Primele fotografii cu noul metrou CAF, pe șine la București. Ce nume va purta garnitura



Noile trenuri au ajuns la București la începutul lunii, după cum anunța conducerea Metrorex. Acum, pe forum.metrouusor, au fost publicate primele fotografii cu trenurile puse pe șine la București. 

"Pe 1 ianuarie trebuie să fie puse în circulație. Vor fi doua luni de teste.", a declarat directorul general al Metrorex, Aurel Radu. 

Utilizatorul AndreyCFR a postat primele fotografii cu trenul sosit la București pe forumul metrouusor. Primele două rame se vor numi Dunărea și Mureș, după cum a lămurit utilizatorul puidemorosan. 

Trenurile noi de metrou, tip CAF, trebuiau să fie puse în funcţiune începând cu acest an, însă venirea lor la Bucureşti a fost amânată de mai multe ori. "În data de 29.11.2011 Metrorex a semnat cu firma spaniolă CAF un contract de achiziţie şi punere în funcţiune a 16 trenuri noi de metrou, care urmează să fie livrate (conform prevederilor contractului) şi puse în funcţiune începând cu anul 2013. Valoarea contractului este de 97 milioane euro (fără TVA). Conform prevederilor contractuale trenurile de metrou vor fi livrate începând cu semestru al II-lea al acestui an. Primul tren de metrou, fabricat de CAF, va ajunge la Bucureşti în luna septembrie 2013 şi urmează a fi pus în circulaţie cu călători în cursul lunii ianuarie 2014. Înainte de punerea în funcţiune cu pasageri, primul tren de metrou fabricat de CAF trebuie supus unor teste, conform legislaţiei in vigoare, în vederea obţinerii Agrementului Tehnic de la AFER (Autoritatea Feroviară Română-organismul acreditat în România pentru omologarea şi agrementarea produselor feroviare). De asemenea, primul tren va trebui să efectueze un parcurs de probă de anduranţă, fără călători, de 20.000 km. Restul trenurilor de metrou, fabricate de CAF, vor ajunge la Metrorex şi vor începe să funcţioneze în cursul anului 2014. Conform prevederilor contractuale, primele 4 trenuri CAF vor fi fabricate în Spania, iar celelalte 12 trenuri vor fi asamblate la Atelierele CFR Griviţa SA", a declarat, pentru B365.ro, Aurel Radu, director general al Metrorex, la finele lunii mai. 

Etichete: dunărea, Metrorex, metrou, mureș, realitatea, trenuri CAF

0/6 COMENTARII
robert cls a 6-a A
03 apr 10:28
+0
VOTURI
-0
Da asa este :1) in primul rand M4 trebuie sa fie extinsa iar bombardierele mie nu imi plac deoarece unele sunt zgariate si in plus sunt fabricate unele in 2000 , 2005, iar ultimele in 2007.
2)in al doilea rand trebuie puse doar pe M3,M2 si M 1
Robert cls a 6-a
14 dec 16:30
+0
VOTURI
-0
Domnule Ali-Baba,am auzit ca cele 16 trenuri vor circula pe magistralele 1,2 si 3.Nu au zis nimic de magistrala 4.In plus aceste astra care circula pe M4 mai sunt bune(functionale).Dar cu timpul o sa le scoata.
kabaadrian1997
21 nov 21:38
+0
VOTURI
-0
Nicidecum pe M4! Ele ar trebui introduse intai si intai pe M1 & M2, iar ramele de Bombardier sa inlocuieasca Astrele de pe M3 & M4.
Robert Marian
21 nov 21:38
+0
VOTURI
-0
Noile Metrouri CAF nu au ajuns inca. Nu va mai luati dupa forumul metrouusor ca nu este adevarat ce zic ei. dar treaba voastra faceti ca vreti :)
Ali-Baba
21 nov 13:59
+0
VOTURI
-0
Pe magistra M4 trebuie introduse dacas destepti !! Pe M4 nus trenuri noi ci Astra !!
Ali-Baba
21 nov 13:58
+0
VOTURI
-0
Ar trebui introduse pe Magistrala 4 de metrou Gara de Nord-Parc Bazilescu acolo inca sunt garnituri Astra in paragina.In articol nu a-ti scris unde vor fii introduse noile trenuri CAF :( Sper pe magistrala 4 de metrou unde sin 2013 merg alea Astra :((

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE