Pro Infrastructura, despre Aeroportul Henri Coandă: Cozi interminabile şi un sentiment de autogară



Asociaţia Pro Infrastructura afirmă, referindu-se la Aeroportul "Henri Coandă", că la terminalul plecări sunt cozi interminabile şi "un sentiment de autogară ticsită şi depăşită de situaţie", concluzia fiind că aeroportul pierde astfel oportunităţi şi bani.

Aeroportul Otopeni
Aeroportul Otopeni

"Aşa arăta acum 30 de minute terminalul plecări al Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti. Înghesuială de nedescris. Cozi interminabile şi un sentiment de autogară ticsită şi depăşită de situaţie. Ceea ce vedeţi nu mai este excepţia, ci regula, inclusiv în afara orelor de vârf!", este mesajul de pe pagina de Facebook a asociaţiei, care subliniază şi că "aeroportul, proiectat pentru 6-7 milioane de pasageri, se chinuie să ducă 14-15 milioane în 2018, traficul crescând constant cu 15-20% în fiecare an".

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructura, spun că este necesară construirea unui nou terminal, T2, dar că abia s-au adoptat indicatorii tehnico-economici, neexistând informaţii despre pregatirea licitaţiei, alocări bugetare sau lucrări în teren.

"În acest timp, aeroportul pierde oportunităţi şi bani, marile companii aeriene ocolind Capitala! Iar pasagerii pierd timp şi nervi, fiind nevoiţi să vină cu 3 ore înainte de zbor", este concluzia ONG-ului.

Etichete: aeroport, Henri Coandă, pro infrastructura

0/1 COMENTARII
BOGDAN UK
17 Sep 14:55
+0
VOTURI
-0
Daca vizitati Mali si aterizati la Bamako,aeroportul acesta arata mai bine de 1 milionb de ori fata de WC-ul acela public din Otopeni,denumit cu atata mandrie aeroport..

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE