Pista de biciclete de pe Calea Victoriei, redeschisă azi. Cum arată după modificări FOTO



Administraţia Străzilor Bucureşti anunţă că pista pentru biciclete de pe Calea Victoriei va fi deschisă circulaţiei de miercuri, 22 aprilie 2015, în a doua parte a zilei. 

"Ca urmare a finalizării lucrărilor de implementare a programelor de semaforizare,pista pentru biciclete de pe Calea Victoriei va fi deschisă circulaţiei bicicliştilor începând cu a doua jumătate a zilei de 22 aprilie 2015.Pista se întinde pe traseul cuprins între Bulevardul Regina Elisabeta şi Piaţa Victoriei şi are câte o bandă pentru fiecare sens. În intersecţiile în care este permis virajul către stânga, au fost realizate benzi suplimentare.", anunţă Administraţia Străzilor Bucureşti printr-un comunicat remis B365.ro.

Municipalitatea a îngustat şi carosabilul, de la patru la două benzi pe sens, iar pe margine au fost plantaţi arbori. În imaginile de mai jos, realizate de Hotnews.ro, puteţi vedea cum arată pista de biciclete acum:

Banda pentru biciclişti e gata încă din toamna anului trecut însă nu a putut fi deschisă oficial pentru că, timp de aproape jumătate de an, nu au fost reglate semafoarele pentru biciclişti.

Etichete: biciclisti, calea victoriei, PISTA BICICLETE, pista victoriei

0/15 COMENTARII
Radu
25 Oct 14:49
+0
VOTURI
-0
Presa asta online când are de gând a trage semnale de alarmă să atragă atenția că refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție sunt pericole publice?
Walter
25 Oct 14:47
+0
VOTURI
-0
Scrieți și despre refugiul de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu.S-a lucrat în jurul lui 2012 la linia comună 24 42 45 46 dar refugiul cu pricina a rămas același refugiu îngust lipsit de gard de protecție,pericolul fiind astfel prelungit.Unde-i responsabilitatea față de viața și de siguranța pietonilor????Asta nu vede populația capitalei să facă plângeri la CEDO.
Fane
25 Oct 14:44
+0
VOTURI
-0
Scrieți și despre cozile de pe Șoseaua Nicolae Titulescu.Să taie primăria capitalei spațiile verzi ce delimitează linia de tramvai și gardul dintre cele două șine.Cine vrea a vira cu mașina la stânga de pe Șoseaua Nicolae Titulescu pe Strada Scărlătescu e nevoit să stea la coadă la roșul rutier la intersecția cu Strada Iacob Felix și apoi să facă întoarsă cale pentru a vira la dreapta pe Strada Scărlătescu.În condițiile menționate ar avea acces direct.
Dan
25 Oct 14:39
+0
VOTURI
-0
Ziceți și de refugiile de tramvai înguste lipsite de garduri de protecție,voi de la b365.
Dani
25 Oct 14:38
+0
VOTURI
-0
Să ia măsuri pentru simplificarea infrastructurii rutiere din Piața Victoriei nu fac.Șoseaua Pavel Kiseleff poate fi transformată definitiv în spațiu pietonal între Strada Ion Mincu și Piața Victoriei și pe timpul verii nu ar mai fi cazul închiderii traficului rutier pentru organizat competiții sportive.
Florin
25 Oct 14:34
+0
VOTURI
-0
Să fi schimbat refugiul de tramvai de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție n-au făcut în urma lucrărilor din jurul lui 2012 la linia comună 24 42 45 46.Aia n-au făcut să elimine un pericol.
Sorin
25 Oct 14:29
+0
VOTURI
-0
Nu mai putem circula ca pietoni pe trotuarele din Piața Victoriei în condiții de siguranță din cauza lor.Să facă porțiunea de pe Calea Victoriei dintre Piața Victoriei și Strada Grigore Alexandrescu spațiu pietonal.
Dan
23 Oct 00:08
+0
VOTURI
-0
Ce ne trebuie noua piste de-astea ? De ce tre. sa-i copiem pe inapoiatii aia de olandeji ? Noi suntem... romani, noi suntem... tigani, noi suntem pe Wci stapani !
Florin
26 Sep 09:34
+0
VOTURI
-0
Să înlocuiască refugiile înguste lipsite de garduri de protecție cu refugii mailate prevăzute cu garduri de protecție nu fac să scăpăm definitiv de coșmarurile refugiilor lipsite de garduri.S-a lucrat anii ăștia pe Bulevardul Ion Mihalache și pe Strada Buzești la căile de rulare dar refugiul îngust lipsit de gard de protecție de pe Bulevardul Ion Mihalache de la intersecția cu Șoseaua Nicolae Titulescu a rămas același nefiind înlocuit cu un refugiu mai lat prevăzut cu gard de protecție.Asta n-a văzut primăria capitalei.Ar trebui sancționată primăria capitalei pentru iresponsabilitatea față de viața și de siguranța pietonilor în stațiile de tramvai prevăzute cu refugii înguste lipsite de garduri de protecție.De asemenea ar trebui ar trebui sancționată RATB că permite circulația tramvaielor pe liniile ce deservesc refugii înguste lipsite de garduri de protecție periclitând viața celor ce călătoresc cu tramvaiele.Noi pietonii ne punem viețile în pericol pe refugiile lipsite de garduri de protecție și primăriei îi arde de făcut piste de biciclete.
mahala
24 Sep 12:23
+0
VOTURI
-0
Cine comenteaza contra pistei este ori taximetrist ori prost ca un taximetrist
Cris
14 Jun 15:40
+0
VOTURI
-0
parca e pista de decolare spre Marte, asa importanta i se acorda...
misu
08 May 10:08
+0
VOTURI
-0
esti un timpit oprescule ,cu pista ta fara nici rost !
rzvx
26 Apr 22:54
+0
VOTURI
-0
Ce idee geniala ati avut...se circula perfect acum pe Calea Victoriei, prea era multa aglomeratie cu 4 benzi
Grea e limba romana
21 Apr 17:54
+0
VOTURI
-0
corect era sa scrieti: Pista de biciclete de pe Calea Victoriei se va redeschide maine....

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE