Pasajul Mihai Bravu a fost inaugurat duminică. S-a dat drumul la circulație GALERIE FOTO & VIDEO



Primarul general Sorin Oprescu a făcut duminică, începând cu ora 10:30, o vizită de verificare a lucrărilor la Pasajul Mihai Bravu, în cursul căreia a anunțat și deschiderea traficului pe primul pod al Pasajului. Circulația pe primul pod a fost deschisă începând cu ora 11:30. 

Primul pod a fost finalizat 100%, inclusiv bretelele de acces. Primarul general Sorin Oprescu a declarat, în timpul vizitei, că circulația va fi deschisă imediat ce vor fi înlăturate ultimele utilaje.  Acest lucru s-a intamplat la ora 11.30.

"A durat destul de mult şi îmi cer scuze, bucureştenilor le cer scuze.  Sunt fericit că compania care lucrează a progresat mult într-un timp scurt şi a făcut posibil ca cel de-al doilea pod, spre sfârşitul anului ăsta, să fie gata.", a spus primarul general, duminică.

La cel de-al doilea pod inca se lucreaza. Din totalul de 11 pile sunt finalizate 3, se lucreaza la alte 3 pile. Culeea (Infrastructura care se execută la capătul unui pod pentru a prelua sarcinile transmise de suprastructura acestuia și a susține calea de acces pe pod) dinspre Mihai Bravu, care face legatura intre rampa si pod este terminata, si se lucreaza la cea dinspre Vacaresti. Coloanele forate sunt executate in proprotie de 90%. Podul metalic este in lucru, fiind realizat in proportie de 60%, si sunt finalizate o parte din grinzile din beton precomprimat ce urmeaza a fi montate pe viaductele de acces.


BENEFICII:
Necesitatea realizarii pasajului a derivat din circulatia din ce in ce mai dificila, cu blocaje frecvente, in aceasta zona, fiind realizat pe directia inelului principal de circulatie Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.

Obiectivul general al proiectului este acela de a continua programul de optimizare a traficului cu posibilitatea realizării unui pasaj rutier suprateran prin care să se realizeze o legătură rutieră mai
rapidă între Şoseaua Mihai Bravu şi Splaiul Unirii.
Scopul proiectului îl reprezintă descongestionarea traficului din zona intersecţiei Şoseaua Mihai Bravu - Splaiul Unirii - Calea Văcăreşti. 

PROIECTUL PRESUPUNE:
 Realizarea a doua poduri supraterane paralele pe direcţia Inelului Principal de Circulaţie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti), de cate 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens.
Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti).
Latimea celor doua poduri este de 7,80 m. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul
Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor:
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersecţiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relaţiilor de stânga dintre cele două artere de circulaţie în condiţii de siguranţă si confort.

Primul pod al Pasajului Mihai Bravu, sensul Piata Sudului -> Cal. Vitan, este gata, a trecut toate testele, au fost deja desenate marcajele rutiere și va fi deschis circulației.

Între timp au început lucrările și la al doilea pod al pasajului, care ar urma să fie terminat în aprilie 2015, potrivit reprezentanților Primăriei Capitalei.

Pasajul Mihai Bravu este compus din două poduri supraterane paralele, câte unul pentru fiecare sens de circulaţie. Lucrarea rezolvă subtraversarea a două puncte esențiale – Splaiul Unirii și Dâmbovița pe de-o parte, iar pe de cealaltă parte, intersecția Mihai Bravu cu Calea Văcărești, realizând continuitatea traficului, în corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piața Sudului. Pasajul va face legătura între Calea Vacăreşti şi Șoseaua Mihai Bravu, peste Splaiul Unirii şi va avea câte două benzi pe fiecare sens.

Primul pod al pasajului Mihai Bravu (sensul Calea Văcărești - Mihai Bravu) va avea o lungime de 675,40 metri, iar cel de-al doilea (sensul Mihai Bravu-Calea Văcărești) va avea 687,70 metri. Lățimea celor două poduri va fi de 7,80 metri.

Etichete: deschis, duminică, pasajul Mihai Bravu, realitatea

0/21 COMENTARII
Gigi Stanciu
02 iun 20:32
+0
VOTURI
-0
S-a dus un țăran la popă:
-Ce să fac, părinte? Am casa mică, copiii îmi cer mâncare, nevasta vrea și ea una-alta... Mă descurc foarte greu!
Popa i-a răspuns:
-Mergi și bagă toate animalele în casă!
Țăranul s-a executat, iar apoi s-a întors la popă:
-E și mai rău! Pe lângă aglomerație, acum e mult zgomot, miroase și mai urât...!
Popa îi răspunde:
-Dă toate animalele afară și spune-mi cum e!
Țăranul merge acasă, face ce i s-a spus și se întoarce:
-E minunat, părinte!

Cam la fel și cu pasajul ăsta.
Nu s-a rezolvat absolut nimic din problema inițială, dar după ani de zile în care traficul a fost gâtuit în zonă, orice eliberare cât de mică a intersecției e văzută ca un mare succes.
Ghita
02 iun 12:10
+0
VOTURI
-0
Daca primarul lui peste prajit voia cu adevarat sa faca un bine si deschidea mai bine ochii, ar fi vazut ca nevoie cu adevarat de un pod este la Targ la Vitan. Invit primarul, pe ION de mai jos si restul sa vedeti ce este acolo la orele 7.30- 9.00 AM sens Aparatorii Patriei - Targ si seara intre 17-18.30 si dupa aceea mai vorbim
Ghita
02 iun 12:03
+0
VOTURI
-0
Ioane, nu te mai hazarda, locuiesc pe strada Zizin, cauta pe google si vezi unde este situata. Un singur sens = jumatate de pod.
De la metrou Mihai Bravu pana la Piata Sudului faceam cu masina 5 minute maxim. Acum fac 20 de minute , in jurul orei 18 cand trebuie sa ajung in Piata Sudului fac si mai mult.
De ce ma acuzi ca mint daca nu cunosti situatia.
Te invit la o cursa din Mihai Bravu pana in Piata Sudului cand se intoarce lumea de la serviciu si apoi mai vorbim.
Eu sincer data trecuta nu m-am dus la vot, pentru ca nu am vrut sa fiu partas cu nimeni, dar de data asta o sa ma duc sa votez cu oricine numai cu primarul asta mincinos si tampit nu !
Sa inteleg ca tie ti se pare normal ce se intampla in acea zona? Ti se par ok gropile prin care se trece in fiecare zi cu masina? Ti se pare ok devierea traficului de 2 ori pe luna pe langa gropile facute de muncitori?
CSK
02 iun 06:38
+0
VOTURI
-0
Cam incoerent "doctorul"... Ca de obicei, de fapt.
S-o fi tratat cu niste Ionica Plimbaretu' inainte sa vina la inaugurarea jumatatii de pasaj, sau asa vorbeste el?
WPN
01 iun 22:56
+0
VOTURI
-0
Ma bucur sa vad ca acel comentator al lui Oprescu a invatat cate ceva si nu mai posteaza trei comentarii pe minut, bineinteles cu nume diferite. E un progres, totusi...

Cat despre intrebarea cu 634... Pai cum sa mearga transportul in comun pe pod? Asta ar insemna ca RATB sa mearga mai bine, ceea ce nu se pupa cu agenda lui Oprescu, adica sa desfiinteze RATB. Mai curand o sa vad c-o sa ceara interzicerea circulatiei autobuzelor/tramvaielor pe pod din cauza ca-s prea grele si vor duce la surparea podului.

De la doctor ma astept la orice.
Mihai
01 iun 22:54
+0
VOTURI
-0
Voi astia de il pupati pe Oprescu, se plateste bine chestia asta?
Bucurestean
01 iun 22:29
+0
VOTURI
-0
Primele comentarii sunt de la acelasi trepadus onanist din echipa lui oprescu.OPRESCU ESTE CEL MAI INCOMPETENT SI CORUPT PRIMAR.
Dan Udrea
01 iun 21:50
+0
VOTURI
-0
Bine ca Oprescu se bazeaza pe specialisti. De aceea treaba merge bine. Celor care stau pe margine si carcotesc nu le pot ura decat succes. Oprescu ramane cel mai tare Primar. Faptele o dovedesc.
Tiberiu
01 iun 21:45
+0
VOTURI
-0
Trec zilnic prin zona. Acest pod reprezinta solutia la trafic. Haideti acum sa nu spuneti ca nu asta era solutia ca nu va cred. Nu o fi Oprescu Primarul ideal dar aici trebuie sa-i dau dreptate. Felicitari si sa speram ca cel de-al doilea va fi dat in folosinta mult mai repede. Si nu vad de ce nu. Doar contractul cu fostul a fost reziliat.
Dincescu Florian
01 iun 21:36
+0
VOTURI
-0
Depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile si cat de optimist esti. Oprescu a facut tot posibilul sa inaugureze acest pod . Si ca orice om cu scaun la cap s-a straduit sa-l dea in folosinta in ordinea finalizarii. Conteaza ca putem circula incepand de astazi pe el.
sdsa
01 iun 17:45
+0
VOTURI
-0
Eu auzisem ca vor sa largeasca podul de dedesubt, sa elimine trotuarele si sa faca benzi pentru masini in locul lor. Iar daca tot lucreaza acolo, vor sa refaca si structura de rezistenta. Atata tot.

In alta dezordine de idei, stie cineva daca 634 o va lua pe pod, sau va merge pe jos? Nu m-ar deranja sa economisesc cateva minute mergand pe pod in loc sa stau in rand cu 313 si 381 la semafor... Iar statiile cum sunt? au ramas pe pozitie, sau s-au mutat?
andrei
01 iun 17:11
+0
VOTURI
-0
Ultima stire este ca dupa ce termina acest pod se apuca de cel de dedesupt. Ala vechi care trece peste Dambovita. Au lucrat ca tampitii pana l-au subrezit. Alti vreo cativa ani....
asds
01 iun 15:13
+0
VOTURI
-0
o sa se stea la Mihai Bravu acum si la Dristor. acolo trebuia un pot nu unde stateai maxim 1 min la semafor...
caine
01 iun 14:48
+0
VOTURI
-0
o investitie inutila...la intersectia aia stateam MAXIM 20 de secunde....a, si erau si 3 benzi pe sens
vlad
01 iun 13:17
+0
VOTURI
-0
@Ion lasa prostiile si minciunile.... ce cozi erau nene acolo??? Pe podul cu splaiul??? Hai sa fim seriosi :)) nu cred ca am stat vreodata mai mult de 2 stopuri acolo.... asta nu e aglomeratie!!! Se statea mult mai mult la Piata Sudului, acolo era nevoie de un tunel... si se face din bani europeni, dovada unei investitii cu adevarat necesare.
vlad
01 iun 13:15
+0
VOTURI
-0
Hai ca intelegeam problemele cu prima companie... arestat patronul etc etc. Dar Oprescu insusi a dat nu stiu cate termene si le-a incalcat pe toate... doar fraierii pot sa creada ca se termina celelalt pod pana in iarna. Oricum, nici nu-i mai pasa, o sa candideze la presedentie. Asta e, o sa-l votez, poate scapam naiba de el si il inlocuim cu unul care sa fure mai putin, de ce nu? poate chiar Nicusor Dan sunt curios ce ar face un independent adevarat.
Ion
01 iun 13:02
+0
VOTURI
-0
@Ghita tu gandesti?
Sa construit un pod din cele doua pe care le va avea pasajul nu cum spui tu jumate de pod.
Inainte de pod intersectia era aglumerata nu cum spui tu 3-4 masini in intersectie si nu mai minti ca locuiesti in zona.
Ghita
01 iun 10:59
+0
VOTURI
-0
De ce nu se spune concret ca s-a realizat decat jumatate de pod. In cat timp s-a realizat? In mai bine de 3 ani dupa ce s-a dat licitatia unui infractor care a furat bani (cel cu BlueAir).
De ce nu se spune ca acest pod este absolut inutil !!!!
Locuiesc chiar in zona si nu erau mai mult de 3-4 masini la intersectie. De cand s-au inceput lucrarile la pod, traiesc un adevarat calvar, tranzitandu-l in fiecare zi.
In fiecare zi injur acest primar mincinos , hot si ipocrit care nu face altceva decat sa minta si sa sa se laude cu proiecte care unele nu le-a inceput el.
Lumea trebuie sa stie ce primar incompetent si hot avem.
Stati sa inceapa si lucrarile la Berceni sa vedeti atunci nebunie.
Sper din tot sufletul ca lumea sa se trezeaza si sa nu mai voteze aceste tipuri de personaje primari (din pacate nu avem nici alternative foarte bune).
Nu uitati: SOMNUL NATIUNII NASTRE MONSTRII !
Freesys
01 iun 10:09
+0
VOTURI
-0
Da, confim, la ora 10.10 e plin de oficialitati pe pasaj.
Andrei
31 mai 20:40
+0
VOTURI
-0
Abia astept sa o vad si pe asta,ca de cand zic nici eu numai stiu.Aveti vreodata cuvant?

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE