Pasajul de la Piaţa Presei va avea formă de Y şi va funcţiona doar pe sensul Ploieşti-Bucureşti



Conform studiului de trafic efectuat pentru zona respectivă, soluţia este un pasaj cu intrare tot de pe Șoseaua Bucureşti-Ploieşti, din dreptul Fântânii Mioriţa, cu ieşire prin două pasaje subterane spre Bd. Kiseleff şi spre Bd. Expoziţiei. Accesul în subteran nu se va face prin mijlocul şoselei, ci prin lateral, pe partea dreaptă pe sensul de mers dinspre Ploieşti, printr-o rampă de coborâre.

Rampa de ieşire va fi plasată pe bulevardul Kiseleff tot pe partea dreaptă, pentru a nu schimba profilul actual al bulevardului. Pe bulevardul Expoziţiei, rampa de ieşire se va afla pe mijlocul şoselei. În planul de urbanism zonal sunt prevăzute şi parcări subterane, la Casa Presei şi în zona actualului capăt al tramvaiului 41. De altfel, aici ar urma să fie şi un nod intermodal, adică o staţie comună pentru tramvai, autobuz şi metrou prin viitoarea magistrala 1 Mai - Otopeni, aflată deocamdată în stadiu de proiect.

Planul Urbanistic Zonal pentru acest pasaj a fost realizat de arhitectul Dorin Ștefan, membru în Comisia de Urbanism şi Amenajarea Teritoriului a Primăriei Capitalei.

Problema cu aceste proiect este însă însă că Primăria Capitalei a atribuit deja în mai un contract pentru proiectarea şi execuţia Pasajului de la Piaţa Presei Libere pe baza unui caiet de sarcini care prevedea două pasaje de ieşire spre Kiseleff şi Bd. Mărăşti. Contractul a fost atribuit Asocierii SC Apolodor Demolari SRL-SC Eurovia Construct International – SC Tehcon Edilitare şi Infrastructura SRL – SC Consitrans SRL. Valoarea finală pentru care a fost atribuit contractul este de 74,9 milioane lei (18,2 milioane euro). Proiectarea şi execuţia pasajului trebuie să respecte însă un Plan Urbanistic Zonal trecut pe la Comisia de Urbanism şi aprobat de Consiliul General al Municipiului Bucureşti.

Etichete: Casa Presei, DN1, Kiseleff, pasaj, realitatea, Sectorul 1, Șoseaua Bucureşti-Ploieşti

0/3 COMENTARII
Nume*
02 Aug 15:17
+0
VOTURI
-0
kmvLBn , [url=http://gulrkqdhldvp.com/]gulrkqdhldvp[/url], [link=http://yadxykgzjdor.com/]yadxykgzjdor[/link], http://mukeexwlsudc.com/
Nume*
31 Jul 19:53
+0
VOTURI
-0
8H4fFJ , [url=http://gcydotycktye.com/]gcydotycktye[/url], [link=http://eshqgazpfsms.com/]eshqgazpfsms[/link], http://umlfuwpjyvca.com/
Nume*
30 Jul 17:36
+0
VOTURI
-0
Unele chestii nu sunt asa. De exeplmu ideea ca au loc toti in trafic, si biciclisti, si auto si moto. Nu e asa. In toata Europa, strazile sunt inguste, ramase asa de sute de ani, fiind orase vechi. Nu degeaba italienii au inventat scuterul, pentru ca pe stradutele intortochiate si inguste ale oraselor vechi n-au loc masini. La Londra, pe multe stradute merge doar autobuzul sau bicicletele. Bicicleta e f buna pentru strazile inguste. A privi in viitor la momentul cand primaria va face in asa fel incat sa fie loc pt toti, e ca si cum ai astepta sa curga lapte si miere. Pe o singura strada n-au loc toate, decat pe marile bulevarde. Si nici acolo. INici nu trebuie sa aspiram la a avea bulevarde pe care sa avem masini, bicle, motoare, tren si bus. Uita-te la poze din Rotterdam, sa vezi ce stradute inguste au, care sunt prea mici pt masini, daroptime pt miile de biciclete de acolo. Fara masini! Fara compromisuri! Doar la hipermarchet si la piata merg cu masina, desi am facut niste cumparaturi si cu bicla. Studiile arata ca in Bucuresti poluarea cauzata de masini e cea mai mare din Europa(?), din cauza ca viteza medie a masinilor e f redusa. Masina la viteze mici e ff poluanta. Eu stiu ca sunt f atent la consum cand conduc. De-asta, respect ca circuli regulamentar, dar circula te rog cu ea doar cand nu ai alta solutie, nu-mi umple mie plamanii de noxe din egoism si comoditate, ca e si asta o forma de dispret. Nu neg, in autobuz e naspa, dar exista si alte solutii. Exista biciclete pliabile A-bike care costa cam 1200 de lei si cu care poti sa te sui in autobuz. Exista metrou si metroul usor. Zice domnul Mihailescu ca autobuzul sta in trafic. Da, dar si cu masina stai tot in trafic. Stateam odata cu masina in spatele autobuzului, mergand bara la bara, pe Dorobanti. Si brusc m-am gandit. Ma, daca tot nu pot sa depasesc autobuzul, ca n-am pe unde, si deci merg la fel de incet, de ce nu ma sui eu in autobuz si las masina pe dreapta pe undeva? . Si asa am facut. Macar nu mai te
Vasile
08 Nov 21:51
+0
VOTURI
-0

Adresa Directiei Bucuresti prin care se comunica primariei declansarea procedurii de clasare are nr. 975/07.06.2011. Nimeni nu are voie sa se atinga de monumentul istoric clasat in Lista Monumentelor Istorice!!!!

xyz
02 Nov 17:04
+0
VOTURI
-0

ok, asteptam OMUL !!!

costel
02 Nov 16:19
+0
VOTURI
-0

Un OM fara culoare politica sau dependent de ea !

xyz
02 Nov 16:00
+0
VOTURI
-0

cine ai vrea tu sa vina pt a fi multumit de legalitatea actelor. da-ne un nume, daca tot muncesti la denigrarea altora .

costel
02 Nov 13:17
+0
VOTURI
-0

Poate sa fie si in forma de X dar ce facem cu legalitatea licitatiei si atribuirii contractului .Pe marele Sorinel _Gazonel cu a lui ceata nici ca nu-i intereseaza ca doar ei sunt mai presus decat legea !!!

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE