Predoiu, despre problema traficului în Bucureşti: Știu să discut cu un premier să se pună pe treabă



Candidatul PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Predoiu, consideră că principala problemă a Bucureştiului este traficul şi că a gândit mai multe soluţii integrate pentru fluidizarea circulaţiei. Într-un interviu acordat AGERPRES, acesta consideră că este necesară regândirea organizării administrativ-teritoriale, arătând că este nevoie de o nouă lege a Bucureștiului.

Predoiu, despre problema traficului in Bucuresti: Știu sa discut cu un premier sa se puna pe treaba (Foto cotidianul.ro)
Predoiu, despre problema traficului în Bucureşti: Știu să discut cu un premier să se pună pe treabă (Foto cotidianul.ro)

"Principala problemă a Bucureștiului este traficul. Până nu rezolvăm această problemă, orice altă discuție este sub semnul ipotezei de lucru. Traficul nu se rezolvă finalizând doar un obiectiv de investiții sau altul, de exemplu, finalizând doar Pasajul Sudului sau doar șoseaua de centură, finalizând doar liniile de metrou, dar nefăcând parcări în centrul orașului, creând culoar unic RATB, dar nefinalizând centura. Există un complex de măsuri care înseamnă obiectivele mari: șoseaua de centură, magistralele de metrou, maximă urgență Drumul Taberei-Eroilor-Universitate-Iancului și, în perspectivă, Pantelimon, după cum există proiectele care sunt legate de al doilea inel circular al Capitalei, crucial pentru a debloca aglomerarea din centrul orașului. Apoi, sunt soluțiile adiacente care înseamnă culoar unic RATB, taxi, urgențe, poliție, pompieri, salvări, parcări în centrul orașului. Sunt mai multe proiecte care sunt pe hârtie, stau să înceapă, la Walter Mărăcineanu, Charles de Gaulle, Gara de Nord, Lahovari, Grădina Icoanei și altele. Este o rețea întreagă de parcări care pot să rezolve problema ambuteiajului din centru. Am în vedere și mijloacele de transport alternativ. Nu este o glumă recurgerea la bicicletă ca mijloc de transport alternativ. Trebuie creată infrastructura pentru asta, nu cum s-a încercat. S-au cheltuit 11 milioane de euro pentru 120 de kilometri de piste de bicicletă, făcute prost, drept pentru care poliția a închis 80% dintre ele și am rămas cu 10 kilometri. Dacă creăm această infrastructură, eu cred că bucureștenii au mentalitatea necesară să recurgă la acest mijloc de transport. Și atunci, toate acestea combinate ar rezolva problema de trafic.

De ce a lipsit Cătălin Predoiu de la prima confruntare electorală a candidaţilor la Primărie

ALEGERI BUCUREŞTI 2016. Cătălin Predoiu, candidatul PNL la Primăria Capitalei, a explicat, marţi, de ce a absentat de la prima confruntare electorală a candidaţilor pentru postul de edil-şef, la care au fost prezenţi Nicuşor Dan, Gabriela Firea şi Robert Turcescu.

Rezolvând problema de trafic, poți să pui în față și alte obiective, cum ar fi atragerea turismului către București cu beneficii financiare și de reputație, de promovare pentru întregul oraș și pentru cetățeni. Dar, și aici trebuie să vii cu măsuri adiacente. Trebuie să reinventariezi patrimoniul arhitectural istoric al Bucureștiului, să-l refaci, să-l repui în circuit, să faci afișaje, centre de informare, adică să tratezi obiectivul turism în București în mod serios și nu doar să spui că: "Orașul are obiective turistice, de ce nu vine lumea să le vadă?". Turistul îți vine în oraș când merge pe drumuri care nu dau din gropi în gropi, cum dă Primăria Capitalei de 7 ani și jumătate. Traficul este principala problemă. Eu o să fiu primarul general care o să rezolv traficul în București, abordând toate aceste obiective. Am o experiență guvernamentală pe care alții nu o pot alinia. Știu să discut cu un premier, cu un ministru al Transporturilor, cu un șef la CNADNR, astfel încât, să se pună pe treabă. Știu cum să creez presiunile politice necesare, știu cum să creez presiunile publice pe Guvern, minister, CNADNR, să finalizeze șoseaua de centură, metroul și toate obiectivele care țin de finanțare guvernamentală. Dezvoltarea financiară este un alt obiectiv particular în programul meu. Cunosc lumea finanțelor, a afacerilor, știu să atrag investiții în oraș, pe lângă resursele pe care le are bugetul primăriei sau pe care le-ar putea atrage prin emisiunile de obligațiuni sau de bonduri. Investițiile directe duc la dezvoltarea orașului, la crearea de resurse, inclusiv taxe la bugetul local sau central. Se creează un standard de sănătate financiară și dezvoltare economică ce să ne permită să avem aceste resurse, altfel toate obiectivele rămân pe hârtie", a declarat Predoiu, citat de Agerpres. 


Cătălin Predoiu spune că el şi-a plătit datoriile: ANAF să rectifice eroarea

Candidatul PNL pentru Primăria Capitalei, Cătălin Predoiu, afirmă că şi-a plătit datoriile către stat la începutul lunii şi cere ANAF să rectifice eroarea în ceea ce îl priveşte, adăugând că nu pretinde scuze pentru că ştie ''cu ce aparatură şi infrastructură IT funcţionează bieţii funcţionari''.

Etichete: cătălin predoiu, PNL, probleme trafic Capitala, trafic

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE