PRO TV, lider de audienţă, de Ziua Naţională. Care au fost cele mai urmărite posturi pe 1 Decembrie



Cei mai mulţi români au urmărit Știrile Pro TV în fiecare zi din week-end-ul prelungit de 1 Decembrie. În fiecare din cele trei zile libere, aproape 2,5 milioane de români au urmărit Ştirile Pro TV.

Pro TV, amendat cu 10.000 de lei pentru incalcarea dreptului la viata privata
Pro TV, amendat cu 10.000 de lei pentru încălcarea dreptului la viaţă privată
Foto: paginademedia.ro

Superproducția Avatar a urmat în top, cu o medie de 2,25 milioane de telespectatori. Filmul lui James Cameron difuzat de Pro TV a dominat audiența la orașe și a scos o cotă de piață remarcabilă pe publicul comercial: 40%, potrivit paginademedia.ro.

La orașe, cel mai urmărit program al Zilei Naționale a fost Avatar. De remarcat cota de piață a filmului pe targetul comercial: 40%. Cu alte cuvinte, aproape jumătate dintre românii între 18 și 49 de ani care se uitau la televizor urmăreau filmul de pe Pro TV. În cifre absolut, aproape un milion de telespectatori a fost media filmului pe targetul comercial.

La nivel național, singurul program cu o audiență mai mare decât Avatar au fost Știrile Pro TV, cu peste 2,4 milioane de români la programul special prezentat de Andreea Esca.

În topul național al programelor de 1 Decembrie au mai intrat Acces Direct (peste 1,9 milioane medie), Observator 19.00 (1,9 milioane), Ediția Specială La Măruță și serialul turcesc Trădarea.

Ca și de Ziua Națională, și duminică tot Știrile Pro TV au fost programul zilei: peste două milioane și jumătate de români au urmărit programul în fiecare minut.

Pompeii, filmul de pe Pro TV, a avut o medie de 1,8 milioane iar Ernest, cu Ochii din Umbră, a ținut pe Kanal D 1,7 milioane de români în fiecare minut.

Cifre mari pentru Acces Direct sâmbătă, când Antena 1 a împlinit 21 de ani. Emisiunea Simonei Gherghe a avut o medie de peste două milioane de români în fiecare minut.

Acces Direct a fost al doilea cel mai vizionat program al zilei, după Știrile Pro TV de la 19.00, care au înregistrat peste 2,3 milioane de români medie.

Ediția specială X-Factor de sâmbătă a fost urmărită de 1,2 milioane de români pe minut. A fost sub filmul Cod roșu la Casa Albă, cu care s-a intersectat, filmul de pe Pro TV înregistrând o medie de 1,6 milioane de telespectatori pe minut.

Mai multe pe paginademedia.ro.

Etichete: 1 Decembrie, Acces Direct, audienţe, pro tv, stirile PRO TV, X Factor, ziua naţională

0/0 COMENTARII

TRIMITE UN COMENTARIU

PE UNDE AM MAI UMBLAT...

    CITEŞTE TOATE REVIEW-URILE