Podul Constanţa, pericol public, "cosmetizat" cu ipsos



Autorităţile au găsit o soluţie suprinzătoare la problemele structurale ale Podului Constanţa. Au dres cu ipsos stâlpii în pericol de a se prăbuşi.

CFR a anunţat că va derula în luna mai lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, însă până atunci s-a găsit o soluţie de compromis pentru a băga sub preş adevăratele probleme ale structurii: le-au mascat cu ipsos.

Specialiştii spun că această lucrare are valoare structurală zero, deci pericolul ca stâlpii să cedeze în orice moment este încă prezent. „Podul Constanţa, de la NEPĂSARE la PREMEDITARE. Aceste poze sunt făcute astăzi. Au mascat problemele structurale cu ipsos! Specialiştii pe care i-am consultat ne confirmă că această lucrare are valoare structurală ZERO. Săptămâna trecută autorităţile responsabile au anunţat că se vor realiza lucrări de reparaţii şi am crezut că se va întâmpla în sfârşit ceva normal. Însă astăzi suntem martorii unui act de politiciansim pur: spoiala (în adevăratul sens) unor probleme grave ca urmare a presiunii publice”, scrie USR Sector 1, pe pagina de Facebook, alăturând şi imagini cu lucrarea.

Reprezentanţii susţin că „lucrurile nu pot rămâne aşa". „Vom continua prin toate mijloacele legale pe care le avem la dispoziţie să solicităm autorităţilor, care astăzi s-au dovedit iresponsabile, să facă totuşi un act responsabil şi să înceapă urgent lucrările de reabilitare care se impun! Cerem din nou publicarea imediată a expertizei tehnice din februarie!", mai scrie USR Sector 1.

Săptămâna trecută, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat va derula în luna mai 2018 lucrări de intervenţie în zona Podului Constanţa, în baza avizului emis de Primăria Municipiului Bucureşti, la solicitarea Regionalei CF Bucureşti.

Lucrările de intervenţie se vor executa în zona Podului Constanţa, administrată de CFR, la km 4+327, în anumite intervale orare doar în cursul nopţii, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul acestor lucrări asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

Pentru menţinerea condiţiilor optime şi de siguranţă rutieră, traficul în zona Podului Constanţa, în perioada intervenţiei, va fi dirijat şi semnalizat temporar cu ajutorul indicatoarelor rutiere. „De asemenea precizăm faptul că, în paralel cu desfăşurarea lucrărilor de intervenţie sus-menţionate, Regionala de Căi Ferate Bucureşti continuă parcurgerea şi derularea etapelor premergătoare implementării programului de reparaţii la Podul Constanţa, pentru zona administrată de CFR SA, până în prezent fiind elaborate Expertiza Tehnică şi DALI (documentaţie tehnico-economică similară studiului de fezabilitate), documentaţii tehnice obligatorii în vederea demarării procedurilor de lansare a licitaţiei pentru elaborarea proiectului tehnic şi execuţia lucrărilor de reparaţii", transmite CFR SA.

Sursa: Adevarul

Etichete: Bucureşti, Capitală, CFR, ipsos pod constanta, pod constanta, reabilitare pod constanta, Sectorul 1

0/2 COMENTARII
pijn onder in de rug
16 Jun 05:02
+0
VOTURI
-0
Lessen to today, when there is a nimiety of anti aging derma anticipate upwards products like deadto.gojigezicht.nl/hoe-te-solliciteren/pijn-onder-in-de-rug.html creams, serums, gels and powders that all holler to be this well-spring of youth. Some industry littdi.gojigezicht.nl/help-jezelf/aloe-vera-tijdens-zwangerschap.html their anti aging obeahism advise of ingredients that control a ton of well-ordered through liza.gojigezicht.nl/hoe-te-solliciteren/best-makeup-kit.html and assay on how lamina ages to to them up and some are pasteurized hype.
Vlad
02 May 10:27
+0
VOTURI
-0
Daca o sa pice cu un tren cu calatori in capul a vreo 10 masini si o sa fie o tragedie pe cat facem pariu ca in momentul asta nu ar face nimeni inchisoare??? Asta e problema in Romania, nu se stiu clar responsabilii, pt ca atunci s-ar agita sa rezolve problemele astea pt care ar putea fi trasi la raspundere financiar sau penal

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE