Primăria Sectorului 1: Guvernul, OBLIGAT să adopte de urgență regulamentul de RIDICARE a mașinilor



Guvernul este obligat printr-o decizie a instanţei, luată în urma demersurilor făcute de Primăria Sectorului 1, să adopte, în regim de urgență, regulamentul de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar. Deşi hotărârea judecătorească nu este definitivă, Primăria Sectorului 1 va solicita Executivului să adopte rapid acest regulament, pentru "decongestionarea traficului și siguranța pietonilor". În Sectorul 1 nu se mai ridică mașinile parcate neregulamentar din mai 2015, după decizia ICCJ.

Primaria Sectorului 1: Guvernul, OBLIGAT sa adopte de urgenta regulamentul de RIDICARE a masinilor
Primăria Sectorului 1: Guvernul, OBLIGAT să adopte de urgență regulamentul de RIDICARE a mașinilor
Foto: www.expresspress.ro

La solicitarea Primăriei Sectorului 1, Curtea de Apel București, prin sentința civilă nr.1173/07.04.2016, obligă Guvernul României să adopte, în regim de urgență, regulamentul de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar, precizează Primăria într-un comunicat de presă. 

Astfel, instanța de judecată obligă Ministerul Afacerilor Interne ca, în termen de 30 de zile de la rămânerea definitivă a hotărârii judecătorești, să elaboreze procedura de ridicare a mașinilor oprite/staționate neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice, așa cum este prevăzută la art. 64 și art. 97 alin 1 lit. d) și alin. 6 din Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 195/2002 republicată.

Totodată, Curtea de Apel București obligă Guvernul României ca, în termen de 30 de zile de la comunicarea proiectului de reglementare întocmit de Ministerul Afacerilor Interne, să adopte regulamentul de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar pe partea carosabilă.

"Hotărârea Curții de Apel București nu este definitivă, aceasta putând fi atacată cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare.

Primăria Sectorului 1 va solicita, printr-o adresă, Guvernului României și ministerului de resort să pună în aplicare hotărârea Curții de Apel și să adopte regulamentul de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar. Acest regulament trebuie adoptat în cel mai scurt timp posibil având în vedere importanța sa pentru decongestionarea traficului și siguranța pietonilor.

Începând din data de 25 mai 2015, în Sectorul 1 nu se mai ridică mașinile parcate neregulamentar. Decizia a fost luată de Primăria Sectorului 1 ca urmare a pronunțării hotărârii Înaltei Curți de Casație și Justiție, potrivit căreia procedura de aplicare a măsurii tehnico-administrative constând în ridicarea vehiculelor staționate/oprite neregulamentar pe partea carosabilă nu poate fi reglementată prin hotărâri ale consiliilor locale.

Ca urmare a hotărârii Înaltei Curți, Primăria Sectorului 1 a chemat în judecată Guvernul României și Ministerul Afacerilor Interne solicitând instanței de judecată să oblige aceste instituții să adopte regulamentul de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar", se arată în comunicatul de presă. 

În luna mai 2015, judecătorii Înaltei Curți de Casație și Justiție au decis că nu este legal ca autoturismele să fie ridicate, iar şoferii să fie sancţionaţi în baza unor hotărâri ale Consiliilor Locale

Primăria Sectorului 1 anunța, imediat după decizia instanţei, că de luni, 25 mai 2015, în Sectorul 1 nu se mai ridică mașinile parcate neregulamentar. 

Etichete: masini parcate neregulamentar, masini parcate neregulamentar sector 1, mașini ridicate, masini ridicate Bucuresti, ridicari masini sector 1

0/25 COMENTARII
Doru
20 Apr 10:55
+0
VOTURI
-0
Si inca ceva, Cris : spui ca " de ce, in locul firmelor de ridicari masini nu se fac locuri de parcare cu plata ". In primul rand invata sa te exprimi corect : firmele de ridicare masini nu ocupa vreun loc de parcare, sunt noua notiuni separate care coexista, nu e una sau alta, si una nu ocupa locul alteia. In al doilea rand, nu te duce deloc mintea : nu intelegi bivolule ca trebuie sa existe mai putine locuri de parcare, chiar cu plata fiind, pentru a descuraja traficul ? Pretul lor trebuie stabilit pe baza cererii si ofertei, ca in Vest, in asa fel incat daca parcarea este ocupata 100%, sa creasca pana scade procentul de ocupare la 80 - 85%. Nu trebuie sa inventam noi nimic, trebuie doar sa copiem sistemul din tarile civilizate. Aaaa, daca pretul e mare nu-ti permiti sa-l platesti ? Aici e spilul iobagule, nici nu trebuie sa-si permita toti cocalarii sa-l plateasca. Inteleg ca esti un caz social, un baiat sarman de cartier frustrat ca nu are bani deloc, insa are o rabla, insa chiar si un sistem dezvoltat, are si el cersetorii lui, gunoaiele lui....Poti sa te muti in oricare din tarile africane ( mai putin Africa de Sud ), acolo vei gasi ceea ce doresti tu : parcari gratis, oriunde si oricum....
Doru
20 Apr 10:37
+0
VOTURI
-0
Cris, bivolule, aici nu vorbeam despre coruptie, ci despre necesitatea ridicarii masinilor parcate ilegal. Cand ai vazut ca ti-a sarit lumea in cap, ai schimbat placa milogule ! Parcarea ilegala e o problema asa grava in Romania, incat nu mai conteaza unde merg banii din ridicarea masinilor, nu pricepi ? Indiferent de existenta automatelor de parcare, servicul de ridicare a masinilor e peste tot in lume ! Este o activitate economica ce trebuie sa genereze profit, asa ca nu pricep de ce te intereseqza ce firma face ridicarea ? Daca nu e una, e alta, oricum cine a investit in masinile alea si personalul respectiv, face bani. Tu te uiti cu jind cum fac unii bani pentru ca esti un iobag milog, prost platit. Ia-ti o slujba decenta si plateste-ti parcarea ! Pe langa ridicarea masinilor, firma respectiva ar trebui sa-inlovesca simpest bot pe cei ca tine care vin sa-si recupereze harburile ! Si inca ceva baieti, in locurile unde exista statii ale transportului public, se construiesc cladiri cu mai putine locuri de parcare decat in vechiul normativ, tocmai pentru a descuraja traficul auto. Asa e acum in city-ul londonez sau la Paris, in La Defense.
SLC
20 Apr 08:14
+0
VOTURI
-0
A nu se parca pe trotuar si a se ridica masinile parcate ilegal nu inseamna abuz. Abuz fac cei ce parcheaza ilegal. Si nimeni nu aproba coruptia, asta e alta problema. Insa nu tu l-ai votat pe oprescu, vanghelie, negoita Robert si ceilalti care-s acum in arest sau cercetati pt coruptie? Si nu ma refer prima oara, ca atunci nu aveai de unde sa stii, ci a doua, a treia etc.
Cris
20 Apr 08:07
+0
VOTURI
-0
Cum spuneam... multi iobagi obisnuiti cu biciu si, deci, cu abuzul, pe aici... Asta e! Pentru ca un stat abuziv sa existe, e nevoie de iobagi. V-ati intrebat, de pilda, de ce in Bucuresti, in locul firmelor de ridicari nu se fac mai multe locuri de parcare la strada, platite, pe baza de automate cu fise sau bancnote unde fiecare sa plateasca? Nu v-ati intrebat, ca nu va duce mintea pana acolo. Stiati ca in sectorul 3, de-a lungu bulevardului Liviu Rebreanu s-au amplasat niste automate de taxare cu fise, de vreo 5 ani care n-au functionat niciodata? Ele nu au fost puse acolo ca oamenii sa plateasca parcarea ci ca sa incaseze primarul niste spagi din contracte umflate pentru cumpararea si amplasarea lor pe trotuar. Dar.. cat timp exista prosti, va exista si coruptie cu carul.
SLC
20 Apr 07:49
+0
VOTURI
-0
1.Nu se parcheaza pe trotuar, niciodata.
2.Orice masina parcata ilegal se ridica.
3.Parcarea e scumpa, dar trebuie sa existe.
4.Orice constructive trebuie aprobata doar cu o cota de parcare.
5.Transportul in comun trebuie sa fie accesibil, confortabil, predictibil si platit.
6.Reteaua pt bicilete trebuie sa existe si sa fie sigura.
7.Reteaua pt carucioare trebuie sa existe si sa fie functionala.
Pana atunci (peste mult timp sau niciodata si cu multe miliarde de euro, doar pt Bucuresti), oricum nu se parcheaza pe trotuar si tot ce e parcat illegal se ridica.
ccc
20 Apr 07:34
+0
VOTURI
-0
Credeam ca sunt singurul nebun care ma mai cert cu cate un sofer care isi parcheaza masina pe trotuar. Nu inteleg, soferul nu devine pieton si nu se loveste de aceleasi probleme? Doarme in masina? @Crin - mai nou in unele cartiere se construieste fara a mai amenaja si trotuar asta ca sa nu mai fie discutii.
DlGoe
20 Apr 06:14
+0
VOTURI
-0
Bataia e pe ciolan! Realizati cat au pierdut primariile de cand CCR le-a luat din ograda ridicarea? Si acum sunt mijloace, doar ca sunt NUMAI la cei de la politia rutiera, nu si la baietii de la ,,locala". Ce nu-mi explic este de ce nu se implica cei de la rutiera, nu trebuie sa ridice masinile (desi art. 339 cod penal le da dreptul!), ajunge sa foloseasca chitantierul. Se pare ca e mai ,,rentabil" sa stea la cotitura, la ciupeala: mai un radar, mai o centura, mai un telefon... le iese de-un mic si de-o bere!
Ana
20 Apr 03:32
+0
VOTURI
-0
Ei zău... nu-ți permiți să plătești locul de parcare, dar îți permiți să te plimbi cu mașina prin centru. Dragă, ca să te mai luminezi, în Goteborg, ca să parchezi în centru o oră, scoți din buzunar de la 100 ron în sus. Dacă parchezi prea aproape de colțul unei străzi te trezești cu amendă de vreo 400 ron - și nu contează că erau 50 cm sau 100 cm. Amenda e aceeași. Am fost relativ recent prin Italia, într-un mic orășel turistic - peste tot doar parcări cu plată, pe o singură stradă puteai parca 2 ore fără plată. Atât. Nu-ți asigură nimeni nimic în țările civilizate. Nu-ți permiți să plătești parcarea, nu-ți iei mașină. Diferența este că în țările civilizate, mijloacele de transport în comun arată civilizat, sunt confortabile și respectă orarele afișate. Eu folosesc mașina rarisim și prefer să mă deplasez pe jos/cu bicicleta/cu autobuzul în zona în care locuiesc. Nu prea înțeleg de ce, dacă vreau să mă deplasez cu autobuzul trebuie să aștept în stradă pentru că stațiile sunt ocupate de mașinile unor tembeli, nu văd de ce când mă duc la magazinul din colț trebuie să o iau prin noroaie, să șterg de praf mașinile unor melteni sau să să o iau pe carosabil, printre mașinile care circulă. Nu mai vorbesc de chestii cum ar fi imposibilitatea folosirii benzii pentru biciclete, pentru că e ocupată de mașini. Nu mai vorbesc de nesimțiții care sunt incapabili să se deplaseze 2m cu propriile picioare și opresc mașinile pe trotuar, fix în fața șaormeriilor/restaurantelor. Dar nu știu de ce mă mai mir... acu 2 zile, la șaormerie era parcată o salvare și nu în interes profesional, ci culinar. Din când în când mai vor și polițiștii câte o șaorma și parchează și ei pe trotuar că deh, nu se pot deplasa... Auzi, abuz la drepturile cetățeanului! Băi nene, dar și eu sunt cetățean și am dreptul să mă deplasez în siguranță pe TROTUAR și am dreptul să aște
Doru
19 Apr 22:33
+0
VOTURI
-0
@Ing - ai dreptate, peste tot in lume parcarea e mai scumpa ca la noi si mai ales, nu exista niciun loc pe care sa poti parca gratis. In Romania se poate parca gratis in numeroase locuri, ceea ce e anormal. Ideea nu e de strange taxe la buget, ci de a descuraja traficul. Sunt natarai precum Cris care cred ca oamenii ca ei care nu a bani, nu ar trebui sa plateasca. Gresit, oamenii precum Cris nu trebuie sa aiba acces la aceleasi servicii sau produse ca oamenii cu bani. Iobagii ca Cris trebuie sa-si stie locul in societate si sa fie plesniti peste bot daca latra. Trebuie loviti periodic peste ceafa lata de melteni si impinsi la locul lor, adica la periferia societatii. Bizoni ca ei nu trebuie sa aiba masini, cand frigiderul le e gol ! E normal ca guitza acum pentru parcare gratis. La cantina saracilor cu voi, cersetorilor, nu vrem sa veniti cu rablele voastre in oras, mitocanilor !
Ing.
19 Apr 22:05
+0
VOTURI
-0
Parcare în Sofia: 1 leva (2,3 RON)/oră sau 2 leva (4,6 RON)/oră în zonele centrale
Parcare în Budapesta: de la 175 forinţi (2,53 RON)/oră în periferie la 525 forinţi (7,60 RON)/oră în centru
Parcare în Viena: 9 euro/zi în periferie, 3 - 4 euro/oră în centru
Parcare în Berna: 4 franci (12 RON)/oră

Parcare la Bucureşti: MOKA, că noi suntem mai cu moţ. Sau 1,5 ... 3 lei/oră dacă ţii morţiş să parchezi legal. Parcările de la Intercontinental, Universitate, Cocor şi Unirea sunt goale, în vreme ce toate trotuarele din centru + banda I sunt pline de maşini parcate.
Fier Beton
19 Apr 21:42
+0
VOTURI
-0
Hai cu ridicarea ! Jos cu cocalareala!
Alberto
19 Apr 21:36
+0
VOTURI
-0
@cris, te vad des pe acest site descarcandu-ti frustrarile. Daca vrem sa respectam regulile nu inseamna ca suntem iobagi sau ascultam de bici. Tu vrei sa impui regulile tale, fapt ce denota ca esti un maimutzoi. Cretinatatea cu parcarea pe trotuar cu conditia sa lasi un metru a fost la un moment dat stipulata chiar si intr-un regulament al Politiei rutiere. Au avut si aia un taran ca tine care s-a putut gandi ca masinile au voie pe trotuar. Si inca ceva, baiete, Primaria nuntrebuie sa construiasca parcari pe banul contribuabilului, iar daca o face, aceasta trebuie sa fie scumpa, ca sa se amortizeze cat mai repede. Ideea ca toti trebuie sa-si permita sa parcheze e comunista. Numai cei care au bani trebuie sa-si permita, parcarea nu e o problema sociala. Tarifele pt. orice in tarile dezvoltate sunt impinse cat mai sus, in asa fel incat sa fie serviciul respectiv cat mai profitabil. Nu trebuie ca toti saracii sa-si permita ceea ce au oamenii care au reusit in viata, ca ne intoarcem la comunism si nu a fost deloc misto. E evident ca esti sarac si ai vrea sa ai acces si tu la cat mai multe servicii. Nu e de mirare ca nu ai un venit decent, la cat esti de prost ( mentalitatea ta comunista tradeaza un coeficient mic de inteligenta si cultura ). In loc sa te milogesti, mai bine te-ai gandi cum sa castigi mai multi bani. Pe de alta parte, e nevoie si de prostalai ca tine pentru a strange gunoiul, pentru a servi la mese, pt. a lucra in fabrici, depozite, etc. Ti-am ghicit meseria, nu ?
Gogu
19 Apr 21:12
+0
VOTURI
-0
Alex, Mara, Crin, va perdeti timpul intrand in polemica cu handicapatul de Cris. Bizonelule, tu nu intelegi ca nicaieri in lumea civilizata nu e posibil sa parchezi pe trotuar, indiferent cat loc lasi ? E ca si cand ar fi legal ca eu sa-ti dau un pumn in gura, cu conditia sa-ti mai las cel putin 4 dinti pe maxilar ? Nu intelegi ca in aceste tari nu exista posibitatea de a parca fara a plati ? Nicio Primarie din lumea civilizata nu mai construieste parcari pe banul public. Toate parcarile care s-au construit in lume incepand cu 1985 sunt doar private. Nu te obliga Primaria sa-ti iei masina. Dimpotriva, Primaria trebuie sa te descurajeze sa ti-o iei. Nu castiga nimic orasul daca se plimba nestingherit bizonul de Cris sau altii ca el prin oras. Primaria trebuie sa identifice rigolele pe care se poate parca lateral si sa instituie o taxa, fie cu aparat ( ca la Brasov ), fie cu incasator. Si trebuie sa mareasca pretul, 1.5 lei e prea putin si isi permit toti meltenii. Ideea e ca pretul sa fie mai mare, astfel incat nu toti sa si-l permita. In felul asta se rezolva problema traficului, ingreunand parcarea, nu inlesnind-o. Cris, tu poti sa declari ca nu vrei ca in Vest ci ca in Africa. Iti sugerez sate muti acolo, decat sa militezi pe site pentru o tampenie. Tu esti cu adevarat tampit, sau vrei doar sa agiti spiritele ?
Crin
19 Apr 20:22
+0
VOTURI
-0
@ Cris: 1m si nu deranjezi pe nimeni daca parchezi?!! Glumesti? Esti mandru de tine nu!

' bătrân aflat în scaun cu rotile, obligat să meargă pe stradă pentru că trotuarul era ocupat de mașinile parcate ilegal'

http://www.b1.ro/stiri/eveniment/imagine-revoltatoare-un-batran-aflat-in-scaun-cu-rotile-obligat-sa-mearga-pe-strada-pentru-ca-trotuarul-era-ocupat-de-masinile-parcate-ilegal-foto-112818.html

Bravo tie Cris!
Cris
19 Apr 20:05
+0
VOTURI
-0
Ati fost nascuti sa fiti iobagi, de asta si sunteti obisnuiti cu biciul si aveti conceptiile astea. Intr-o tara normala, Primaria trebuie sa puna la dispozitie locuri de parcare gratuite sau cu taxa modica, astfel incat orice cetatean sa-si poata permite sa plateasca. Cum spuneam mai jos, sunt de acord cu ridicarea dar doar in cazurile in care cel care a parcat ilegal chiar blocheaza circulatia sau incurca traficul. In niciun caz nu sunt de acord cu ridicarea peste tot pe unde au montat tembelii in mod inutil si gratuit indicatoare de parcare interzisa si unde chiar nu deranjezi pe nimeni daca parchezi. Parcarea pe trotuar trebuie sa fie la liber daca se lasa 1m sa poata circula lumea pe trotuar...
Alex
19 Apr 19:49
+0
VOTURI
-0
cris... stai asa ca nu-i asa.. este ilegal sa parchezi intr-un loc unde este interzis. si poate au si pietonii dreptul sa mearga pe trotuar fara sa faca slalom printre masini... despre asta cam ce parere ai?
Mara
19 Apr 17:41
+0
VOTURI
-0
@cris - in Germania serviciul de ridicare al masinilor este mixt, jumatate al Primariilor, jumatate privat. In functie de zona ridicarea se face de catre stat sau de catre privat. Serviciul privat plateste 12% din incasari catre bugetul statului + impozitul pe profit, deci cam ca la noi. Ideea nu e de a nu se imbogati vreo firma sau de a strange bani la buget, ci de a descuraja parcarea neregulamentara. In Franta, ridicarea se face de catre Primarie. In toate cazurile, pe langa amenda de 40 € ti se iau si 280 € eliberarea masinii. In SUA serviciul de towing ( ridicare ) este in totalitate privat. La fel si in Londra. In Ungaria e mixt. Daca duci o gravida la spital folosesti taxiul. Daca nu te induri sa scoti 15 lei din buzunar, opresti in fata spitalului iar gravida coboara. Nu e necesar sa ramai parcat pe toata durata travaliului care poate dura ore, sau pana cand sunt externatimsi mama si copilul din spital. Nu exista nicun singur caz in care esti fortat sa lasi masina parcata regulamentar, cu execeptia situatiei in care ai murit si te-ai probusit cu capul pe volan. Chiar si atunci insa vor ridica masina, cu mortul in ea, sau fara. Trebuie sa ne invatam ca parcarea trebuie platita oriunde, si inca zdravan. In felul acesta multi oameni saraci dar care in mod paradoxal ( la noi !!) au masina se vor gandi de doua ori daca merita sa se mai deplaseze cu ea si sa aglomereze orasul. Cu alte cuvinte, esti liber sa aglomerezi, cu conditia sa platesti ! Daca ar fi parcarea oriunde, oricum si mai ales gratis, ca in Congo, n-ar mai trebui decat sa mai lasam sa alerge pe trazi si trotuare purcei, gaini si vaci, ca sa foe ca acum 300 de ani. Parcarile de resedinta sunt iarasi o prostie, pt. ca omul primeste un loc platind o nimica toata. Ar trebui scumpite si acestea, incat omul sa nu-si mai cumpere masina asa usor. In Cehia, ca sa vorbim de o tara fost comunista, parcarea din fata blocului din cartier costa 1200 coroane pe luna, adica vreo 50 €. La noi s-au invatat toti
Mihai
19 Apr 16:59
+0
VOTURI
-0
distanta Gara de Nord - Metrou - 1 minut...
Cos
19 Apr 16:56
+0
VOTURI
-0
Aveti dreptate, in tarile civilizate nu poti parca oriunde, in tarile civilizate unde ridicarea masinilor se realizeaza de catre autoritatile locale, nu de catre o firma privata care returneaza Primariei 10% din ce a incasat. In tarile civilizate unde amenda impreuna cu taxa de ridicare reprezinta 150-200 euro, nu 250 de euro ca in Sectorul 1 si alte locuri de genul. Exista locuri unde argumentul vostru nu mai functioneaza atat de bine. De exemplu in fata spitalului Filantropia de pe bulevardul Ion Mihalache se ridicau in mod excesiv masini. Spitalul Filantropia este poate cea mai cunoscuta maternintate din Bucuresti, o persoana care este adusa in regim de urgenta pentru ca trebuie sa nasca, ce ar trebui sa faca sa vina cu tramvaiul la 2 noaptea sau sa parcheze la jumatete de km distanta ca sa nu-i fie ridicata masina cat intra 15 minute soferul in spital. La gara de Nord, ce trebuie sa faci daca mergi sa iei pe cineva, sa parchezi la 1 km distanta unde e regulamentar, sau pentru cele 5 minute intrate in Gara de Nord sa platesti 250 de euro pentru un ceafa lata care si-a facut firma de ridicat masini si in mod dubios a primit contractul de la primaria sectorului 1.
Geo
19 Apr 16:23
+0
VOTURI
-0
Cris, ridicarea masinilor de oriunde nu exista locuri de parcare e legala in orice tara civilizata ! In schimb, nu exista legi care sa te oblige sa-ti iei masina, mai ales daca esti sarac si nu-ti poti permite sa platest parcarea. Tu evident esti milogul Romaniei, pe toate site-urile te vaicaresti ca oamenii sunt saraci si ca multe servicii ar trebui sa fie gratuite. Nu esti singurul sarac, insa bogati sau oameni cu venituri decente sunt destui in Romania, peste jumatate de milion. Parcarea nu trebuie sa fie gratis nicaieri. Daca ti-ai luat masina, normal este ca cheltuielile cu parcarea si tranzitarea unor zone sa fie mai mari decat cheltuiala cu benzina, asa e in tarile civilizate. La noi si-au luat masini multi bizoni ca tine care n-au ce pune in farfurie. Noroc ca legile nu se fac in functie de ce crezi tu, milogule !
Mihai
19 Apr 16:22
+0
VOTURI
-0
Bravo!
Pe trotuar nu se poate circula din cauza masinilor parcate.
Pietonii merg pe strada, ocolind alte masini cate circula pe langa tine, trebuie sa mergi cu copilul pe strada si poate ai noroc sa nu dea o masina peste tine, astfel viata le este pusa in pericol…chiar in centrul capitaliei si langa spitale!
xyz
19 Apr 16:08
+0
VOTURI
-0
Drepturi si libertati, dar nici o responsabilitate, asa-i? Cata ironie si ipocrizie..
Florin
19 Apr 15:53
+0
VOTURI
-0
@Cris - du-te tu cu mentalitatea asta in Franta de exemplu si sa vezi cat de mult poti discuta cu politistii acolo.
Noi ba iesim in strada ca vrem o tara civilizata si lucrurile facute asa cum trebuie (cum ar zice un personaj popular), ba zicem ca nu vrem sa se schimbe nimic. Legile sunt clare, sau poate unii au uitat ce au invatat la scoala de soferi. Nu ai voie sa stationezi / sa opresti acolo unde sunt indicatoarele.
Nu toata lumea trebuie sa mearga cu masina zilnic si sa i se ofere loc de parcare. Si in mod sigur nu toata lumea are nevoie de masina zilnic. Exista destule alternative.
Incearca sa stai in Londra si sa-ti gasesti un loc de parcare la munca. Ori platesti vreo 20 de lire pe zi, ori te intorci acasa. Noi nu acceptam sa platim nici 2 lei pe ora pentru acele putine parcari care exista.
Civilizatia incepe cu fiecare om in parte. Dup-aia putem s-o cerem si celorlalti.
Cris
19 Apr 15:44
+0
VOTURI
-0
Ridicarea masinilor, in zone in care nu exista locuri de parcare este ABUZIVA si ILEGALA. Ridicarea se justifica numai acolo unde stationarea masinii incurca traficul tramvaielor, blocheaza caile de acces sau in alte situatii de gravitate ridicata. Orice alta ridicare de masina, in zonele lipsite de spatiu de parcare e ABUZ GROSOLAN LA DREPTURILE SI LIBERTATILE CETATEANULUI.

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE