, Piazza Italia, CCC, Swarovski, Splend'or, B&B vor veni cu oferta lor de încălțăminte, genți, bijuterii și accesorii. Yves Rocher, Kendra, Douglas, Sephora și alte branduri de cosmetice vor completa oferta.

Amplasat în Sectorul 3 din București, ParkLake reprezintă o investiție de 180 milioane euro.

CITEŞTE ŞI  Cum arată acum PARKLAKE PLAZA, cel mai nou mall din Bucureşti, şi cum va arăta la final VIDEO&FOTO

Etichete: parklake, parklake mall, parklake Titan

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE