Pasajul Muncii s-a scumpit cu 5 milioane de euro



Primăria Capitalei a organizat o nouă licitație pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul Muncii. Lucrarea ar fi trebuit finalizată în 2011. Imediat după începerea lucrărilor s-a constatat că întreg planșeul care acoperă pasajul trebuie consolidat. Lucrările la Pasajul Muncii au fost reluate luna trecută. 

Pasajul Muncii s-a scumpit cu 5 milioane euro
Pasajul Muncii s-a scumpit cu 5 milioane euro

Delta Antrepriza de Construcții și Montaj este firma care va primi de la Primăria Capitalei 22 milioane lei (aproape 5 milioane euro) pentru finalizarea lucrărilor la Pasajul Muncii. Durata contractului este de șase luni.

Lucrările de reabilitare a Pasajului Muncii trebuiau finalizate în decembrie 2011 cu un cost de aproximativ 40 de milioane de lei. Cu o lună înainte de termenul stabilit pentru finalizarea lucrărilor, primarul general Sorin Oprescu a suplimentat bugetul acordat Pasajului Muncii cu încă 40 de milioane de lei şi a prelungit totodată şi termenul de finalizare cu încă 12 luni.

Lucrările au fost însă întrerupte și reluate abia în luna septembrie a acestui an. "Ne-am lovit de problema legată de faptul că, după începerea lucrărilor, în momentul în care s-a făcut o expertiză pentru realizarea proiectului tehnic s-a constatat că tot planşeul de deasupra staţiei de metrou şi deasupra pasajului trebuie consolidat. Pentru asta s-au iscat nişte costuri suplimentare, motiv pentru care am demarat o nouă procedură de contractare. Acea procedura trebuia să se încheie în decembrie 2012, însă, din păcate, a existat un contestatar şi s-au dat toate lucrurile peste cap. Acum s-a reluat procedura să reuşim să contractăm acele lucrări suplimentare. Trebuie făcută aceasta consolidare, după aceea vom realiza partea de finisaje şi de suprastructură", explica Ioan Dedu. 

Reabilitarea Pasajului Muncii a început în decembrie 2010. Timp de peste un an a fost refăcută structura de rezistenţă a pasajului, hidroizolaţia pasajului, iar la suprafaţă a fost amenajat un mic parc şi o fântână arteziană. 

Potrivit proiectului tehnic, finisajele în Pasajul Muncii se refac prin placări cu piatră granit gri, montare de benzi fluorescente alb-roşu, în lungul soclurilor, pe ambele laturi ale pasajelor rutiere şi pe capetele parapeţilor rampelor, la gurile de acces. Lucrarea include şi modernizarea reţelei de iluminat şi semnalizare în pasajul rutier.

Pasajul Muncii, construit în anul 1982, acoperă Şoseaua Mihai Bravu pe o lungime de 124 de metri şi este încadrat de două rampe de 200 de metri în partea de Nord spre Vatra Luminoasă, respectiv 169,28 metri în Sud spre strada Baba Novac. Pasajul asigură prin partea de vest continuarea traficului din centrul Capitalei dinspre Piaţa Unirii prin Calea Călăraşilor, Şoseaua Matei Basarab, Bulevardul Unirii, Bulevardul Decebal spre estul Capitalei, prin Bulevardul Basarabiei, precum şi ieşirea spre localitatea Călăraşi pe DN3. 

Etichete: consolidare, Pasajul Muncii, Primăria Capitalei, realitatea

0/8 COMENTARII
radu
18 oct 17:42
+0
VOTURI
-0
da.. dar pana una alta Bucurestiul a ramas cam siangurul oras unde locuitorii nu platesc mai mult pt caldura desi gigacaloria s-a scumpit! Asta nu zicem? Eu zic ca Oprescu a facut destule pt orasul asta ca sa nu se poata compara cu predecesorii lui.
cata
18 oct 17:41
+0
VOTURI
-0
Aşa cum a făcut Pasajul Basarab şi Pasajul Obor şi multe altele, aşa o să îl facă şi pe asta. Dacă il facea peste noapte, ziceaţi că e de mântuaială şi nu cred că s-ar fi bucurat cineva.
mada
18 oct 17:40
+0
VOTURI
-0
Daca e sa o zicem pe aia dreapta, Oprescu are mult mai multe sanse decat Antonescu sa castige acum alagerile prezidentiale. Degeaba se ambitioneaza sa il bage pe Antonescu inainte, ca nu se face nimic. Probabild e aceea apar si atatea atacuri la adresa sa.
Greenrevolution
18 oct 09:52
+0
VOTURI
-0
Madalin Dumitru, director general infrastructura, fostul sofer al lui Oprescu pus director peste infrastructura Bucurestiului, a se vedea incompetenta sa:
http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=6&cad=rja&ved=0CFYQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.greenrevolution.ro%2Fconferinte%2Ffiles%2Fbpalvgou.ppt&ei=N9pgUuH4Jo3MsgaApIH4DA&usg=AFQjCNFn9rOXlwqCCl68e5Juu3rDmkImMg&bvm=bv.54934254,d.bGE
Raluka
18 oct 08:59
+0
VOTURI
-0
Inca o spaga marca Oprescu! Rusine acestui ticalos securist batran care si a batut joc de orasul nostru! Infractorii lui din primarie, aflati in pozitii cheie, fura ca in codru. Directia de infrastructura este un focar de infractionalitate si incompetenta. Uitati va la nivelul de trai al directorilor din primaria lui oprescu, parcarea primariei este expozitie de masini de ultima generatie.. Iar oprescu tolereaza acest jaf, fiind beneficiarul real al spagilor facute de infractorii directori din primaria lui. Rusine infractorilor si spagarilor, DNA e cu ochii pe voi!
Legea
18 oct 08:58
+0
VOTURI
-0
Madalin Dumitru, Ion Dedu si FLorin Legea sunt arhitectii palmarii banului public, in loc sa mearga la lucrari de infrastructura se duc in buzunarele lor prin firmele proprii ce vin la licitatii. Dedu, nu te mai scarpina ca vine DNA ul..
Bucuresti
18 oct 08:47
+0
VOTURI
-0
Numai manglitori la Directia de Infrastructura
Coruptia
18 oct 08:45
+0
VOTURI
-0
Trebuie suplimentata valoarea ca le esste foame lui Madalin Dumitru, director general infrastructura, Ion Dedu si Florin Legea - specialistul lor pe aranjat licitatii. Sigur ca banii merg si la Sefu'. Stati linistiti DNA stie ;)

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE