Pasajul de la Piața Presei, INUTIL, din prima zi de trafic. Ce probleme sunt



Investiția grandioasă pentru realizarea Pasajului de la Piața Presei s-a dovedit a fi inutilă, la doar câteva ore de la inaugurarea oficială. Deși a fost gândit pentru a rezolva problema cozilor de mașini, acest lucru nu se întâmplă, aglomerația fiind mutată, acum, în altă intersecție.

Pasajul de la Piata Presei, INUTIL, din prima zi de trafic. Ce probleme sunt
Pasajul de la Piața Presei, INUTIL, din prima zi de trafic. Ce probleme sunt

Pasajul de la Piața Presei nu rezolvă problema pentru care a fost construit, cea a cozilor interminabile de mașini. Deși după deschiderea pasajului, cozile de mașini nu se mai formează la fel de ușor la Piața Presei, deschiderea pasajului a mutat aglomerația și cozile de autovehicule câteva sute de metri, la Arcul de Triumf.

Investiția de peste 60,4 de milioane de euro, fără TVA, este, astfel, inutilă, potrivit celor care care contestă proiectul. 

Potrivit realitatea.net, reprezentanții primăriei, în frunte cu primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, susțin că problema va fi remediată în cel mai scurt timp și că deși a mutat cozile de mașini în altă intersecție, pasajul este eficient: "Pasajul a fost inaugurat cu două luni întârziere, din cauza reţelelor subterane care au fost găsite în zonă. Sunt două ieşiri şi o intrare şi are o lungime de apoximativ 800 de metri. Pasajul fluidizează cu aproximativ 30 la sută circulaţia. Se estimează că vor circula 2.000 de vehicule pe oră", a declarat Oprescu duminică, la inaugurarea oficială a pasajului.

Pasajul subteran traversează Piața Presei din Capitală pe direcţia Nord-Sud, pe sensul de intrare în Capitală, iar legătura între şoseaua Bucureşti-Ploieşti şi şoseaua Kiseleff se face pe două benzi de circulaţie. În subteran se desprinde o bandă separată, care face legătura cu bulevardul Mărăşti. Pasajul a fost inaugurat oficial și dat în folosință duminică, 19 iulie 2015.

Etichete: pasajul piața presei, Sorin Oprescu

0/7 COMENTARII
gabi
22 iul 08:36
+0
VOTURI
-0
Din punctual meu de vedere aceste pasaje de 300-400 m sunt niste sifoane de fonduri. Pentru a fi cat de cat utile, aceste pasaje ar trebui sa aiba 2-3 km pe putin si sa fie de exemplu intre Piata Presei si zona Tineretului. Astfel de pasaje sunt uitile, astfel se muta aglomeratia de la o intersectie la alta si nu se rezolva nimic. Problema e ca scarab asta de oprescu muta toata aglomeratia spre centru . Nu degeaba ne-au zis occidentalii ca nu sunt bune . La Paris de eemplu sunt pasaje de 7-8 km si traversezi tot orasul daca e
prin subteran .
rio
21 iul 20:40
+0
VOTURI
-0
Pe sensul de intrare in Bucuresti se aglomera mai tare decat pe iesire, mai ales cand se intorcea toata lumea de la munte. Asa e cand n-ai centura de secolul 21.

Daca era dupa mine faceam pasajul cu ambele sensuri si putea sa ramana trecere de pietoni pe Kiseleff deasupra pasajului in felul asta.

Cat despre cozile de la Arc, nu vad de ar fi cu mult mai mari acum, ca cine o ia spre Arc de la PPL, tot se mai oprea la Arc si fara pasaj. Diferenta e ca acum se opreste doar la Arc, deci timp pierdut mai putin.

Problema e ca in lipsa unor sosele adevarate (macar centura), pasajele astea cantaresc prea putin daca luam tot Bucurestiul.
Maximus
21 iul 19:49
+0
VOTURI
-0
Prin toate psajele realizate cozile au fost mutate de la Otopeni la Arcul de triumf. Doar pentru unii pentru ca nu toti merg in acea directie. Sigur ca sunt tot felul de oameni care contesta orice dar totusi se poate vedea de stul de usor unde este prostia.
FLORIN
21 iul 13:16
+0
VOTURI
-0
Din punct de vedere al fluentei circulatiei ar fi trebuit sa fie pe sensul de iesire catre Baneasa.
Oricum blocaje vor fi la fel de mari iar masinile vor stationa in pasaj. Sa vezi atunci "bucurie" sa inghiti gaze de esapament.
gaudi
21 iul 12:43
+0
VOTURI
-0
Oprescu a spus mai demult ca baga in subteran si trecerile de pietoni de la Arcul de Triumf si ca tot pe acolo se va vizita si Arcul. O fi uitat ...La fel si la Piata Victoriei ,povestea cu piramida si trecerile subterane la muzee..
Ing.
21 iul 10:56
+0
VOTURI
-0
60 milioane euro poate să coste... cu tot cu consultanţă, spervizare, autorizaţii şi şpăgi.

Acum probabil o să mai facă un pasaj şi la Arcul de Triumf. Şi o să ajungă la Piaţa Victoriei, unde nu o să mai aibă ce să mai facă. Să vedeţi atunci distracţie...
ady88
21 iul 10:48
+0
VOTURI
-0
Eu sunt ANTI-pasaj, dar totusi 60mil € mizeria aia nu costa. posibil ca aia e suma in lei.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE