Primăria Capitalei cumpără 500 de AUTOBUZE NOI cu aer condiţionat



Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, a declarat că a renunţat la ideea achiziţiei de autobuze second-hand în Bucureşti şi va cumpăra 500 de autobuze noi "cu aer condiţionat şi toate dotările necesare".

Primaria Capitalei cumpara 500 de AUTOBUZE NOI cu aer conditionat
Primăria Capitalei cumpără 500 de AUTOBUZE NOI cu aer condiţionat

"Chiar astazi (n.r. luni) s-a finalizat caietul de sarcini si cred ca intr-o perioada destul de scurta de timp vom avea rezultatul acestei licitatii internationale. Zilele urmatoare demaram licitatia pentru primele 300 de autobuze, apoi ne mai dorim inca 200", a declarat Gabriela Firea într-un interviu acordat hotnews.ro.

Primăria Capitalei va plăti în jur de 200.000 de euro pentru un autobuz nou, cu aer condiţionat.

"Pretul in acest moment pe piata libera este in jur de 200.000 euro - un autobuz nou-nout, cu aer conditionat, cu toate dotarile necesare, la standardele actuale, nu generatie mai veche. Practic vom avea 300 de autobuze intr-un timp cat se poate de scurt pentru ca licitatia demareaza chiar in aceste zile. Si ne-am dori ca in perioada urmatroare, dupa ce finalizam aceasta prima etapa a licitatiei, sa incepem una pentru inca 200 de autobuze. Ma veti intreba de ce? Din cele 1.000 de autobuze RATB, doar 600 sunt in trafic, 300 sunt abandonate in autobaza pentru ca nu au piese ori sunt defecte, si chiar daca s-ar cumpara cateva piese, defectiunile sunt prea mari si ar insemna un efort financiar foarte mare. Si am facut calculul impreuna cu directia tehnica din cadrul RATB, doar 500 din cele 1.000 de autobuze ar putea sa fie totusi reparate si sa aiba si aer conditionat si sa arate civilizat. Si atunci ne-ar trebui inca 500 pentru a acoperi tot necesarul Capitalei si zonei metropolitane. De aceea ne dorim sa mai achizitionam", a explicat edilul Capitalei.

CITEŞTE ŞI Gabriela Firea, despre anularea Via Sport: În spatele activității sportive sunt interese comerciale

Etichete: autobuze noi bucureşti, Gabriela Firea, Primăria Capitalei, RATB

0/11 COMENTARII
FMM
27 Jul 20:46
+0
VOTURI
-0
Unule, daca la RATB ai ca alternativa taxiul, de ce la Apa-Canal n-ai avea ca alternativa magazinul de la care sa-ti cumperi apa necesara? Vrei sa bei? Mergi la magazin si ia-ti apa. Vrei sa te speli? Mergi la magazin si ia-ti apa. Ai la alternative gramada...

Si daca tot te plangi ca de ce sa fie platit RATB-ul si din banii tai, ca tu nu mergi cu el, de ce sa se faca parcari si din banii mei? Ca eu nu am masina mica! Dar deh, tu contezi, restul de langa tine tre' sa faca cum zici tu... Doo coae, eh?
Unu cu parcarile
27 Jul 08:50
+0
VOTURI
-0
Unu: "As achita si 200 de lei un abonament pe luna numai sa stiu ca circul civilizat."

Zi "zau" cu limba scoasa! Ai da tu 200 lei lunar pe abonament? Dar parcarea unde-o faci, mai mana larga? Cumva pe trotuar, ca parcarile cu plata sunt prea scumpe?
Hai siktir!
Autobuzu Bucalesti
27 Jul 08:07
+0
VOTURI
-0
Pentru ala care vrea privatizarea RATB ca el nu merge cu autobuzul: Tovarase, daca te uiti la tendintele de prin Europa, cred ca mai degraba ti se va restrictiona tie accesul cu masina prin centru si va trebui sa iei autobuzul ala care nu-ti place. Sau sa va bage o taxa de acces in centru si sa vezi ce-o sa mai mergi cu troleibuzul!
Capitala
27 Jul 08:00
+0
VOTURI
-0
Nu cumpara nimic, fiti fara grija. Nu se mai intorc vremurile cand au luat 1000 de mercdedesuri pentru boschetari, ca n-aveau saracii cu ce sa-si transporte sacii cu PETuri adunate din gunoi!
Unu
27 Jul 02:00
+0
VOTURI
-0
Privatizarea retelei de apa - canal a fost o hotie. E monopolul statului si numai un stat mafiot sau idiot isi da monopolul ca nu-i capabil sa-l gestioneze. Nu ai alternativa la reteaua de apa decat sa te speli atunci cand ploua (ceea ce multi bucuresteni care folosesc RATB-ul asta fac). La RATB ai alternativa: iei metroul, iei taxi-ul, bicicleta, ia-ma nene, ai o gramada de alternative. An de an cheltuim cu colosul asta sute si sute de milioane de euro si tot un serviciu de rahat ramane. Din biletele achitate de calatori nu se acopera nici 30% si atunci restul banilor vin de la noi restul care nu folosim serviciul dar platim cu varf si indesat. In loc sa se construiasca parcari subterane si sosele reabilitate, etc, noi aruncam banii la hotii din RATB. Acolo se fura ca in codru. De la ultimul sofer la ultimul director (si nu sunt putini deloc). De ce sa tinem in spinare aceasta afacere paguboasa numita RATB? Sa vina un privat si s-o eficientizeze. Sa fie conditii si atunci renunt si eu la auto si poate alti zeci de mii ca mine. As achita si 200 de lei un abonament pe luna numai sa stiu ca circul civilizat. Dar la noi de unde. La ore de varf n-ai loc nici sa respiri, de conditii nici atat. De platit, chiar si aia 1,3 lei, nu platesc decat idiotii. Marea majoritate face blatul ca asa e cand e la Stat. Furi cat poti. Daca e la privat - nu se mai poate fura si brusc nu mai e bine. Logic ca privatul vrea si profit, ca d-aia e afacere si nu caritate insa Primaria se poate implica si poate subventiona anumite categorii (elevi, studenti, pensionari). Exista solutii daca se privatizeaza corect si nu pe spaga. La Stat toti fura. Chiar nu vedeti!?
adrian
26 Jul 21:25
+0
VOTURI
-0
Sunt binevenite, insa este mare nevoie de tramvaie noi...
Altu
26 Jul 19:58
+0
VOTURI
-0
Inca Unu cu privatizarile...
Ma, desteptu' lu' Peste la protap, ai auzit de Apa Nova? Si aia-s tot privati, si din cauza aia ti-a crescut tie pretul la apa rece de zici ca bei doar Evian.
NU, privatizarea NU este o solutie. Gandeste si tu inainte sa deschizi gura...
ghita
26 Jul 18:40
+0
VOTURI
-0
Pentru a avea un transport civilizat sunt necesare urmatoarele:
1. Cei 600.000-700.000 de pensionari bososrogi sa plateasca pentru transport.
2. Si africanii numiti romi sa plateasca.
3. Taranozaurii navetisti (sute de mii de bucati in fiecare zi) sa mai reduca din banii alocati pentru bere la pet si sa plateasca pentru transport.
Atata timp cat platesc doar cativa fraieri salariati nu se va schimba nimic.
Ilie
26 Jul 16:02
+0
VOTURI
-0
@ unu ratb-ul trebuie sa ramana al orasului.

Intrebarea mea: de ce nu anunta masuri pentru a motiva lumea sa ia autobuzul? Benzi dedicate RATB! Colaborari cu politia capitalei pentru amenzi, etc..

De ce masuri pentru descurajarea traficului nu ia?
asterix
26 Jul 15:53
+0
VOTURI
-0
Despre ce zona metropolitana vorbestea Dna Firea? Exista asa ceva?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE