Penetraţia Splaiul Independenţei - A1, în dezbatere publică. VEZI HARTA CU NOILE PODURI



Întreaga lucrare Penetraţie Splaiul Independenţei – Autostrada Bucureşti-Piteşti, cu o lungime de 8,3 kilometri, va costa 580 milioane de lei (138 milioane de euro), va începe la intersecţia Splaiul Independenţei cu Şos. Virtuţii şi se va termina pe A1, la Podul Ciorogârla. Noua arteră va avea câte trei benzi pe sens, şi va fi mărginită în anumite zone de de străzi colectoare a traficului zonal. Pe parcursul lucrării vor fi construite trei pasaje supraterane: la intersecţia sos. Virtuţii cu Splaiul Independenţei, la intersecţia Penetraţia A1 - Bd. Uverturii şi la intersecţia cu Șoseaua de Centură şi în zona Pasajului CFR de la Ciorogârla.

Contractul pentru realizarea lucrării a fost câştigat de asocierea de firme JV Bogl – Astaldi – Eurocontruct -Tehnologica şi Proiect Bucureşti, în calitate de proiectant. Termenul estimat pentru finalizarea lucrării este de 35 luni, de la începerea lucrării, respectiv anul 2014. Pentru realizarea proiectului trebuie expropriatate 40 de hectare de teren, proprietate privată.

Primăria Capitalei a început lucrările pe Splaiul Independenţei încă de anul trecut fără a avea şi un Plan Urbanistic Zonal aprobat pentru proiect. Întocmit cu mare întârziere, PUZ-ul urmează să fie supus aprobării în Consiliul General al Municipiului Bucureşti. Arhitectul-şef al Capitalei, Gheorghe Pătraşcu, susţine că această lucrare era prevăzută în Planul Urbanistic General din 2000 şi prin urmare putea fi autorizată şi în absenţa unui PUZ.

Termenul iniţial de finalizare a lucrărilor la pasajul de la Virtuţii era martie 2013. Numai că în bugetul pe acest an, lucrarea a fost aproape ignorată financiar, iar deocamdată lucrările au fost oprite.

Citeşte şi ONG-urile se opun Penetraţiei Ciurel – A1: Are costuri uriaşe şi aglomerează centrul oraşului

Etichete: pasaj suprateran, Penetraţia Splaiul Independenţei, pod, Primăria Capitalei, PUZ

0/0 COMENTARII
danes doina
25 iul 12:37
+0
VOTURI
-0

Gresit, nu vreau nici o despagubire, vreau sa ma lase in pace!

Ileana
22 iul 10:36
+0
VOTURI
-0

Eventualii expropriati din zona,viseaza cai verzi pe pereti,adica sume astronomice pe care le-ar obtine de la municipalitate!De aceea s-au aliat cu ONG-urile portocalii,impotriva lui Sorin Oprescu!Asteapta ceva,sa se schimbe legea,de aceia trag de timp si incearca sa-l blocheze pe Sorin Oprescu!

mihai
22 iul 09:51
+0
VOTURI
-0

Esti un taran de la coada vacii! Mai umbla prim lume si ai sa vezi ce inseamna civilizatie nu starzi fara asfalt si vaci la 3 km de centrul unei capitale.

Intoarcetiva la tara daca u va place ceea ce inseamna un oras in dezvoltare!

Stati in tarana langa balega de oi si vaci si cu WC in spatele casei!

Toti blameaza Bucurestiul dar ati venit cu totii si ati stricat un oras care pana in anii 70 era o capitala europeana.

Pana si un taran cu 4 clase ca Causescu a inteles ca acest oras are nevoie de dezvoltare.

Acum vin nu stiu ce baieti cu parul lung si vorbesc de pastarea orasului vechi dar pana in urma cu 5 ani nu faceau nimic.

Sunt pusi la inantare de hotii din imobiliare sa blocheze tot pentru ca dupa aceea sa cumpere drepturi litigioase pe 2 bani!

Plecati cu totii la tara!

Ioana Alexandra Ghinda
21 iul 23:33
+0
VOTURI
-0

Un proiect foarte bun, dar pacat ca in ultima vreme toate proiectele bune sunt blocate de ONG-urile portocalii pana la aparitia Elenei. Doar trebuie sa aiba si ea ceva de castigat din toate investitiile bucurestenilor

Radu
22 iul 08:26
+0
VOTURI
-0

Pentru locuitorii din Militari/Crangasi/Splai NU este un proiect foarte bun intru-cat va introduce foarte mult trafic in zone virgine pana acum.

Deja devine paranoia treaba cu ONG-urile si Oprescu. Hai sa macelarim orasul si sa il betonam ca asa viseaza un psihopat.

Mihaela
21 iul 13:10
+0
VOTURI
-0

Penetratia Ciurel este cea mai buna solutie pentru descongestionarea traficului de pe Iuliu Maniu!Dar cei mai "suparati" sunt cei care detin terenuri ce urmeaza a fi expropriate:legea s-a schimbat,iar acesti proprietari nu mai pot cere de la Sorin Oprescu si de la municipalitate sumele astronomice la care au visat!Tocmai de aceea incearca sa-l blocheze pe Sorin Oprescu:spera ca dupa 2012,legea sa fie schimbata,in favoarea lor!

Ion
21 iul 17:46
+0
VOTURI
-0

Draga mea, te inseli amarnic. Mai iesi din casa ca sa iei in nas realitatea. Din spatele monitorului totul este mai frumos.

qwerty
21 iul 11:07
+0
VOTURI
-0

Penetratia aia este absolut necesara. Este inadmisibil sa faci o ora si chiar mai bine pana sa intri pe A1, ori viceversa.

ONG-urile ar face bine sa vina cu solutii, nu cu contestatii.

Sa critici este cel mai usor .

Radu
22 iul 08:30
+0
VOTURI
-0

De cand nu ai mai inspre/dinspre A1 ? Daca vi de la celalalt capat al Bucurestiului si mergi spre A1, nu faci 1 ora ca este Iuliu Maniu aglomerat, care apropo de cand s-a deschis Basarab intersectia de la Leul s-a aglomerat ff mult.

Incercati sa rumegati putin aberatiile pe care le debitati pe aceste forumuri.



Solutia pentru decongestionarea traficului in Bucuresti este modernizarea CB.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE