Peek&Cloppenburg, în negocieri pentru a deschide un nou magazin într-un mall din Bucureşti



Retailerul german de modă Peek&Cloppenburg, prezent pe piaţa din România cu trei magazine multibrand, poartă negocieri cu proprietarii centrului comercial Plaza România din cartierul Drumul Taberei pentru deschiderea unei noi unităţi, potrivit unor surse apropiate discuţiilor.

Peek&Cloppenburg, in negocieri pentru a deschide un nou magazin intr-un mall din Bucuresti
Peek&Cloppenburg, în negocieri pentru a deschide un nou magazin într-un mall din Bucureşti

Un magazin Peek&Cloppenburg, care măsoară de regulă 3.000-4.000 de metri pătraţi, ar putea deveni o nouă ancoră pentru centrul comercial unde mai bine de 40% din totalul spaţiilor sunt neocupate, potrivit unor afirmaţii anterioare ale reprezentanţilor mallului. Peek&Cloppenburg, care a ocupat până acum doar nordul Capitalei, se adresează în special persoanelor cu venituri peste medie, oferind spre vânzare produse sub branduri precum Boss, Ar­ma­ni, Bel­staff, Burberry, Calvin Klein sau Marc Ja­cobs. În acelaşi timp, germanii negociază şi o eventuală intrare în Bucureşti Mall, cel de-al doilea proiect din portofoliul Anchor.

Retailerul intrat direct pe piaţa locală a realizat anul trecut cu două magazine (al treilea a fost deschis în 2013) afaceri de 103 milioane de lei (23 mil. euro), în creştere cu 43% în lei faţă de anul anterior. Cu vânzări medii per magazin de 11,5 mil. euro, Peek& Cloppenburg are, potrivit informaţiilor ZF, magazinele de fashion cu unele dintre cele mai mari vânzări din România.

Sursa: Ziarul Financiar

Etichete: Burberry, magazin nou, mall plaza romania, Peek&Cloppenburg, Sectorul 6

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h