Primul hipermarket din București care îți aduce cumpărăturile acasă, după ce le comanzi pe Internet



Un lanț de hipermarketuri bine-cunoscute în România a lansat serviciul de vânzări online.

online shopping
online shopping

"Momentan, proiectul este în teste în Bucureşti şi zonele limitrofe. Se vor comercializa online produse alimentare şi de curăţenie a casei iar preţul transportului este de 15 lei, oricât de mare este bonul", a declarat pentru ECONOMICA.NET, Andreea Mihai, director de marketing Carrefour România.

Lanţul de retail Carrefour a lansat magazinul online pentru consumatorii din România, accesibil la adresa carrefour-online.ro.

Sortimentele de produse disponibile la vânzare sunt mai puține, însă, online, decât ân magazine. În plus, Carrefour avertizează că sistemul este în teste şi că există posibilitatea ca utilizatorii să întâmpine probleme şi să reia paşii necesari pentru finalizarea cumpărăturilor.

Cumpărătorii trebuie să-şi creeze un cont şi, după umplerea coşului virtual cu produsele dorite trebuie să selecteze ziua şi intervalul orar la care să-i fie livrate produsele. Ulterior, reprezentanţii companiei vor contacta clienţii pentru confirmarea comenzii.

Se pot efectua comenzi 24 de ore din 24, 7 zile din 7 (cu exceptia cazurilor in care se efectueaza lucrari de mentenanta pe site). Toate comenzile a caror plată a fost validată intre orele 0:00 si 24:00 ale unei zile vor putea fi livrate incepand cu urmatoarea zi lucratoare. Livrarile se efectueaza de luni pana vineri doar în a doua parte a zilei, între orele 14-22 şi sâmbătă dimineaţa, între 10 şi 15. Duminica si in zilele de sărbătoare nu se fac livrări. Costul livrării cumpărăturilor este de 15 lei.

Etichete: Carrefour, online, produse

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE
    TOPUL ŞTIRILOR    ÎN ULTIMELE 24h