Pasajul Piaţa Sudului. Primăria Capitalei anunţă că proiectul este realizat în proporţie de 76%



Pasajul Piaţa Sudului. Primăria Capitalei anunţă, miercuri, că străpungerea pe sensul Niţu Vasile - Calea Văcăreşti a Pasajului Piaţa Sudului a fost finalizată urmând ca, până la finalul lunii să fie finalizat şi celălalt sens de circulaţie, lucrările fiind realizate, în acest moment, în proporţie de 76 la sută.

Pasajul Piaţa Sudului. Oficialii municipalităţii arată că mai trebuie realizate lucrări pentru devierea reţelei de fibră optică Netcity, reîntregirea reţelei RATB, semaforizarea, iluminatul public în zonă, pasajele pietonale, sistemele de canalizare în interiorul tunelului, carosabilul şi finisajelele.

"Primăria Municipiului Bucureşti continuă execuţia lucrărilor la Pasajul Piaţa Sudului într-un ritm susţinut, stadiul întregului proiect fiind de 76 la sută. În momentul de faţă, lucrările la pasajul rutier şi la pasajele pietonale sunt realizate în proporţie de aproximativ 60 la sută", arată Primăria Municipiului Bucureşti.

Au mai ramas de executat:

-Finalizarea devierii retelei de fibra optica Netcity, reintregirea retelei RATB;
-Realizarea retelei noi de semaforizare, respectiv iluminat public;
-Finalizarea structurii pasajului rutier in interiorul tunelului, tronsoanele 2 si 3 si a structurii pasajelor pietonale 1 si 4,
-Realizarea sistemelor de canalizare pluviala in interiorul tunelului si de realizare a sistemului rutier al pasajului,
-Refacerea sistemului carosabil si refacerea amenajarilor urbanistice,
-Finisajele si lucrarile de arhitectura ale pasajelor.

Pasajul Piaţa Sudului. Pasajul Rutier Piata Sudului este o lucrare care asigura fluidizarea traficului pe directia inelului principal si pe arterele adiacente inelului median al Municipiului Bucuresti.
Lucrarea prezinta avantaje pe multiple planuri: sporirea capacitatii de circulatie, cresterea vitezei de deplasare a autovehiculelor, micsorarea timpului petrecut in trafic, siguranta circulatiei. Realizarea pasajelor pietonale subterane va reusi sa elimine "conflictele la suprafata" dintre circulatia pietonala si circulatia auto. Astfel, realizarea acestora, concomitent cu realizarea pasajului, duce la cresterea timpilor de semaforizare pe culoarea verde, contribuind in acelasi timp la cresterea gradului de siguranta a circulatiei pietonale in intersectie.

Lucrarea presupune:

1. Realizarea unui pasaj subteran pe directia CaleaVacareşti – Str. Nitu Vasile, cu o lungime totala de 356 m- din care:
- rampa Vacareşti – 111 m ;
- rampa Nitu Vasile – 160 m ;
- lungime in subteran - 85 m ;
- inaltimea libera a pasajului subteran va fi de 5m;

2. Realizarea a patru pasaje pietonale in intersectie, pe directia Str. Nitu Vasile-Calea Vacaresti, de o parte si da alta a pasajului rutier si catre statiile de tramvai.

3. Realizare legatura pietonala prin pasaj subteran intre statia de metrou Piata Sudului si peroanele statiei de tramvai aflate pe Sos. Oltenitei.

4. Lucrari de modernizare a carosabilului si trotuarelor in intersectia Calea Vacareşti – Sos. Oltenitei – Str. Nitu Vasile prin asigurarea in sensul giratoriu a patru benzi de circulatie. Realizarea localelor, adiacente rampelor pasajului rutier, cu cate doua benzi pe sens atat pe CaleaVacaresti cat si pe str. Nitu Vasile.

5. Modernizarea utilitatilor aferente obiectivului de investitii (energie electrica, alimentare cu apa, canalizare, iluminat) ;

6. Refacerea liniei de tramvai existente atat pe Calea Vacaresti cat si pe Soseaua Oltenitei, precum si lucrari pentru liniile de troleibuz aflate in zona.

7. Amenajari peisagistice

Înainte de alegerile locale, Primăria Capitalei, condusă atunci de primarul interimar Răzvan Sava susţinea că lucrările sunt realizate în proporţie de 80 la sută.

Pasajul subteran de la Piaţa Sudului ar trebui să fluidizeze circulaţia într-una dintre cele mai aglomerate intersecţii din Capitală pentru că va face o legătură directă între Calea Văcăreşti şi Strada Niţu Vasile.

Lucrarea subterană va avea o lungime de 85 de metri şi înălţimea de cinci metri. În plus, vor fi construite pasaje pietonale care vor face legătura cu staţia de metrou, iar trecerile de pietoni de la suprafaţă vor fi desfiinţate.

Investiţia este de 28,3 milioane de euro, din care finanţarea europeană este de 18,9 milioane de euro.

Etichete: finalizare pasaj piata sudului, Pasajul Piaţa Sudului, piaţa sudului

0/7 COMENTARII
agamenon
21 Oct 07:47
+0
VOTURI
-0
curtea de conturi nu se baga la furtisaguri de calibrul asta frate!
ei ancheteaza maruntisuri de prin institutiile publice gen cate dosare plic s-au cumparat si de ce, cate ore suplimentare a facut x sau y, chesti dinastea grele, altfel aflam de mult cum stam cu autostrazile alea de au studii de fezabilitate mai scumpe decat executia tronsoanelor
rio
20 Oct 20:27
+0
VOTURI
-0
"Primăria Municipiului Bucureşti continuă execuţia lucrărilor la Pasajul Piaţa Sudului" - credeam ca executia o face o firma, nu primaria.
ccc
20 Oct 16:40
+0
VOTURI
-0
„Investiţia este de 28,3 milioane de euro, din care finanţarea europeană este de 18,9 milioane de euro.”

Uhh... Care finanțare europeană? Parcă fondurile UE trebuiau returnate în decembrie 2015. S-a modificat ceva?
Și parcă și mie-mi vine să cred c-au întârziat atâta doar ca să aibă motiv să aloce fondurile Primăriei către proiectul ăsta. Că da, fondurile UE trebuiau justificate la virgulă, pe când fondurile Primăriei se pot cheltui după cum vrea primarul, fie că e doctor, fie că e jurnalist Antena 3...
vlad
20 Oct 12:51
+0
VOTURI
-0
Mi se rupe cat la % este terminat... are deja un an intarziere, in primavara anuntau ca se termina in iunie... si Firea spunea tot asa, ca pana in iarna se termina. Si pe urma brusc au adaugat inca 2 ani!!!! Eu vreau sa stiu cui au dat mita constructorii sa fie pasuiti asa???

Proiectul asta este primul caz din nou mandat in care m-am gandit ca Firea a luat mita. O groaza de masuri controversate, politicianiste, joburi date pt partid... ok, dar nu mita. Nu pana la Pasajul Sudului....
@ Pooollli-Cris
20 Oct 09:09
+0
VOTURI
-0
E o explicatie mult mai simpla, pooolllifriciule...
Din fondurile nu se putea fura, asa ca s-a preferat sa se intarzie lucrarea ca sa fie facuta din fondurile locale, mult mai "accesibile" unora care baga mana. Si cand lucrarea a inceput sa fie platita din fondurile Primariei, s-a platit comisionl cui trebuie si s-a pornit munca.
Un audit de la Curtea de Conturi oare ce-ar descoperi?
Magaru
20 Oct 05:58
+0
VOTURI
-0
Decebalus per Scorilo, de fapt...
Ce pooollla magarului ai invatat tu la scoala?
Cris
19 Oct 23:38
+0
VOTURI
-0
Cum mai 76%, sunteti sanatosi la cap ??? E inceput de pe timpul lui Burebista.. de cand se batea acesta cu romanii... Decebalus per Scorilor, ati auzit? Ce pooollla magarului fac la pasajul ala de atatia ani de zile, ala ca doar nu e baraj in munte si nici centrala nucleara nu e.

Va dati seama cata spaga s-a decartat pentru ca lucrarea asta sa fie facuta de toti amatorii ???

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE